AndroidHealthClinic

tweede kuur tren, eigen gear.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In!

Nice die home brew :) hopelijk pakt het goed uit
 
Okee even een update. Vanmorgen geopereerd, klieren zijn eruit gehaald. Ik kan in ieder geval 1 week niet trainen heb een drukverband namelijk. Verder leuk nieuws ik ga meedoen aan het onderzoek in Haarlem... Toch wel chille gratis hartfilmpje en natuurlijk gear dat getest word. Helaas krijg ik de uitslag pas na de kuur maar dan weet ik dat toch voor de volgende kuur. Startdatum is 1 juni, heb heeel veel zin om te beginnen. Ben alleen nog niet uit over de doseringen, Test e 200mg, tren e 300 en mast e 300? Zou hoger doseren veel meerwaarde hebben?
 
Succes met je revalidatie. Persoonlijk zou ik de doseringen zo houden. Zoals je zelf al aangeeft was je vorige kuur nou niet echt een succes, en hierbij pak je wel tren erbij. Wat mij betreft zo houden. Verhogen kan altijd nog. Als je voedig goed zit moet je hier in mijn ogen prima op kunnen cutten, en daarbij goed staan als je op vakantie gaat
 
Ff update. Vandaag hechtingen eruit gehaald, facking 4 uur reizen totaal, 5 minuten daar en eenmaal thuis kom ik erachter dat er nog een hechting inzit, dus die er maar zelf uitgehaald haha. Heb al 1 keer benen getraind rustig en armen, zo ff rug knallen.
En ff vraag aan jullie: zit eraan te denken om de eerste week te frontloaden( dubbele dosering) zodat ik meteen op de dosering zit die ik wil, i.p.v 6 weken te wachten... Wil namelijk wel echt meteen knallen in juni. Of dan toch beter orals als kickstarter? Zelf niet zo'n fan van omdat ik ook al roa mee laat lopen...
 
4 weken korte ester laten meelopen?
 
Je haalt je filter zeker niet in nederland? Gebruik zelf spuitfilter maar is moeilijk te vinden in Nederland. Wil over een tijd filter unit kopen wordt gek van trage filter.

Je gaat blend maken neem ik aan? Is wel zo makkelijk met injecteren.

Wil nog wel even zeuren.... je vind op elke hoek van de straat softdrugs.

Maar wil je ba/bb voor je gear kopen of zelfs een simpel steriel filter. Kan dat niet in Nederland . Wat is dit toch een geweldig krom land.

Suc6

Ps heb foto van homebrew toegevoegd

2016-03-04 12.50.23.jpg
 
Laatst bewerkt:
Okee even een update. Vanmorgen geopereerd, klieren zijn eruit gehaald. Ik kan in ieder geval 1 week niet trainen heb een drukverband namelijk. Verder leuk nieuws ik ga meedoen aan het onderzoek in Haarlem... Toch wel chille gratis hartfilmpje en natuurlijk gear dat getest word. Helaas krijg ik de uitslag pas na de kuur maar dan weet ik dat toch voor de volgende kuur. Startdatum is 1 juni, heb heeel veel zin om te beginnen. Ben alleen nog niet uit over de doseringen, Test e 200mg, tren e 300 en mast e 300? Zou hoger doseren veel meerwaarde hebben?

Ik zou het zo houden, 250 test e 200mg tren e, was ik op men zwaarst ooit, was toen mooi 8kg gegained met hetzelfde vp..
 
Anoniem510 heb zelf een filter unit, heb ook meteen voor vrienden enzo gemaakt. Heb een stel filters uit China gehaald idd, pvdf, nylon en nog een soort maar pvdf filterde het snelst 0.2 micron btw. Verder ba en bb kun je in Nederland bij hinmeijer kopen online, zelf ook besteld daar. Welke Carrier heb je gebruikt?
 
Anoniem510 heb zelf een filter unit, heb ook meteen voor vrienden enzo gemaakt. Heb een stel filters uit China gehaald idd, pvdf, nylon en nog een soort maar pvdf filterde het snelst 0.2 micron btw. Verder ba en bb kun je in Nederland bij hinmeijer kopen online, zelf ook besteld daar. Welke Carrier heb je gebruikt?

DHL heb ik gebruikt uit Amerika.

Met filter unit gebruik je een handpomp die je op luchtdruk zet toch?

Kan je me een link sturen via PM van units?
 
Anoniem510 heb zelf een filter unit, heb ook meteen voor vrienden enzo gemaakt. Heb een stel filters uit China gehaald idd, pvdf, nylon en nog een soort maar pvdf filterde het snelst 0.2 micron btw. Verder ba en bb kun je in Nederland bij hinmeijer kopen online, zelf ook besteld daar. Welke Carrier heb je gebruikt?

Kunnen we niet een soort van "group buy" opzetten hier? Wat poen lappen, poeders bestellen en dat jij some quality gear in elkaar draait voor je mede-forumleden. Uiteraard tegen een schappelijke vergoeding :)
 
Kunnen we niet een soort van "group buy" opzetten hier? Wat poen lappen, poeders bestellen en dat jij some quality gear in elkaar draait voor je mede-forumleden. Uiteraard tegen een schappelijke vergoeding :)

Ik ben niet op zoek naar nog meer klanten op moment. Kan bijna niet aan daarom wil ik unit nu want wordt gek van handfilteren

Maar wat ik beter idee vind is dat je gear laa't testen een doneer topic net al met supplementen gedaan wordt. BV Anaboliclab.com...

Hgh is gelukkig makkelijker. Ivm bloedtest.

Het is nog steeds mogelijk gear te testen in Zwitserland. Maar kost 290euro per test.

Maar goed is maar idee.
 
Pumpie zou kunnen. Heb op het moment alleen maar test tren mast e, binnenkort ook Bold, tren ace, test p c mast p deca en npp. Maar heb net een smeltpuntmeter gekocht waarmee ik puurheid van poeders redelijk goed kan testen, dus ga eerst checken hoe puur mijn poeders ongeveer zijn. Massaspectrometrie is beter natuurlijk maar niet te betalen helaas
 
Ik ben niet op zoek naar nog meer klanten op moment. Kan bijna niet aan daarom wil ik unit nu want wordt gek van handfilteren

Maar wat ik beter idee vind is dat je gear laa't testen een doneer topic net al met supplementen gedaan wordt. BV Anaboliclab.com...

Hgh is gelukkig makkelijker. Ivm bloedtest.

Het is nog steeds mogelijk gear te testen in Zwitserland. Maar kost 290euro per test.

Maar goed is maar idee.

ow sorry, bericht was eigenlijk voor liftingbart bedoeld. ik dacht dat jij "Lincoln niet in Nederland woonde?
 
Homebrew, in!

Kun je tenminste echt 200 mg/ml tren maken!
 
Hoe erg was je gyno? Ik heb ook gyno vanuit de puberteit en wil er eigenlijk ook van af namelijk.
 
Hoe erg was je gyno? Ik heb ook gyno vanuit de puberteit en wil er eigenlijk ook van af namelijk.
Niet heel erg, maar toch fijn dat het weg is nu. Operatie stelde echt niks voor, 500 euro maar. En kan nu na 2 weken weer gewoon trainen, ziet al niks meer van operatie
 
Niet heel erg, maar toch fijn dat het weg is nu. Operatie stelde echt niks voor, 500 euro maar. En kan nu na 2 weken weer gewoon trainen, ziet al niks meer van operatie

Meer als puffy nippels en bij stijve tepels zag je er niks van?
Dit is bij mij namelijk wel het geval.
 
tetterpopko ja eigenlijk wel. Maar hij had de klieren laten zien wat eruit gehaald was en was wel de moeite.
 
updatje, gister op intake geweest in haarlem. Diederik is een hele chille gozer, ik kan jullie ook echt aanraden om gewoon mee te doen. De uitslaag krijg je al na 3 maanden na afloop van je kuur, dus je hoeft niet helemaal te wachten op het eind van het onderzoek. Dus in december heb ik de uitslag al, dat valt alles mee! Verder heb ik mijn tren en mast gemaakt, hier een foto van de pure tren, ziet er in ieder geval lekker rood uit:)
23rk0w9.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven