AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Fact: NATO is not at war with Russia, and we do not seek confrontation with Russia. What NATO does is support Ukraine in its right to self-defence, as enshrined in the UN Charter. Over the past months, we have taken strictly defensive measures to increase the presence of NATO troops in the eastern part of the Alliance.

This ensures that there is no room for misunderstanding in Moscow about our readiness to protect and defend all Allies. Our core task is to keep our thirty nations safe. We have a responsibility to ensure the conflict does not escalate and spread beyond Ukraine, because that would be even more devastating and more dangerous.

Voor zover ik me kan herinneren vind de strijd tussen Rusland en Oekraïne (of de NAVO) voornamelijk plaats op (voormalig) Oekraïens grondgebied en is Ie geïnitieerd door Rusland. Dan is Rusland dus de oorlog tegen de NAVO begonnen?

Voor zover ik me kan herinneren vind de strijd tussen Rusland en Oekraïne (of de NAVO) voornamelijk plaats op (voormalig) Oekraïens grondgebied en is Ie geïnitieerd door Rusland. Dan is Rusland dus de oorlog tegen de NAVO begonnen?

Oekraïne is geen NAVO

Nee, we gaan deze exercitie niet nog een keer doen Steks.

Je kan ook een beetje moeite doen als je je gaat mengen in een discussie.

1698823576615.png

Je kan ook een beetje moeite doen als je je gaat mengen in een discussie.

Of je leest wat ik zei. Dat Oekraïne geen NATO is betekent niet dat NATO helemaal niks doet. Dat NATO iets doet betekent niet dat ze daarom in oorlog zijn met Rusland.

Terug
Naar boven