Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Ik denk dat je daar best de klok op gelijk kunt gaan zetten, dat bijna 10% echt wel wat minder kan.

#gaafland

De Wopper. Godver. IJzersterke tekst dit:

Ik lees dat het een aantrekkelijke optie is, maar dat is het altijd ik kan niet uit het artikel opmaken dat dit ook daadwerkelijk het plan is.
Wel een mooi verhaal aan de middenklasse, dat we niet het hoogste tarief gaan veranderen, want dat zou diefstal zijn voor "hardwerkende Nederlanders".

Niet erbij vertellen dat ze sneller in het hogere tarief komen en zij er tov mensen met meer inkomen en meer vermogen het meeste last van gaan hebben.

De middenklasse betaalt voor de onderklasse, de winsten blijven stromen naar de bovenklasse. Iets met een duivel en een grote hoop.

Naar het schijnt wilde Kaag dat baantje van Timmermans wel, maar als Rutte één kwaliteit heeft is het trouw aan z'n maten en weet hij wie niet z'n vrienden zijn.

Lekker gewerkt, Mark!

Ben benieuwd wie het voor NSC moet gaan doen.

Na-aper :p

Jammer van Mona en Nicki, misschien via een coalitie als premier en minister van VWS of voor medische zorg.

Laatst bewerkt:
Je Omtzigt verwoord

Eppink weer naar een andere partij. Vierde clubje in vijf jaar tijd nu.

Prima als je het inhoudelijk niet met Omtzigt eens bent of vindt dat zijn ideeën niet tot de andere resultaten leiden die je zou willen, maar dit is onzin op pootjes.

Al die ouders in het Toeslagenschandaal zijn zeker ook lid van dezelfde toneelclub, dat is natuurlijk allemaal nep, net als de uit huis geplaatste kinderen, scheidingen en zelfmoorden. "Functie elders" was natuurlijk ook onderdeel van een groter plan en dat met een burn out thuiszitten was vakantievieren op kosten van de belastingbetaler.

Ben ik daar toch even mooi ingetrapt.

Al die ouders in het Toeslagenschandaal zijn zeker ook lid van dezelfde toneelclub, dat is natuurlijk allemaal nep, net als de uit huis geplaatste kinderen, scheidingen en zelfmoorden. "Functie elders" was natuurlijk ook onderdeel van een groter plan en dat met een burn out thuiszitten was vakantievieren op kosten van de belastingbetaler.
En wat heeft dit met zijn 'nieuwe bestuurscultuur' te maken.

Karel zijn kracht is het beestje bij de naam noemen.

Maargoed, na Omtzigt wordt alles beter

Disturbing Stephen King GIF

Terug
Naar boven