Dat valt onder speciaal onderwijs.Dan klopt apfelstrudel zijn opmerkingen dus ook helemaal niet, aangezien hij begon over islamitisch onderwijs![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat valt onder speciaal onderwijs.Dan klopt apfelstrudel zijn opmerkingen dus ook helemaal niet, aangezien hij begon over islamitisch onderwijs![]()
dan kun je blijkbaar alleen al het speciaal onderwijs accepteren of al het speciaal onderwijs verbieden, correct?Ik durf het bijna niet te vragen...

Jij wil te graag

Speciaal onderwijs is volgens mij weer iets anders...
Of je je daarvoor zou hullen in...

Ja.Vraagje.. is katholiek of christelijk onderwijs OOK bijzonder onderwijs?
Ja?
Nee.
Nee hoorDan klopt het wat ik zei hedan kun je blijkbaar alleen al het speciaal onderwijs accepteren of al het speciaal onderwijs verbieden, correct?
Alleen die in strijd zijn met de grondwetten en grondrechten kan ook.
Je blijft het maar over religieuze groeperingen hebben, maar we hebben al vastgesteld dat het ook over seculiere sprookjes kan gaan.Dus als je een gehele religieuze groepering binnen het bijzondere onderwijs wilt verbieden, zal de grondwet hier geen stokje voor steken óf zal het niet zo zijn dat andere religieuze groeperingen binnen het bijzondere onderwijs ook worden verboden?
Je blijft het maar over religieuze groeperingen hebben, maar we hebben al vastgesteld dat het ook over seculiere sprookjes kan gaan.
Zoals @apfelstrudel al opmerkte ligt het ook wat gevoelig als je een school gebaseerd op het nazisme zou oprichten.
Ik denk dat velen van mening zijn dat islamitisch onderwijs slecht aansluit bij de algemeen geldende normen en waarden.Ja en daar ben ik het mee eens, maar dan moet er dus naar élke school (openbaar, bijzonder, elke soort) gekeken worden of zij zich aan de grondwetten houden.
Mijn originele statement was dat als je islamitisch onderwijs wilt verbieden, je andere religieuze onderwijzen ook zal moeten verbieden.
Je blijft het maar over religieuze groeperingen hebben, maar we hebben al vastgesteld dat het ook over seculiere sprookjes kan gaan.
Zoals @apfelstrudel al opmerkte ligt het ook wat gevoelig als je een school gebaseerd op het nazisme zou oprichten.
Ik denk dat velen van mening zijn dat islamitisch onderwijs slecht aansluit bij de algemeen geldende normen en waarden.
Dus als je een gehele religieuze groepering binnen het bijzondere onderwijs wilt verbieden, zal de grondwet hier geen stokje voor steken óf zal het niet zo zijn dat andere religieuze groeperingen binnen het bijzondere onderwijs ook worden verboden?

Die mening mag toch geuit worden? De wens om de (grond)wet aan te passen om tot een verbod te komen ook trouwens.En dan gaat het over mening (veelal gebaseerd op enkele scholen, niet op het geheel) en normen en waarden. Niet meer over de grondwet en verbieden.
Dan moet je, op basis van eerdere reacties, waaronder die van mij, een betere vraag stellen.
Die mening mag toch geuit worden? De wens om de (grond)wet aan te passen om tot een verbod te komen ook trouwens.