AndroidHealthClinic

Typefout kost man 43.000 euro

doe mij ook zo'n pappa die mij ff 43.000 eurotjes geeft:D

Wat een stom wijf :roflol:
heE geld, BOOM weg....

Toch fijn dat we geëduceerde mensen als hardcorebuilder hier op het forum hebben die ons altijd correcte informatie verstrekken!

:roflol::roflol::roflol:

Zo'n gokhoer heeft natuurlijk helemaal geen recht erop. k*t parasiet. Die kerel moet haar pooier worden tot het is terugbetaald.

hoezo nou weer een strafrechtelijke procedure tegen de vrouw...
zei heeft toch niks fout gedaan?

Het staat dan op jou rekening, dus is het jou eigendom.
Hoe het er op komt maakt geen drol uit.

klopt en dan ga je naar de bank toe om te klagen dat hun de fout hebben gemaakt.
en het geld terug eisen.
(er kan natuurlijk nooit 1 rekening nr van meerdere personen zijn.)
en niet bij mevr.
dat mevr haar geld verbrast moet ze zelf weten. dat zou iedereen doen.
kan zij er wat aan doen dat ze opeens zoveel geld krijgt :dunno:

:roflol:

Dit is gewoon onverschuldigde betaling welke verplicht volledig terugbetaald moet worden.

Wat een dom wijf. Al vrees ik dat meerdere mensen hier dit ook zouden doen. :rolleyes:

Kan er trouwens niet bij dat je voor zo'n bedragen een fout rekeningnummer kan ingeven. Bedragen boven de 100€ ga ik altijd wel eens controleren of alles correct ingevuld is.

Damn, ik zou dat wijf gewoon pimpen en achter de ramen gooien. Betaald ze ff mooi gokschulden af met jouw geld en een nieuwe auto.:o

Dit is gewoon onverschuldigde betaling welke verplicht volledig terugbetaald moet worden.

Wat een dom wijf. Al vrees ik dat meerdere mensen hier dit ook zouden doen. :rolleyes:

Kan er trouwens niet bij dat je voor zo'n bedragen een fout rekeningnummer kan ingeven. Bedragen boven de 100€ ga ik altijd wel eens controleren of alles correct ingevuld is.

We noemen geen namen *kuch* hardcorebuilder, arnoldfan, cutler, el smurfo, gta4jwz *kuch*

Probleem zal wel zijn dat dat mens niet werkt of aan een minimumloon zit en dan kan je jaren wachten op een deel van je geld. :rolleyes:

Ach dit is toch een schuld die de overheid makkelijk nog even op zich kan nemen? We staan toch al wat miljardjes in de min, die paar duizend merk je dan ook niet meer....

Klopt onverschuldigde betaling ipv ongerechtvaardigde verrijking.

Art. 6:203 BW

1. Degene die een ander zonder rechtsgrond een goed heeft gegeven, is gerechtigd dit van de ontvanger als onverschuldigd betaald terug te vorderen.

2. Betreft de onverschuldigde betaling een geldsom, dan strekt de vordering tot teruggave van een gelijk bedrag.

Ok, foutje, moet kunnen. Dat geld zal hij zoiezo toch wel terugkrijgen.

Ok, foutje, moet kunnen. Dat geld zal hij zoiezo toch wel terugkrijgen.

Ik ben daar nog niet zo zeker van. Als ze al gokschulden had en het geld zo verbraste vrees ik voor het ergste. Dan kan je wellicht beslag leggen op een stuk van het loon maar dan is het nog maar de vraag of ze werkt en in welke mate ze geld over heeft naast haar levensbehoefte.
Genoeg mensen die zo genaaid worden en er de miserie van maanden/jaren procederen er gratis bij krijgen.

Doet me denken aan een keer toen ik een vakantiejob had als administratief bediende en ik allemaal prijslijsten moest aanvullen in een excelsheet voordat het op de website gezet werd. Had ik ook van 8000€ eerst 800€ gemaakt. :roflol: Was het zelf niet meer gecontroleerd voordat het op de website (onlineshop) werd gezet en 5min erna hadden ze uiteraard al een koper. :o Gelukkig nog in der minne kunnen regelen met de klant, al zou het verlies nooit op mij verhaald kunnen worden. Was toch even slikken. :D

Laatst bewerkt:
Ik snap niet hoe mensen zo dom kunnen zijn om geld dat onterecht op hun rekening komt gewoon maar te gaan uitgeven. Volgens mij zit je met je IQ dan toch dicht tegen je schoenmaat. Uiteraard elke cent laten terugbetalen, met loonbeslag als het moet en de hoogst mogelijk bank rente.

*kuch* linkse parasieten als "Japie" die zoude snel alles eraf halen en in hun kontje steken

Ja, want dan is het inderdaad niet te traceren, good thinking!

De beste dieven zijn diegenen die reeds zwemmen in het geld.. Dat blijkt maar weer.

Zou slim zijn als die chick gokschulden had bij die gozer.

Dan geeft hij haar perongeluk geld, zij betaald hem en dan vordert hij het terug :D
Heeft ie meteen zijn schulden terugbetaald en z'n geld.

Terug
Naar boven