sportertju
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 14%
Hey allemaal,
Mijn naam is Jeroen, 18 jaar oud en train nu ongeveer amderhalf jaar, en wil daar graag echt serieus mee bezig gaan.
Graag zou ik van jullie wat horen over mijn schema, volg dit nu een tijdje maar zou eigenlijk wel is willen weten wat jullie er van vinden. Het is zoals wat in de titel staat een UB\LB schema voor 4 dagen per week. Doel is massa, doe de oefeningen met setjes van 3, exclusief opwarmen en ongeveer 8-12 reps, ligt er een beetje aan welke oefening.
UB
Bench press
Overhead press
Bent-over row
Chest dips
Side raises
Pull ups
Skull crushers
Hammer curls
UB
Bench press
Overhead press
Bent-over row
Incline dumbell press
Upright rows
Pull ups
Cable pushdown
Preacher curls
LB
Sqaut
Deadlift
Leg curls
Leg (naam vergeten
)
Leg press
Back extensions
2-3 oefeningen voor de buik
Wissel regelmatig af met de reps etc, bijvoorbeeld de snelheid, hoeveel en gewicht.
De LB heb ik geen verandering met dag 1 en 2, is dit denken jullie nodig? Misschien de ene dag.focus op de Sqaut en de andere keer op de deadlift?
Ook ben ik bezig met een voedingsschema die ik hopelijk over 1-2 dagen kan posten!
Graag hoor ik wat van jullie, alvast bedankt!
Mijn naam is Jeroen, 18 jaar oud en train nu ongeveer amderhalf jaar, en wil daar graag echt serieus mee bezig gaan.
Graag zou ik van jullie wat horen over mijn schema, volg dit nu een tijdje maar zou eigenlijk wel is willen weten wat jullie er van vinden. Het is zoals wat in de titel staat een UB\LB schema voor 4 dagen per week. Doel is massa, doe de oefeningen met setjes van 3, exclusief opwarmen en ongeveer 8-12 reps, ligt er een beetje aan welke oefening.
UB
Bench press
Overhead press
Bent-over row
Chest dips
Side raises
Pull ups
Skull crushers
Hammer curls
UB
Bench press
Overhead press
Bent-over row
Incline dumbell press
Upright rows
Pull ups
Cable pushdown
Preacher curls
LB
Sqaut
Deadlift
Leg curls
Leg (naam vergeten
) Leg press
Back extensions
2-3 oefeningen voor de buik
Wissel regelmatig af met de reps etc, bijvoorbeeld de snelheid, hoeveel en gewicht.
De LB heb ik geen verandering met dag 1 en 2, is dit denken jullie nodig? Misschien de ene dag.focus op de Sqaut en de andere keer op de deadlift?
Ook ben ik bezig met een voedingsschema die ik hopelijk over 1-2 dagen kan posten!
Graag hoor ik wat van jullie, alvast bedankt!