Fitness Seller

tweede kuur (eerste goede hoop ik)

• Topic Starter Topic Starter
Mijn spullen zijn van GS
Mijn enige probleem wat ik ervaar is dat ik heel slecht kan slapen, en dat is wel shit want dat staat volgens mij wel een beetje je herstel in de weg.
Weten jullie of daar wat aan te doen is

melatonine

ok:
In 1953 zocht een geleerde (Aaron Lerner) naar een stof die de huid van de mens lichter maakte (naar aanleiding van de ziekte vitiligo). Na in de wetenschappelijke literatuur gezocht te hebben, stuitte hij op een artikel over een bleker wordende huid van kikkers, na gedompeld te zijn geweest in een vat met pijnappelklier-extracten van koeien. Deze bevinding was het begin van een speurtocht en na zeer veel wetenschappelijk onderzoek kwam men erachter dat een bepaalde stof in het extract (melatonine) zorgde voor deze kleurverandering. De stof werd gedoopt als N-Acetyl-5-methoxytryptamine en kreeg als meer gangbare naam melatonine (mela- van het huidpigment producerende melanine en -tinine omdat de stof een -soort van- afgeleide was van serotinine). Na verder onderzoek bleek dat de functie van melatonine lang niet alleen het verkleuren van de huid was.

Wat kan melatonine voor het lichaam betekenen?

De stof melatonine heeft -onder andere- de volgende functies :

* Melatonine verbetert de nachtrust ;
* Melatonine is een remedie tegen jetlag en ploegendiensten ;
* Melatonine ondersteunt de lichaamseigen bescherming tegen milieverontreiniging ;
* Melatonine ondersteunt een goed hart- en de bloedvatenstelsel ;
* Melatonine beschermt tegen vrije radicalen ;
* Melatonine ondersteunt het immuunsysteem ;
* Melatonine verlengt het leven van het lichaam (anti-veroudering) ;
* Melatonine verbetert uw coïtusleven ;
* Melatonine is een hulp in de verlaging van spanningen.

Laatst bewerkt:
kan het proberen want het is crisis dat slapen
Waar kan ik melatonine krijgen (drogist/apotheek)

Voor de rest gaat het trainen als een speer, en dat op mijn leeftijd, zelf mijn vrouw vind het leuk, heeft ze eindelijk weer een jonge god (in bed)

op naar de 90 KG!!

Nou slechte week gehad
kan helemaal niet slapen, dus overdag ben ik een wrak
voel me lichamelijk ook niet geweldig, lijkt wel een beetje koorstig
en tot ovemaat van ramp, afgelopen maandag eentje in mijn linkerbil gezet, met als resultaat dat ik nu echt niet meer kan lopen
hoop dat het allemaal wat verbeterd want zo is de lol er echt af

(op naar de 90 kg)

zo even een update
ben een weekje met de kids opvakantie geweest, en daarom een week niet kunne trainen.
wel heb ik goed op mijn voeding gelet, dus geen patat en andere rotzooi.
Gewicht stond van het weekend op 88.5 kg, dus dat valt niet tegen.
nog 3 weken te gaan en dan zien of die 90kg op de weegschaal komt te staan
Voor de rest ben ik wel tevreden, had niet verwacht op mijn leeftijd om nog zoveel kilo´s te pakken

Gaat de goeie kant op toch?
90 haal je wel als je zo door gaat!!

succes!

zijn die drie weken niet om?:D

heb je de 90 aangetikt??

ben er mee getopt ongeveer 1,5 week geleden
Ik kon gewoon niet meer slapen heb de laatste drie weken gewoon elke nacht wakker gelegen.
Ben 2,5 week geleden gestopt met deca, dus de test wel een weekkje langer laten doorlopen.
Ik weeg nu nog steeds 89 kg, en ik ben met schuin bankdrukken van 6x 80kg naar 6x 100kg gegaan, hopen dat dat een beetje blijft.

Terug
Naar boven