Kijkersvragen blijken achteraf via wobdocumenten helemaal geen kijkersvraag te zijn. Zoveelste leugen. Vraag mij af wanneer Hugo voor het gerechtshof moet komen.
Van wie kwamen die vragen dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijkersvragen blijken achteraf via wobdocumenten helemaal geen kijkersvraag te zijn. Zoveelste leugen. Vraag mij af wanneer Hugo voor het gerechtshof moet komen.
Nou een maal raden Tinus. 😂
Geen idee, maar ik neem aan die mensen echt wel naar die uitzending keken.

OkéGeen idee, maar ik neem aan die mensen echt wel naar die uitzending keken.![]()

Volgens mij is het 'grote verschil' dat de vragen al voor de uitzending bekend waren en de antwoorden al voorbereid.Geen idee, maar ik neem aan die mensen echt wel naar die uitzending keken.![]()
En werd suggestie gewekt dat deze gedurende de uitzending binnen kwamen?Volgens mij is het 'grote verschil' dat de vragen al voor de uitzending bekend waren en de antwoorden al voorbereid.
Wat denk je zelf Tinus?En werd suggestie gewekt dat deze gedurende de uitzending binnen kwamen?
Aliens.
Ik denk dat sommige mensen denken van wel.
Reptillians!
I'm the lizzardking, i can do anything.

Dagblad Tubantia had de primeur: https://archive.is/AnoBI
Wel benieuwd naar zijn oplossing voor die speerpunten. Nederland mag dan wel erg eensgezind zijn over die speerpunten, maar wat we als juiste oplossing zien verschilt nogal.
Wou net zeggen. Dacht dat het niet erger kon met Democratisch Politiek KeerpuntWel echt een ontzettende kutnaam voor een politieke partij

Die moeten uit de samenleving zelf komen?Wel benieuwd naar zijn oplossing voor die speerpunten.