Fitness Seller

twijfel

• Topic Starter Topic Starter
dat er positieve reacties van bepaalde uglabs zijn is mij ook bekend,alleen wie weet hoe t er mee staat na na een aantal jaren gebruik(door de vervuiling in de producten ed)zolang bestaan de meeste uglabs volgens mij nog niet.
zeg niet dat ik er op tegen ben maar probeer toch wel een beetje voorzichtig en zuinig met mijn lichaam om te gaan.
en even voor de duidelijkheid,ga dus niet verder uitwijken over welk uglab ik praat,vindt t niet aan mij om uitspraken over uglabs/andere personen te doen waarmee ik datgeen/diegene in een slecht daglicht breng.geef alleen aan waarom ik dus geen voorstander ben van ug.
enne tot zover vast bedankt voor de reacties,zal mijn uiteindelijke beslissing en progresie zeker posten.

:thumbup: suc6

skedo zei:
dat er positieve reacties van bepaalde uglabs zijn is mij ook bekend,alleen wie weet hoe t er mee staat na na een aantal jaren gebruik(door de vervuiling in de producten ed)zolang bestaan de meeste uglabs volgens mij nog niet.
zeg niet dat ik er op tegen ben maar probeer toch wel een beetje voorzichtig en zuinig met mijn lichaam om te gaan.
en even voor de duidelijkheid,ga dus niet verder uitwijken over welk uglab ik praat,vindt t niet aan mij om uitspraken over uglabs/andere personen te doen waarmee ik datgeen/diegene in een slecht daglicht breng.geef alleen aan waarom ik dus geen voorstander ben van ug.
enne tot zover vast bedankt voor de reacties,zal mijn uiteindelijke beslissing en progresie zeker posten.

Mja...als je echt verkeerde dingen hebt gezien bij dat UGlab is het toch niet erg als je ze bij naam zou noemen? Nu zitten wij misschien troep in ons te spuiten van dat lab terwijl jij ons had kunnen waarschuwen.

Wat is dan belangrijker, ons op de hoogte brengen of geen uitspraak willen doen over iemand die blijkbaar iets verkeerds doet?

• Topic Starter Topic Starter
op t moment dat je spullen van een uglab hebt,weet je dat ze hygienisch gezien,niet zo steriel kunnen werken als een hglab(gaat een heleboel euries in zitten). ik vind dat je op zo'n moment zelf de keus maakt om dat voor lief te nemen.hetgeen wat ik gezien heb is mijn inziens niet dermate zorgwekkend dat ik gelijk groot alarm zou moeten slaan,heb alleen zelf zoiets van als ik t ook org bij een hglab vandaan kan krijgen is voor mij de keus snel gemaakt.
zit nu zelf ook serieus er over na te denken om tren van een uglab te gaan proberen,aangezien ik hier toch vele positieve reacties er over lees.

Terug
Naar boven