XXL Nutrition

UB/LB advies

pieter3204

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Hi guys,

Ik zit momenteel in de cleanbulk (ong. 300 kcal boven onderhoud) en wil de aankomende winter eens wat massa winnen! Ik heb voorheen altijd met een split getraind, maar wil nu eens een UB/LB schema gaan proberen.
Ik heb nog totaal geen ervaring met dit soort schema's, hebben jullie kritiek, aanpassingen of advies?

Maandag UB 1:

Bench Press: 3-4 x 6-8
Bent over Row: 3-4 x 6-8
Incline DB press: 2-3 x 10-12
Seated cable row: 2-3 x 10-12
Lateral raises: 2-3 x 10-12
Dips: 3 x max (ben hier nog niet sterk op, dus kom meestal op de 5/6 reps per set)
Hammercurls: 1-2 x 12-15

Dinsdag LB1:

Squat: 3-4 x 6-8
Stiffed leg deadlift: 3-4 x 6-8 (even wennen, nog nooit gedaan, voel meer onderrug dan hamstrings)
Leg press: 2-3 x 10-12
Leg curl: 2-3 x 10-12
Standing calf raise: 3-4 x 6-8
Seated calf raise: 3-4 x 6-8
Leg raises (abs) 3-4 x max

Woensdag = off

Donderdag UB 2:

Incline bench press: 3-4 x 6-8
Bent over row: 3-4 x 6-8
Bench press (dumbbels) 2-3 x 10-12
Optrekken brede grip: 3x max
DB press (schouders): 2-3 x 10-12
Bench press smalle grip (triceps) 1-2 x 12-15
Scott curl: 1-2 x 12-15

Vrijdag LB 2:

Deadlift: 3-4 x 6-8
Front squat: 3-4 x 6-8
Leg curl: 2-3 x 10-12
Leg press: 2-3 x 10-12
Standing calf raise: 3-4 x 6-8
Seated calf raise: 2-3 x 10-12
Leg raises 3-4 x max

Laatst bewerkt:
Ziet er heeeeel goed uit bro! Eenzelfde schema heb ik ontzettend veel resultaat mee geboekt. LUISTER NAAR JE LICHAAM. All i can say. Cheat niet teveel op rustdagen want je lichaam heeft dan ook de juiste voeding en rust nodig (hield ik me dus NIET aan, elke keer hardstyle feestjes etc. het breekt je op).

Succes ermee!