- Waardering
- 27.891
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In goed gezelschap.
En toch kan je feitelijk flink van elkaar verschillen.
Ik pakte die ook als voorbeeld.
Kleine donder
De filmpjes van FVD zijn altijd kudt, maar om deze kan ik niet anders dan heel smerig lachen.
Eigenlijk is het wel zielig, Bram is duidelijk in de war en heeft hulp nodig.
Dit soort types wordt door de NPO en D66 misbruikt om Thierry Baudet te pakken, maar het backfired enorm.
Hangt er wel vanaf naar welke media je kijkt. Volgens nogal wat media heeft Baudet hier electoraal last van en is Jettennde grote winnaar.

In het VK wordt zelfs al gesproken over het aanpassen of verlaten van het EVRM om grip te krijgen op migratie. Dat vind ik wel vrij heftig, het EVRM en het Hof dat erbij hoort zie ik als iets overwegends positief.
Het gedoe rondom voorrang voor statushouders is een smerig politiek spel door politici in koopwoningen over de rug van asielzoekers en mensen die afhankelijk zijn van de sociale woningbouw.
Is hij nog geen lid op dbb?
Jawel. Er zijn meer asielzoekers dan dat er capaciteit voor is. Je kan de omstandigheden verbeteren door de capaciteit uit te breiden, of door de toestroom te beperken.Misschien kijk ik er te zwart wit naar, maar waarom zou iemand niet willen dat asielopvang verbetert? Beter asielopvang betekent toch niet gelijk meer mensen opnemen als asielzoekers of asielzoekers sneller toegang tot woningen geven?
Imho betekent asielopvang verbeteren gewoon dat de asielzoekers die er zijn, niet in barre omstandigheden hoeven te zitten. Als dit niet ten koste gaat van bijvoorbeeld daklozen hulpverlening en opvang, snap ik niet waarom iemand 'nee' zou kiezen. Nja als je een buitenlander-hater bent wellicht.
Jawel. Er zijn meer asielzoekers dan dat er capaciteit voor is. Je kan de omstandigheden verbeteren door de capaciteit uit te breiden, of door de toestroom te beperken.