AndroidHealthClinic

Breaking News Twente vreest uitbraak Mexicaanse griep

Er zijn bijna geen dodelijke slachtoffers, en degene die wel zijn overleden zijn overleden door complicaties. Mensen tussen 20 en 40 jaar oud zijn compleet veilig tenzij ze al aan andere ziektes lijden die voor complicaties kunnen zorgen..

Agreed. In NL niet maar daarbuiten zeker wel. Inderdaad door complicaties, maar die kunnen wel sneller optreden cq. zijn gevaarlijker dan bij de 'normale' griep.

Goed eten, trainen en slapen lijkt me het beste :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Sugababes hebben Mexicaanse griep
LONDEN - Twee van de drie Sugababes zitten in quarantaine nadat zij symptomen vertoonden van de Mexicaanse griep.

Zangeressen Heidi Range en Amelle Berrabah zijn de twee die het griepvirus hebben opgelopen. Derde Sugababe Keisha bevestigt dat ze absoluut niet besmet is, maar dat haar twee vriendinnen dat wel zijn.
De Sugababes hebben al hun concerten voor de komende week afgezegd. Ook alle promotionele zaken zijn afgezegd. Dat gaat door totdat Heidi en Amelle weer beter zijn. Keisha vertelt: ''Ik kan niet geloven dat ze de Mexicaanse griep hebben. Ik ben er echter van overtuigd dat als ze weer beter zijn, we er hard om zullen lachen.''
Een woordvoerder laat weten: ''De meiden dachten dat ze een koutje hadden opgelopen. Maar ze werden zo ziek, dat ze niet eens meer van de bank afkwamen. Een arts heeft de twee Sugababes laten weten dat ze alle symptomen van de Mexicaanse griep vertonen. Ze moet rust nemen en mogen geen direct contact hebben met andere mensen, meldt Daily Mirror.
oh god :roflol:

Ironisch hoe de Nijmeegse vierdaagse zo breed in het nieuws komt terwijl je we geen moer horen over overvolle treinen in de randstad elke morgen waar je elkaar adem tot in detail opsnuift omdat je opgepropt zit en naar je werk moet.

In die vierdaagse zit er een meter tussen elke persoon en 'tis nog in de buitenlucht ook, en elke week is er ook ergens een groot feest of festival.

Ik mag toch aannemen dat we met deze alarmerende toon geen risico nemen en de werkvloer gaan vermijden? Toch? Het is allemaal zo drastisch. Toch?

op dit moment is het natuurlijk nog helemaal niet erg om deze griep te krijgen, maar wanneer hij in de na-zomer eventueel zou kunnen gaan muteren met de dan huidige griep, en die kans zit er dik in, dan zou het wel een (dodelijk) gevaarlijke ziekte kunnen worden

Maar liefst 9! Wauw!
Stel je voor dat je in Australie zou wonen, dan zou je pas de zak zijn (al is die hele varkensgriep een enorme hype).

het is maar een virusje, geen paniek mensen geen paniek.

Oei komt wel erg dichtbij dan...

Kan me er enkel nog totaal niet druk om maken.

waarom delen ze geen vaccins uit? beter voorkomen dan genezen toch?

omdat die er nog niet zijn, en de mensen met astma enz + de mensen die in de zorg werken krijgen als eerste

Twente moet niet zo zeiken. Paniekzaaiers, trap er niet in.

waarom delen ze geen vaccins uit? beter voorkomen dan genezen toch?

momenteel is er alleen "tamiflu" en dat werkt alleen als je al ziek bent

trouwens zijn ze wel goed genoeg voorbereid, liggen overal massas van dit medicijn gestockeerd

Oost nederland ? fuuuuuu

Ik heb al aids, dus griep kan er ook nog wel bij.

nou ik zie het allemaal wel.
op het werk word wel gezegd wat je wel en niet mag doen op vakantie.

niet naar de bios.
niet naar een museum.
niet naar het winkelcentrum.
niet naar een (sport)evenement.

dus op je hotel kamer blijven tot je vakantie om is.

Terug
Naar boven