AndroidHealthClinic

Laatst genomen foto 10 maanden progressie

Bezoekers in dit topic

mat be like:

giphy.gif
 
dit is gwn ze neef of broer (broeder in zijn geval)
Deze jongen is amper aangekomen als je ze vorige topics hebt gelezen. Kijk alleen die onderarmen al dat kan niet op 17 jaar en al helemaal niet zonder kennis/voedingsschema. Ik heb geen verstand van aas wat het misschien wel mogelijk zou kunnen maken.
 
Toen ik 17 was had ik ook al zo'n baard. Nu ik 24 ben helaas niet meer...
 
dit is gwn ze neef of broer (broeder in zijn geval)
Deze jongen is amper aangekomen als je ze vorige topics hebt gelezen. Kijk alleen die onderarmen al dat kan niet op 17 jaar en al helemaal niet zonder kennis/voedingsschema. Ik heb geen verstand van aas wat het misschien wel mogelijk zou kunnen maken.

Ik geloofde het ook niet maar hij bewees het te zijn dus jaaa accepteren
 
#manopause

heb je ook al een vagina?

sterkte ermee iig

Thanks! Voel me af en toe ook zo hoody...

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

Ik geloofde het ook niet maar hij bewees het te zijn dus jaaa accepteren

Hij bewees helemaal niks. Zie alleen een foto met een shirt aan en een lepel...

Gokken waarom die een shirt aan heeft...
 
Thanks! Voel me af en toe ook zo hoody...

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------



Hij bewees helemaal niks. Zie alleen een foto met een shirt aan en een lepel...

Lol wat moet hij meer doen dbb op zijn borst schrijven? Jullie vroegen naar een lepel ja die showde hij soit
 
Lol wat moet hij meer doen dbb op zijn borst schrijven? Jullie vroegen naar een lepel ja die showde hij soit

Shirt uit en een schoen op zn hoofd.

Just like the old times :)
 
Hebben jullie er al aan gedacht dat hij misschien liegt over zn leeftijd? Foto met paspoort in de hand please haha.
 
Lol wat moet hij meer doen dbb op zijn borst schrijven? Jullie vroegen naar een lepel ja die showde hij soit
lorenzo heeft een nieuwe video moet je niet gaan fappen? :D
 
heb je al een g4p skype sessie aangevraagd hij deed dit vroeger zie je op het einde van zen oude videos ^^

Hahaha doet hij niet meer denk ik. Toen had hij geen sponsers nu wel.

Stiekem ben je ook lorenzofan
 
hoe de fk is dit 68.5 kilo.

like wut?

zelfs zonder ooit een legday lijkt dat echt onmogelijk.
 
Hahaha doet hij niet meer denk ik. Toen had hij geen sponsers nu wel. Stiekem ben je ook lorenzofan
heb al zen g4p vids hier :) wil je ze lenen?
ik heb een tattoo van lorenzo op men borst
srs
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel mensen voor de positieve reacties, maar ik meen het dat ik 68,5kg ben. Ik ben best klein qua lengte 173/174cm. Misschien lijk ik wel wat breder door de pomp na bicep en rug trainen. Maar dit is wat ik ben. Ik ben er idd blij mee op een leeftijd als 17 jaar. Over 4 maanden ben ik 18. Ik ga verder ook niet in op mensen die blijven denken dat ik het zelf niet ben, idc. Ik train per week 5/6 keer en doe verdomme mijn best om resultaat te zien, en blijkbaar heb ik gewoon goede genen om te fitnessen.

En ben altijd al aangesproken over mijn armen en schouders, heb best een brede schouder sinds voor ik train al. Vandaar lijken mijn armen ook iets groter.

Ik zal binnenkort mijn armen etc opmeten en specifiek bij zetten.

En over mijn traps, ik doe vaak 1 a 2 lichte oefeningen voor mijn schouders (traps) na mijn krachttraining.
 
Dankjewel mensen voor de positieve reacties, maar ik meen het dat ik 68,5kg ben. Ik ben best klein qua lengte 173/174cm. Misschien lijk ik wel wat breder door de pomp na bicep en rug trainen. Maar dit is wat ik ben. Ik ben er idd blij mee op een leeftijd als 17 jaar. Over 4 maanden ben ik 18. Ik ga verder ook niet in op mensen die blijven denken dat ik het zelf niet ben, idc. Ik train per week 5/6 keer en doe verdomme mijn best om resultaat te zien, en blijkbaar heb ik gewoon goede genen om te fitnessen. En ben altijd al aangesproken over mijn armen en schouders, heb best een brede schouder sinds voor ik train al. Vandaar lijken mijn armen ook iets groter. Ik zal binnenkort mijn armen etc opmeten en specifiek bij zetten. En over mijn traps, ik doe vaak 1 a 2 lichte oefeningen voor mijn schouders (traps) na mijn krachttraining.

Ik geloof je meteen hoor, ben 1.75 op 73 kg.
Vetpercentage is inmiddels minder als 20% (hoeveel weet ik niet, maar daar wordt nog aan gewerkt).

Ik heb ook flinke schouders en behoorlijke armen (feitelijk zijn dit de beste spiergroepen van mijn lichaam).
Na training heb ik een vergelijkbaar postuur, ik vind het helemaal niet superbijzonder.

Hoewel je er zeker goed uitziet hoor ! :D

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

Je hebt gewoon aanleg (goed Dna zeg maar)
 
Overall goeie fysiek, top! Onderarmen zijn erg goed gevolgd door je biceps, triceps en schouders. Heb je ook een lat spread foto? Ben benieuwd naar de definitie op je rug.
 
Back
Naar boven