BB General
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
Beste Collega's,
Ik heb deze membership effe geleend van een vriend van mij die hier best veel kennis heeft opgemaakt met het belezen van de sticky's en de feedback die hij zo een beetje van jullie heeft ontvangen met betrekking tot zijn voedingsschema. Ik ben gisteren al deze sticky's gaan wezen doorlopen en zo heb ik vandaag mijn eerste voedingsschema om te cutten gemaakt. Zodra het mij bevalt hier waar ik natuurlijk van uit ga ben ik van plan om ook een eigen profiel te openen.
Nou hierbij zend ik mijn voedingsschema;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Shake ben ik van plan om te nemen met water + Brinta.
Daarnaast ben ik ook van plan om een glas Sinaassapelsap te nemen elk ochtend wat er niet bij staat.
Tijdens mijn maaltijd van 17:00 en 21:00 eet ik afwisselend dus het is of Kipfilet of Pangafilet of Zalm.
Voor het bereiden van deze maaltijd ben ik van plan lijnzaadolie te gaan gebruiken.
Ik ben of 1,77 of 1,78
, Ik weeg 89 Kg en ik doe al zo een 3 maanden aan krachttraining. Ik wil dit voedingsschema net als een vriend van mij combineren voor in het beginfase 3 x per week cardio te gaan doen en dan steeds omhoog te krikken en na ongeveer 4 weken 4 a 5 x per week cardio en hiernaast wil ik ook KT gaan doen. Ik heb namelijk tijd om van Ma t/m Vrij te gaan trainen.
Graag jullie feedback..
Alvast bedankt.
Ik heb deze membership effe geleend van een vriend van mij die hier best veel kennis heeft opgemaakt met het belezen van de sticky's en de feedback die hij zo een beetje van jullie heeft ontvangen met betrekking tot zijn voedingsschema. Ik ben gisteren al deze sticky's gaan wezen doorlopen en zo heb ik vandaag mijn eerste voedingsschema om te cutten gemaakt. Zodra het mij bevalt hier waar ik natuurlijk van uit ga ben ik van plan om ook een eigen profiel te openen.
Nou hierbij zend ik mijn voedingsschema;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Shake ben ik van plan om te nemen met water + Brinta.
Daarnaast ben ik ook van plan om een glas Sinaassapelsap te nemen elk ochtend wat er niet bij staat.
Tijdens mijn maaltijd van 17:00 en 21:00 eet ik afwisselend dus het is of Kipfilet of Pangafilet of Zalm.
Voor het bereiden van deze maaltijd ben ik van plan lijnzaadolie te gaan gebruiken.
Ik ben of 1,77 of 1,78
, Ik weeg 89 Kg en ik doe al zo een 3 maanden aan krachttraining. Ik wil dit voedingsschema net als een vriend van mij combineren voor in het beginfase 3 x per week cardio te gaan doen en dan steeds omhoog te krikken en na ongeveer 4 weken 4 a 5 x per week cardio en hiernaast wil ik ook KT gaan doen. Ik heb namelijk tijd om van Ma t/m Vrij te gaan trainen.Graag jullie feedback..
Alvast bedankt.