AndroidHealthClinic

Tweedemaal aandacht gevraagd

• Topic Starter Topic Starter
Hmmmm, dus aantal kcals omhoog krikken? XD

Want als ik deze formule uitvoer: 66 + (gewicht_in_kg x 13,7) + (lengte_in_cm x 5) - (leeftijd_in_jaren x 6,8) dan heb ik behoefte aan 1998 Kcals per dag in rust. Overdag ga ik alleen naar school een paar keer de trap op en omlaag meer ook niet. En met mijn voedingsschema zit ik op een totaal aantal cals van +/- 2351 dus ik denk dat het zo wel goed moet gaan komen, vind je niet? Of moet ik hoger gaan zitten ivm met cardio?

Laatst bewerkt:
Want als ik deze formule uitvoer: 66 + (gewicht_in_kg x 13,7) + (lengte_in_cm x 5) - (leeftijd_in_jaren x 6,8) dan heb ik behoefte aan 1998 Kcals per dag in rust. Overdag ga ik alleen naar school een paar keer de trap op en omlaag meer ook niet. En met mijn voedingsschema zit ik op een totaal aantal cals van +/- 2351 dus ik denk dat het zo wel goed moet gaan komen, vind je niet? Of moet ik hoger gaan zitten ivm met cardio?

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon beginnen op 2800 kilocalorieën zoals mijn calculator aangaf. Als je niet afvalt kun je altijd omlaag in calorieën, als je te laag zit en je verliest spiermassa kun je niet meer terug ;)

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon beginnen op 2800 kilocalorieën zoals mijn calculator aangaf. Als je niet afvalt kun je altijd omlaag in calorieën, als je te laag zit en je verliest spiermassa kun je niet meer terug ;)

Je hebt helemaal gelijk, het heeft geen haast..
De zomer is nog een eindje weg:D
Hierbij me schema die is verwerkt naar 2815 Kcals. Ik heb ook nog wat groene groente erbij gegooit zoals brocolli bij me maaltijd van 17:00.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er goed uit, persoonlijk zou ik na de training nog iets koolhydraten nemen maar goed.. dat is geen must. Als je dat doet, zou ik iets van aardappelen nemen, die leveren per 100 gram een relatief kleine hoeveelheid kh's. In combinatie met veel groente en een deftig stukje vlees kan dat prima! :thumbs:

Terug
Naar boven