AndroidHealthClinic

Twnz, 5 Months

Twnz

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m83
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hey gasten,

In December 2011 heb ik een operatie gehad aan mijn keelamandelen, hierdoor was ik in Januari 2012 afgevallen naar 56KG(!), heb wekenlang vloeibaar moeten eten omdat de operatie toch heftiger was dan verwacht ;)

paar weken na de operatie
2uos0ue.png

ou8div.png

260suo3.png

Uiteindelijk heb ik me in Februari ingeschreven bij een afgelegen, kleine sportschool waar ik sindsdien 2-3x per week fitness met z'n ups en downs (soms weken overgeslagen, was niet gemotiveerd). Deze 5 maanden heb ik zonder schema gewerkt, maar meer gewerkt als in bv maandag; borst triceps, woe; rug biceps etc etc. Ik heb me ook niet aan een eetschema gehouden, gewoon zoveel mogelijk eten.

Ik ben deze maand wat gaan kijken naar supplementen omdat ik simpelweg wat serieuzer aan de gang wil gaan, wil ook volgens een trainingschema werken en wat meer op mijn voeding letten zodat ik meer bouwstoffen binnenkrijg. Ik heb in ieder geval Whey Perfection + creatine gehaald en zal dit nemen op 't moment dat ik er genoeg over weet:) (tijdstip, hoeveelheid etc)

Anyways, enough talk.. dit heb ik bereikt na 5 maanden, was geen goeie poser en ben ik nog steeds niet dus dat verklaart misschien de kwaliteit;

12-06-2012
21nnnee.jpg
[/IMG]
14bl20h.png

2qwhmyw.jpg

14-07-2012
35i8up5.jpg

2mjyvd.jpg

6hntxz.jpg

edit: nieuwe foto's toegevoegd, motivatie begint een beetje te zakken nu ik op mijzelf woon, vind het nog moeilijk om goed voedsel voor mijzelf te maken en hierdoor kom ik dus niet vooruit ...
edit2: rugfoto'tje erbij, ik heb moeite met het aanspannen van me rechterschouder.. op de pics lijkt het alsof ik links groter ben, ik hoop dat dit geen achterstand is..

onderbouwend kritiek en suggesties zeer welkom!

foto 1 oud.jpg

foto 2 oud.jpg

foto 3 oud.jpg

foto 1 nieuw.jpg

foto 2 nieuw.jpg

foto 3 nieuw.jpg

Laatst bewerkt:
probeer tinypic.com die werkt wel

zal eerst je voeding aanpassen en dan pas supplementen gebruiken anders is het weggegooit geld

ik zie hier behoorlijke aesthetics, ist niet?

• Topic Starter Topic Starter
Tis wel duidelijk he, mooi droog, goeie basis, nu massa pakken.

Goodjob. Maat van mij heeft zelfde bouw als jij, maar die doet atletiek. Die heeft precies dezelfde borst.

bedankt jongens!:D nu inderdaad het moeilijkste nog argh..

luna is een erg mooie naam voor een baby (zo heet mijn dochtertje ook)

maar ot: probeer goed te blijven eten, lekker trainen en dan komt de rest vanzelf.

(je spoiler foto's doen het niet btw)

luna is een erg mooie naam voor een baby (zo heet mijn dochtertje ook)

maar ot: probeer goed te blijven eten, lekker trainen en dan komt de rest vanzelf.

(je spoiler foto's doen het niet btw)

Luna is de naam van m'n zusje, mooie naam idd :)
Ik ga nog steeds met alle plezier richting de sportschool, heerlijk!
thanks for fb

Ziet er goed uit, erg droog! Nu massa kweken, succes!

Ziet er zeker niet verkeerd uit.

Uit ervaring kan ik zien dat jij een ectomorph bent, wat NIET veel uitmaakt en zo zijn voor en na delen heeft.
Jij hebt echt een heel een mooi symmetrisch lichaam. is te zien aan je traps en borsten!

ik weet niet of je buikspieren ook recht zijn maar dat maakt niet meer uit met zo'n bovenlichaam.

Als jij Creatine gaat gebruiken en kilo's gaat aankomen dan is jou lichaam MonsterZIEK..!!
Echt geen grap!

Succes met trainen!

btw, ik ben geen homo, val echt op p*ssy's :D!

Mvg,

Goede basis, goed droog, nu voor de massa gaan. Mooie chest en abs vooral.

goed bezig man ; ) je chest en abs doen me heel veel denken aan die van zyzz !

Was een goed idee om dit topic te starten, al jullie complimenten geven een dikke boost voor m'n motivatie;)

Kom net terug van de sportschool, heb m'n borst flink aangepakt,
de lijn tussen mijn borstspieren worden steeds beter zichtbaar;

e6t4cn.jpg

Iedere training was en blijft een heerlijke ervaring voor mij, en de top reacties maken mijn dag helemaal goed :)

iemand een schatting van mijn BF trouwens?

thx!

Was een goed idee om dit topic te starten, al jullie complimenten geven een dikke boost voor m'n motivatie;)

Kom net terug van de sportschool, heb m'n borst flink aangepakt,
de lijn tussen mijn borstspieren worden steeds beter zichtbaar;

e6t4cn.jpg

Iedere training was en blijft een heerlijke ervaring voor mij, en de top reacties maken mijn dag helemaal goed :)

iemand een schatting van mijn BF trouwens?

thx!

ik denk 8 procent ong.

Terug
Naar boven