Beste DBB'ers,
Inleiding
Ik ben Tycho, kijk hier al een tijdje rond op de site maar post niet heel veel.
Ik ben vanaf januari tot begin april fanatiek bezig geweest en van 62 kilo naar 65 kilo gegaan.
nu ben ik vanaf toen wat minder gaan eten en trainen wegens examens en SET's ed.
maar over 2 weken beginnen mijn examens en dan heb ik vakantie en kan ik dus lekker knallen en heb er ook zin in.
Ik ben 17 jaar, 20 mei word ik 18.
Stats
lengte: 1.81 meter
gewicht: 64.2 kilo
bf: ? (geen idee)
Trainigsschema vanaf 27 mei 2011
Dag 1: Borst, Triceps
Dag 2: Rug, Biceps
Dag 3: Benen, schouders
Dag 4: extra dag, of evt. inval dag als ik eerder niet kon.
tot die tijd probeer ik zoveel mogelijk te gaan, maar dat zal wel lastig worden ivm examens, maar ik doe mn best.
op het moment sta ik er heel slecht bij, heel dun. en daar baal ik van.
ik ga ook beginnen met een voedingsschema, ben geen expert om die te maken, maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten en zoveel mogelijk carbs en eiwitten binnen te krijgen.
ik zal dus tot aan 27 mei wat minder posten omdat ik dan wat minder train, maar ga het vanaf dan zeker interessant maken om te volgen.
Doelen
16 juni -> slagen voor mn examens
1 juli -> 67 kilo
1 sept -> 70 kilo
eerst kijken of ik deze doelen ga halen, daarna weer nieuwe doelen stellen.
deze log is bedoeld om mezelf gemotiveerd te houden, wat nu lsatig gaat helaas. en probeer dus om van m'n magere postuur af te komen.
Groetjes,
TychoV
Inleiding
Ik ben Tycho, kijk hier al een tijdje rond op de site maar post niet heel veel.
Ik ben vanaf januari tot begin april fanatiek bezig geweest en van 62 kilo naar 65 kilo gegaan.
nu ben ik vanaf toen wat minder gaan eten en trainen wegens examens en SET's ed.
maar over 2 weken beginnen mijn examens en dan heb ik vakantie en kan ik dus lekker knallen en heb er ook zin in.
Ik ben 17 jaar, 20 mei word ik 18.
Stats
lengte: 1.81 meter
gewicht: 64.2 kilo
bf: ? (geen idee)
Trainigsschema vanaf 27 mei 2011
Dag 1: Borst, Triceps
Dag 2: Rug, Biceps
Dag 3: Benen, schouders
Dag 4: extra dag, of evt. inval dag als ik eerder niet kon.
tot die tijd probeer ik zoveel mogelijk te gaan, maar dat zal wel lastig worden ivm examens, maar ik doe mn best.
op het moment sta ik er heel slecht bij, heel dun. en daar baal ik van.
ik ga ook beginnen met een voedingsschema, ben geen expert om die te maken, maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk te eten en zoveel mogelijk carbs en eiwitten binnen te krijgen.
ik zal dus tot aan 27 mei wat minder posten omdat ik dan wat minder train, maar ga het vanaf dan zeker interessant maken om te volgen.
Doelen
16 juni -> slagen voor mn examens
1 juli -> 67 kilo
1 sept -> 70 kilo
eerst kijken of ik deze doelen ga halen, daarna weer nieuwe doelen stellen.
deze log is bedoeld om mezelf gemotiveerd te houden, wat nu lsatig gaat helaas. en probeer dus om van m'n magere postuur af te komen.
Groetjes,
TychoV

biceps zien er goed uit