Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Kan me wel voorstellen dat dat stukje grond met een hek eromheen misschien niet helemaal representatief is van de mogelijkheden die ze van nature zouden hebben om te overwinteren.

Kan me wel voorstellen dat dat stukje grond met een hek eromheen misschien niet helemaal representatief is van de mogelijkheden die ze van nature zouden hebben om te overwinteren.

maar de wetten blijven hetzelfde , weinig eten = de zwakkere dieren als eerste dood , in de lente paren de sterkste overgebleven dieren = gezonde en sterke genenpool

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.963

• #1.964

• #1.966

Nog altijd actueel.
En dat geldt ook voor 9.20, waar Oudkerk niet de enige in is.

Nog altijd actueel.
En dat geldt ook voor 9.20, waar Oudkerk niet de enige in is.

Hij maakte gehakt van me, alleen ik had het niet door.......

Kernachtig ook voor de struisvogelpolitiek bij velen op dit moment.

Alleen is het zo jammer dat het blijkbaar 15 jaar duurt om daar achter te komen en dit te erkennen.

Wat is het toch een ontzettend gemis dat Zwagerman niet meer onder ons is, en niet alleen vanwege zijn literaire kwaliteiten. Ik mis die man echt.

• #1.969

Ontving vandaag mijn stempassen. Hoe staan jullie tegenover de WIV (Sleepnetwet)? Ik twijfel nog een beetje of ik überhaupt ga stemmen aangaande deze wet. Afgelopen week wel gebleken dat het tijd- en geldverkwisting is.

• #1.972
50VFZ1Ox_o.jpg

hC0kUFmt_o.png
YLWXNPcb_o.png

Laatst bewerkt:
  • #1.973
Progressieve Israëlhaters Kaag, de Zweedse 'feministische' regering en Mogherini zijn de cheerleaders van de ayatollahs..
W7QKJXXk_o.jpg

• #1.974

:roflol:

7s8gu0P.gif

• #1.975

E19COX0m.jpg

• #1.976

Wel typerend dat de nog levende hoofdrolspelers van toen Melkert, de Graaf, Rosenmöller en Balkenende niet bereid waren om aan deze documentaire mee te werken.

maar dan valt ons oog op een citaat van Bénédicte Ficq in het eerdergenoemde stuk uit de VK. Let op: 'Ik vraag me af hoe je überhaupt jezelf in de spiegel kunt aankijken als je voor de industrie werkt.' Geniale quote van een vrouw die onder andere Dino Soerel en Badr Hari verdedigde :roflol:

Nu op NPO wordt uitgelegd dat kinderverkrachting door migranten nepnieuws is en de russen internet overgenomen hebben.

Terug
Naar boven