- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Vrijheid van (uiting van iemands) religie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrijheid van (uiting van iemands) religie.
Het mogen onderdrukken van hun vrouwen?
Welke vrijheid wordt er dan *opeens* verboden? Wat is het specifieke geval/situatie waar jij op doelt dat nu opeens wijzigt?
Waardoor voelen ze zich onderdrukt?De moslims die ik ken voelen zich juist onderdrukt hierdoor.
Welke vrijheid wordt er dan *opeens* verboden? Wat is het specifieke geval/situatie waar jij op doelt dat nu opeens wijzigt?
Het is nog niet verboden, het ging net over het roepen over hoofddoeken verbieden zodat er meer vrijheid is voor vrouwen. Dat wordt wel vaker geroepen en voelen moslims zich wel onderdrukt door. Genoeg van ze staan er niet in voor. Niet allemaal uiteraard, mijn ouders zijn er als moslims zwaar op tegen (het dragen van hoofddoeken).
Niet gelezen, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen blij is met die verplichtingen. Maar je hebt ze er ook tussen zitten die er wel oprecht in geloven.Heb je 'Ik ga leven' van lale gül toevallig gelezen? Zo ja, wat vond je er van?![]()
Nee het gaat over het verbieden van hoofddoeken bij vrouwen bij de politie. En dat is gek, want dat is überhaupt nooit toegestaan geweest. Dus wie zich nu opeens gekwetst en gediscrimineerd voelt, door een wet die 40 jaar geleden hetzefde was, moet zichzelf dan eens ten rade gaan wat ze doen in dit land.Het is nog niet verboden, het ging net over het roepen over hoofddoeken verbieden zodat er meer vrijheid is voor vrouwen. Dat wordt wel vaker geroepen en voelen moslims zich wel onderdrukt door. Genoeg van ze staan er niet in voor. Niet allemaal uiteraard, mijn ouders zijn er als moslims zwaar op tegen (het dragen van hoofddoeken).
Niet gelezen, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen blij is met die verplichtingen. Maar je hebt ze er ook tussen zitten die er wel oprecht in geloven.
Oh ja die mening deel ik met je.Niet gelezen, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen blij is met die verplichtingen. Maar je hebt ze er ook tussen zitten die er wel oprecht in geloven.
Het lijkt me ook een veiligheidsissue zo’n hoofddoek bij de politie. Op mijn werk is het ook niet toegestaan.Nee het gaat over het verbieden van hoofddoeken bij vrouwen bij de politie. En dat is gek, want dat is überhaupt nooit toegestaan geweest. Dus wie zich nu opeens gekwetst en gediscrimineerd voelt, door een wet die 40 jaar geleden hetzefde was, moet zichzelf dan eens ten rade gaan wat ze doen in dit land.
De moslims die ik ken zijn het juist eens met deze wet. Die zitten niet te wachten op hoofddoekjes of keppeltjes bij de politie.
En m.b.t. burqa's verbieden, hoe kan men nou tegen zoiets verbieden zijn. Alleen de hardcore mafkezen zijn pro burqa. Is het niet zo dat burqa's verplichten nergens in de koran staat en het daarom dus ook geen vorm van religieuze uiting maar vrouwenonderdrukking is?
Even voor de helderheid, het ging mij om twee standpunten uit het plan van GL/PvdA om hier op dit stukje aarde een multikul paradijs te realiseren:Het is nog niet verboden, het ging net over het roepen over hoofddoeken verbieden zodat er meer vrijheid is voor vrouwen. Dat wordt wel vaker geroepen en voelen moslims zich wel onderdrukt door. Genoeg van ze staan er niet in voor. Niet allemaal uiteraard, mijn ouders zijn er als moslims zwaar op tegen (het dragen van hoofddoeken).
Niet gelezen, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen blij is met die verplichtingen. Maar je hebt ze er ook tussen zitten die er wel oprecht in geloven.
Als ik wordt aangehouden door een hoofddoekje dan werk ik niet mee.Het lijkt met ook een veiligheidsissue zo’n hoofddoek bij de politie. Op mijn werk is het ook niet toegestaan.
Is niet geheel flauw imo. Jij ziet het als vrijheid omdat die kerel er ogenschijnlijk beter op wordt. Ik stel, weliswaar met andere woorden inderdaad, de vraag of dit ook geldt voor zijn ( toekomstige) vrouw. Is die er net zo blij mee? Was het voor haar ook geheel 100% vrijwillig? Of zat er toch wat druk van papa achter?Beetje flauw om een voorbeeld die er apart van staat er in te betrekken. Bedoelde vrouwen die hoofddoeken dragen, die jongeman was een ander voorbeeld mbt vrijheid.
Nee zeker niet, ik ben bij voorbaat reeds klaar met het 'circus' dat je hier benoemt.Ben ik de enige die er wel weer een beetje klaar mee is? Twee weken knallen nu, werkelijk alles en overal word je overspoeld met die lijstrukkers, en dadelijk is t weer negen maanden stil. Ondertussen gaan er natuurlijk geen grote problemen opgelost worden.
Of druk van de familie. Vrouwen zijn toch vaker gevoeliger voor wat sociaal wenselijk isIs niet geheel flauw imo. Jij ziet het als vrijheid omdat die kerel er ogenschijnlijk beter op wordt. Ik stel, weliswaar met andere woorden inderdaad, de vraag of dit ook geldt voor zijn ( toekomstige) vrouw. Is die er net zo blij mee? Was het voor haar ook geheel 100% vrijwillig? Of zat er toch wat druk van papa achter?
Hele enge vaccinatie man
Precies en wat mij betreft mag dit ook gelden voor zaken als het onderwijs.Het gaat niet over het verbieden van hoofddoeken an sich, het gaat over het verboden houden van zichtbare geloofsovertuigingen bij de politie, zoals hoofddoekjes, omdat de politie neutraliteit uit moet stralen.
Bekijk het eens van de positieve kant. Shoarma, kebab, lamachun.Is wel goed gelukt hoor die immigratie. 3e generatie moslims die nog hoofddoekjes, burqa's en islamitisch onderwijs willen. Chapeau.