JIJ VRAAGT TOCH WELKE MOTIE?Of je leest wat ik zei. Dat Oekraïne geen NATO is betekent niet dat NATO helemaal niks doet. Dat NATO iets doet betekent niet dat ze daarom in oorlog zijn met Rusland.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JIJ VRAAGT TOCH WELKE MOTIE?Of je leest wat ik zei. Dat Oekraïne geen NATO is betekent niet dat NATO helemaal niks doet. Dat NATO iets doet betekent niet dat ze daarom in oorlog zijn met Rusland.
Dat zeg je feitelijk nu pas.Ja en ik antwoord op jouw opmerking dat die motie dus onzin is.
Waarom niet?
Omdat voor zover ik weet Rusland ook niet van mening is dat het nu in oorlog is met de NAVO.
Voor zover ik me kan herinneren vind de strijd tussen Rusland en Oekraïne (of de NAVO) voornamelijk plaats op (voormalig) Oekraïens grondgebied en is Ie geïnitieerd door Rusland. Dan is Rusland dus de oorlog tegen de NAVO begonnen?
Dus slaat die motie weer eens als een tang op een varken.
Je kan ook een beetje moeite doen als je je gaat mengen in een discussie.
Of je leest wat ik zei. Dat Oekraïne geen NATO is betekent niet dat NATO helemaal niks doet. Dat NATO iets doet betekent niet dat ze daarom in oorlog zijn met Rusland.
Omdat voor zover ik weet Rusland ook niet van mening is dat het nu in oorlog is met de NAVO.
Eigenlijk moet hij met zijn dikke bek aan de frontlinie staan.
Dus je doet mee aan de discussie die volgt uit een motie terwijl je de motie zelf niet gezien hebt.Nee dat zei ik voorheen al. Ik zei dat Oekraïne geen NATO was en je zei dat die motie nergens op sloeg, ik wist niet welke motie je bedoelde. Toen ik dat wel wist, zei ik 'Dat Oekraïne geen NATO is---'.
Snap je het nu?
Idd.Eigenlijk moet hij met zijn dikke bek aan de frontlinie staan.
Dus je doet mee aan de discussie die volgt uit een motie terwijl je de motie zelf niet gezien hebt.
Wat vind je van de uitslag van die wedstrijd? Geen idee welke wedstrijd je bedoelt, maar wel jammer dat die ene die zo zijn best deed toch niet gewonnen heeft.
Eigenlijk moet hij met zijn dikke bek aan de frontlinie staan.
Zo simpel is het allemaal niet.Hoe dan ook. NATO is niet in oorlog. Oekraïne is geen lid van NATO en de motie is geen onzin want NATO zit niet stil.

Helaas zullen ze er niet mogen bouwen vanwege stikstof.

Uno reverseHelaas zullen ze er niet mogen bouwen vanwege stikstof.
![]()