AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Het is niet 'normaal', het is wel de realiteit en enorm triest. Een paar jaar geleden kwam ik Hiddema gewoon tegen op een station, hij was toen al politiek actief. Roethof (strafrecht advocaat) liep een paar maandengeleden gewoon door de IKEA, mensen die ik ken kwamen Omtzigt en Rutte gewoon tegen in Den Haag.

Volkert was géén import, dus dat geeft geen garanties.

De moord op Pim Fortuyn was wat mij betreft een John F Kennedy - achtige politieke assassination, dus telt imo niet echt.

Geert Wilders daarentegen leeft de afgelopen 20 jaar niet zwaarbeveiligd omdat Henk en Ingrid hem met de dood bedreigen. Het zijn mensen met een specifieke afkomst die een gevaar vormen voor zijn veiligheid. En die mensen heeft men zelf binnengelaten.
 
De moord op Pim Fortuyn was wat mij betreft een John F Kennedy - achtige politieke assassination, dus telt imo niet echt.

Geert Wilders daarentegen leeft de afgelopen 20 jaar niet zwaarbeveiligd omdat Henk en Ingrid hem met de dood bedreigen. Het zijn mensen met een specifieke afkomst die een gevaar vormen voor zijn veiligheid. En die mensen heeft men zelf binnengelaten.
En diezelfde linkse politici en politieke partijen die nu nepjanken hebben het klimaat voor zowel Hans (Janmaat), Pim, Geert als Thierry zelf gecreëerd.


You reap what you sow. Geen medelijden mee. Je kan niet groepen boze bezorgde burgers wegzetten als nazi en vervolgens janken dat je het vreemd vind dat je bedreigingen krijgt. Zo werkt de realiteit niet.
 
Als ze niet vrijwillig opstapt zal dat frame volgens haar aanhangers dan toch alleen maar bevestigd worden?
Ja dat wel. Maar dat frame is er nu ook al. Maar als ze weg is, houdt dat geblaat tenminste binnen afzienbare tijd eens op.
 
Dit ook, allemaal bla bla bla.

Waar was die verontwaardiging bij de bedreigingen aan het adres van Geert? Oja, toen stond hij zelf voorraan bij de groep die hem bedreigde.

GroenLinks leden waren zelfs lid van RaRa, de groep die o.a. aanslagen en brandstichting pleegde.
Hypocriete flapdrol.

Sinds 2013 is Duyvendak campagneleider bij GroenLinks. Hij volgde in die functie Jesse Klaver op.
 
Laatst bewerkt:
Het hof concludeerde dat de rechten van de overlevenden en nabestaanden van de Holocaust zwaarder wegen dan de vrijheid van meningsuiting van Baudet. De vergelijking tussen ongevaccineerden en Joden tijdens de Holocaust zou namelijk bagatelliserend zijn en onder meer hebben geleid tot de verspreiding van antisemitische uitlatingen op internet.
Job Cohen: 'Moslims zijn de nieuwe Joden'

Moslims in Nederland worden buitengesloten zoals de Joden dat rond het begin van de Tweede Wereldoorlog overkwam. Dat stelt Job Cohen in een interview met Vrij Nederland.


Meten met 2 maten, een linkse specialiteit.
 
Recent werd er nog aandacht besteed aan de buitensporige hoeveelheid bedreiging aan zijn adres.

Ik heb het over Linkse politici als Jesse Klaver, jij post een artikel van het AD. Ik zie de connectie niet.

En in zelfs dat artikel over Wilders wordt Kaag weer als slachtoffer geportretteerd.
 
Het artikel gaat over politici hè, niet specifiek Wilders ;).
Ik kan geen tweets vinden uit de periode van de eerste bedreigingen richting Wilders. Ik moet je in dezen dus gelijk geven.
 
Ik kan geen tweets vinden uit de periode van de eerste bedreigingen richting Wilders. Ik moet je in dezen dus gelijk geven.
Je hoeft me niet gelijk te geven.

Maar het valt mij op dat ze allemaal de mond vol hebben over bedreigingen en het creëeren van een onveilig klimaat voor politici, terwijl ze zelf de grootste bijdragers daarvan zijn.

En met name de achterban van rechtse partijen wegzetten als nazi's, fascisten, racisten en bruinhemden heeft links nogal een handje van.

Dus een man die met zijn gezin in een dorp woont waar een AZC wordt geplaatst en bang is voor veiligheid van zijn dochters en daardoor PVV stemt, wordt vervolgens neergezet als een boze blanke man, een fascistische bruinhemd met een haat aan buitenlanders.


Tja, vind je het gek dat mensen dan boos worden.
 
Back
Naar boven