Fitness Seller

Twnz, 5 Months

Ziet er zeker niet verkeerd uit.

Uit ervaring kan ik zien dat jij een ectomorph bent, wat NIET veel uitmaakt en zo zijn voor en na delen heeft.
Jij hebt echt een heel een mooi symmetrisch lichaam. is te zien aan je traps en borsten!

ik weet niet of je buikspieren ook recht zijn maar dat maakt niet meer uit met zo'n bovenlichaam.

Als jij Creatine gaat gebruiken en kilo's gaat aankomen dan is jou lichaam MonsterZIEK..!!
Echt geen grap!

Succes met trainen!

btw, ik ben geen homo, val echt op p*ssy's :D!

Mvg,

errr? :verneder:

Aesthetics! Mooi lichaam, goeie basis en mooie progressie!

Q

Ectobrah! Zeker wel iets moois van te maken, gewoon doorknallen en veel vreten :D.

• Topic Starter Topic Starter
thanks! Gaat helemaal goed komen als 't aan mij ligt.

nieuwe pics toegevoegd, **** het op mezelf wonen

je zit op 8/9% bf
keep up the good work bro

je zit op 8/9% bf
keep up the good work bro

thanks!

ik ga deze week ergens beginnen met creatine, iedere ochtend/avond innemen met een flesje water (ik drink heel veel water), geen oplaadfase denk ik.. lees overal dat dat toch achterhaald is?

Opladen is inderdaad niet nodig, kan je wel doen als je sneller effect wil zien. Ik zou het gewoon de eerste week op iedere dag 5 gr 's ochtends en 5 gr na training houden, daarna 5 gr per dag.

Q

ziet er uit! mooie basis vooral je borst

Thanks! gebruiken jullie ook pre-workouts? ik las dat daar 2/3g creatine in zit, kan ik die creatine na de training dan weglaten?

goede basis man.

Nu vreten als een malle en kilo's erop plakken!

Thanks! gebruiken jullie ook pre-workouts? ik las dat daar 2/3g creatine in zit, kan ik die creatine na de training dan weglaten?
Ja, in principe wel, maar ik neem sowieso altijd 's ochtends 5 gr. In het geval van een PWO neem ik 3 gr creatine na trainen.

Q

Goed voedingsschemamaken en veel massa opbouwen.

Dan komt het helemaal goed ;)

Erg goed voor 5 maanden trainen. Ben wel jelly op je genetics..

Nice work. Beetje zelfde bouw als ik. Keep it up :D

weet iemand een beginschema te vinden voor mij? ik moet echt volgens schema gaan werken.. ik doe maar wat.

rug foto toegevoegd
6hntxz.jpg

Starting strenght van rippetoe. Daarna lekker 3-day split.

Terug
Naar boven