AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Volgens mij lullen we langs elkaar heen en zijn we een ouderwets potje aan het Steksen :D
In de zin van onjuist of onzorgvuldig geformuleerde stellingen bevragen?

Ten opzichte van het lanceren van de dollar is door inflatie de dollar toch al nagenoeg niets meer waard? Iets wordt toch niet meer waard op het moment dat je er meer van moet neerleggen voor hetzelfde product nu, t.o.v. 75 jaar geleden? Als eerst het geld in waarde daalt, of dat nu ten opzichte van een andere currency is of een product/dienst, dat is eigenlijk helemaal niet relevant. Als je meer van iets moet hebben om hetzelfde te kunnen doen, dan is iets per saldo minder waard geworden, of het ander is meer waard geworden. Als aandelen in waarde dalen, dan stijgt het geld niet in waarde ten opzichte van het grote geheel, echter alleen de aandelen zijn in waarde gedaald. Dus ten opzichte van aandelen, is je currency nu ineens sterker, maar niet in waarde gestegen.
Klopt, maar dan is de opmerking die deze discussie op gang heeft gebracht toch onjuist?

• Haha
Waarderingen: Vonk
In de zin van onjuist of onzorgvuldig geformuleerde stellingen bevragen?
Happy Martin Klempnow GIF by ZDF heute-show

Ik zie het in elkaar storten als duidelijk wordt dat de VS de rente niet mee kan betalen en tegelijkertijd allerlei landen overstappen op andere valuta zoals BRICS bijvoorbeeld van plan is te doen. Als gevolg grote devaluatie van de Dollar.

Kees de Kort denkt overgins dat het nog wel even duurt.

Als je ziet wat dat de valuta van de BRICS landen t.o.v. de dollar hebben ingeleverd sinds 2007 (op China na) is het niet gek om te denken dat de dollar wat in waarde zal afnemen.

IMG_0061.png

Ik geef het op voor vandaag haha.

Ik zie het in elkaar storten als duidelijk wordt dat de VS de rente niet mee kan betalen en tegelijkertijd allerlei landen overstappen op andere valuta zoals BRICS bijvoorbeeld van plan is te doen. Als gevolg grote devaluatie van de Dollar.

Kees de Kort denkt overgins dat het nog wel even duurt.

Artikel over gelezen waarin een Fransman daar zinnige dingen over leek te zeggen.

• Like
De uitstroom gaat inmiddels harder dan de gletsjers kunnen smelten.

Kamervoorzitter Vera Bergkamp (D66) keert na verkiezingen niet terug - https://nos.nl/l/2487819
:roflol:
Minister Hoekstra volgt Timmermans op als Eurocommissaris - https://nos.nl/l/2487843
:roflol:

Nu VI terugkijken met Pechtold, maar voor de rest gaat het prima met het "géén zin hebben in deze verkiezingscyclus" en "ik ben niet verslaafd".

• Haha
Kan niet wachten wat Van Rossem gaat zeggen in zn podcast over zn vriend Wopke

Er moet toch een reden zijn waarom iedereen weggaat? :scratch:

Oef, oom Kees ook al, maar die heeft er dan ook 25 jaar opzitten.

Misschien worden ze burgemeester of weetikveelwat om alsnog die ongein door je strot te duwen. Ik geloof niet dat we zo makkelijk van ze af komen
Misschien komen ze er pas achter dat ze die ongein door je strot moeten douwen als ze die functie eenmaal bekleden. :trollface:

Oef, oom Kees ook al, maar die heeft er dan ook 25 jaar opzitten.

54? Zou die man eerder 64+ schatten dan 54

Kees was toch pas iets in de trein vergeten?

Terug
Naar boven