XXL Nutrition

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Klopt, daarvoor is hij te weinig in de TK en drukker met bullshit dan met beleid. :p

Wat ik bedoelde was dat hij niet, op het moment dat hij heel groot werd met PS, de jarenlange ervaring heeft in parlement en bij de Raad van Europa die Omtzigt heeft.
We zullen zien of die jarenlange ervaring Pieter wel of geen windeieren zal leggen.

Moet je kijken hoe verdeeld we zijn. Verdieping in (geo)politiek en geschiedenis is totaal afwezig. Stemmen = instemmen.

De leugen ook dat als je niet gaat stemmen dit een stem is aan de grootste partij. Niet-stemmen = geen legitimiteit geven aan dit globalistisch regime.

Enige reden dat ik mogelijk FVD ga stemmen is omdat het nog zo'n beetje de enige partij die werkelijk een democratie wil en om die andere klojo's een baantje op het pluche te ontzeggen.

Moet je kijken hoe verdeeld we zijn. Verdieping in (geo)politiek en geschiedenis is totaal afwezig. Stemmen = instemmen.
Eens.
De leugen ook dat als je niet gaat stemmen dit een stem is aan de grootste partij. Niet-stemmen = geen legitimiteit geven aan dit globalistisch regime.

Enige reden dat ik mogelijk FVD ga stemmen is omdat het nog zo'n beetje de enige partij die werkelijk een democratie wil en om die andere klojo's een baantje op het pluche te ontzeggen.
Zogenaamde verdieping van Baudet dient alleen maar om op filmpjes heel intelligent over te komen.

Zogenaamde verdieping van Baudet dient alleen maar om op filmpjes heel intelligent over te komen.
Hij heeft geschiedenis gestudeerd. Dat alleen al is meer dan 99% van de maffia die daar zit, Daarnaast publiceert hij ook wel is wat. Vindt wat je vind Mentat maar zeg niet dat Baudet stil zit.

Hij heeft geschiedenis gestudeerd. Dat alleen al is meer dan 99% van de maffia die daar zit, Daarnaast publiceert hij ook wel is wat. Vindt wat je vind Mentat maar zeg niet dat Baudet stil zit.
Mark Rutte heeft ook geschiedenis gestudeerd, evenals onze Koning. Bijna iedereen die daar zit heeft een universiteit of HBO van binnen gezien. Eén van de weinige uitzonderingen is, volgens mij, Geert Wilders. Dat is geen kritiek op Geert, die is meer parlementariër dan Baudet ooit zal zijn.

Baudet heeft bijzonder weinig uitgevoerd voor zijn gage als Volksvertegenwoordiger.

1698823576615.png

Is er nu dan sprake van een oorlog tussen NAVO en Rusland?
Ja natuurlijk doe je ogen open man. Hoewel ik denk dat het afgesproken werk is, op wat voor niveau dan ook, is het zeker oorlog en ik zei tijdens de plandemie al dat het veel gekker zou worden en tadaaaaa.

1698824410233.png

SNS Kanawha (T-AO-196) has entered the Mediterranean. TCG Yavuz (F240) and TCG Heybeliada (F-511) detached from respected groups UNIFIL and SNMG2 for 100 ships parade.IKE CSG should be arriving in the Eastern Mediterranean in the next day Tonnerre "ARG" no imagery or updates though based off speed should be in the general vicinity of IKE CSG Warships from the following countries underway or deployed in the Mediterranean currently. Does not include vessels currently partaking in various naval exercises such as Dynamic Mariner 23 and Operations such as Operation Irini.

1698824571433.png

Laatst bewerkt:
Zo wordt snel duidelijk wie de loopjongens van Poetin zijn. Staakt het vuren impliceert ook dat de huidige frontlijnen een indicatie voor grenzen zijn.
🤦‍♂️
Jij denkt dat die huidige lijnen nog zullen veranderen in het voordeel van Oekraïne? :roflol:

Alleen dwazen willen oorlog.

Natuurlijk is er oorlog tussen de NAVO en Rusland.

Een proxy oorlog.

Terug
Naar boven