AndroidHealthClinic

Peiling Tweede kamer verkiezingen november '23

Peiling Peiling Zo zal een nieuw kabinet eruit komen te zien

• Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 18 50,0%
  • Meerderheidskabinet - PVV | VVD | NSC

Stemmen: 6 16,7%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC | BBB

Stemmen: 2 5,6%
  • Meerderheidskabinet - VVD | PVV | NSC

Stemmen: 0 0,0%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | NSC

Stemmen: 1 2,8%
  • Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | D66 | BBB | SP | CDA

• Meerderheidskabinet - PvdA/GL | VVD | NSC | BBB

Stemmen: 1 2,8%
  • Minderheidskabinet - PVV | NSC | BBB | FvD

Stemmen: 6 16,7%
  • Minderheidskabinet - PVV | VVD | BBB | FvD

• Geen formatie - Nieuwe verkiezingen

Stemmen: 2 5,6%

• Totaal stemmers
    36
  • Peiling gesloten .
Voor zover ik me kan herinneren vind de strijd tussen Rusland en Oekraïne (of de NAVO) voornamelijk plaats op (voormalig) Oekraïens grondgebied en is Ie geïnitieerd door Rusland. Dan is Rusland dus de oorlog tegen de NAVO begonnen?
Dus slaat die motie weer eens als een tang op een varken.
Je kan ook een beetje moeite doen als je je gaat mengen in een discussie.
Of je leest wat ik zei. Dat Oekraïne geen NATO is betekent niet dat NATO helemaal niks doet. Dat NATO iets doet betekent niet dat ze daarom in oorlog zijn met Rusland.
Dat zeg je feitelijk nu pas.

Nee dat zei ik voorheen al. Ik zei dat Oekraïne geen NATO was en je zei dat die motie nergens op sloeg, ik wist niet welke motie je bedoelde. Toen ik dat wel wist, zei ik 'Dat Oekraïne geen NATO is---'.

Snap je het nu?

Omdat voor zover ik weet Rusland ook niet van mening is dat het nu in oorlog is met de NAVO.
1698826544566.png

Nee dat zei ik voorheen al. Ik zei dat Oekraïne geen NATO was en je zei dat die motie nergens op sloeg, ik wist niet welke motie je bedoelde. Toen ik dat wel wist, zei ik 'Dat Oekraïne geen NATO is---'.

Snap je het nu?
Dus je doet mee aan de discussie die volgt uit een motie terwijl je de motie zelf niet gezien hebt. :thumb:

Wat vind je van de uitslag van die wedstrijd? Geen idee welke wedstrijd je bedoelt, maar wel jammer dat die ene die zo zijn best deed toch niet gewonnen heeft.

Dus je doet mee aan de discussie die volgt uit een motie terwijl je de motie zelf niet gezien hebt. :thumb:

Wat vind je van de uitslag van die wedstrijd? Geen idee welke wedstrijd je bedoelt, maar wel jammer dat die ene die zo zijn best deed toch niet gewonnen heeft.

Ik heb de motie wel gezien, ik wist alleen niet of je het over die motie specifiek had, aangezien het daarna ging over of we wel of niet in oorlog zijn. Tussen die motie en jouw uitspraak, waren meerdere linkjes en dergelijke gestuurd en als ik antwoord zonder zeker te weten welke motie je bedoelde, geef ik een antwoord zonder voldoende geïnformeerd te zijn.

Maar jij wilt liever antwoord/reactie zonder dat men zeker weet wat je bedoelde.

Hoe dan ook. NATO is niet in oorlog. Oekraïne is geen lid van NATO en de motie is geen onzin want NATO zit niet stil.

Een boom met een rotte kern blijft niet lang staan en zo zal dat ook zijn voor onze beschaving.

Echt wel de moeite waard, omdat ook onze beschaving op het spel staat. Leuke humor ook.

Het is allemaal heel eenvoudig!

1698840055844.png

Terug
Naar boven