- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wauw tymen ****ing bruut man. Ik zelf ga mee doen met flexcup 2014 (:

vind tymen in ze bulk er nog netjes uit zien, als je bulk mode on zet in je rebound weet je dat je vochtig word. Maar dat vocht is er ook zo weer af tochkeep bulking brah

nja sta er ook niet slecht bij. wat meer tanky. maar daar hou ik niet van, ik hou meer van de zyzz-look (zyzz was een f**got). lekker ripped rondlopen![]()

thanks
als je wedstrijd ambities hebt vooral doen!
de laatste paar weekjes in de voorbereiding zijn k*t maar je moet er ff doorheen. maar als je dan op stage staat, dan betaald het zich dubbel en dik terug!
misschien moet ik in 2014 al B wedstrijden doen. dan kan ik niet meer meedoen aan de flexcup. ik hoop dit jaar de C-80 te pakken, of op zn minst een top 3 weer![]()
gelijk lekker buff geworden!
vind je shape nu @ 12% ook beter dan onstage (lekker buff nu) maarja ik ben daarom ook geen BBer![]()
C -80 zal je nog veel te kort komen kerel...blijf reëel.

Ziet er zo bruut uit man! goed vol en volgens mij aardig massa erbij gepakt.

Gewoon goed vp voor nu,lekker cleanbulken beetje cardio toevoegen kan je meer eten![]()
Goed bezig man! Wedstrijdfoto's zien er goed uit, denk wel dat je tanning iets donkerder had gemogen.
schouder blessures is redelijk weg maar wil nog wel eens lastig doen. en tijdens het wintersporten heb ik mijn knieband verrekt wat niet erg snel hersteld helaas.Goeie v-vorm en rug man!
Zitten je blokjes scheef of komt dat doorje houding op de foto?