XXL Nutrition

onion juice

Weetje wat vreemd is aan dit onderzoek? Dat ze dit niet even bij mensen testen. Wat kan het kwaad om een aantal mensen uiensap te laten drinken.

Dr. Oz had zo'n onderzoek bij een aantal dikke wijven geprobeerd (was voor detoxen). Want detoxen zou je huid mooier maken en je lichaam ontgiften. De huisvrouwen moesten weken lang, per dag een glas uiensap drinken. Resultaat: helemaal niks. Want, zegt onze dr. Mehmet Öz, je lichaam heeft meer nodig om gereinigd en gezond te worden. Hun bloedwaardes waren normaal en hun huid was er niet beter op geworden.

:rolleyes: Dr. Oz: de basis voor wetenschappelijk onderzoek

Waarom zou iemand van onder de 25 zijn test willen boosten? Die is sky high van nature op die leeftijd man!

Edit: dr Oz, mijn god wat een mong**l is dat. Elke aflevering wel iets waar de helft van Amerika aan dood gaat en dr Oz gaat al die mensen redden met zijn bro science. :roflol:

Bro science force is strong in this topic.

Maar goede tip hoor (als je een rat bent).

Dr. Oz mag een idioot zijn, maar het ging mij even om zijn onderzoek en het resultaat.

Daarnaast heeft hij meer credit opgebouwd, het feit dat hij een arts is, dan de gemiddelde DBB'er op deze forum.

Dr. Oz mag een idioot zijn, maar het ging mij even om zijn onderzoek en het resultaat.

Daarnaast heeft hij meer credit opgebouwd, het feit dat hij een arts is, dan de gemiddelde DBB'er op deze forum.
:roflol: Hou toch op man!

Maar als jij aan de buis gekluisterd naar dr Oz zijn geweldig opgezette onderzoeken wilt kijken prima toch? :thumbup:

Voor de aanname dat het testosteron verhoogd baseer jij je toch op die studie of niet? Dus zou je moeten aannemen dat dit volledig ook bij mensen kan doorgetrokken worden, anders zie ik niet hoe je een verband zou kunnen zien tussen uiensap en testosteronconcentratie. Kortom, er moeten verdere studies gedaan worden met mensen als subject :)

Er word nergens beweerd dat het testosteron gehalte bij mensen met 300% word verhoogd, sterker nog, dit word door TS in twijfel getrokken. Dat uien invloed kunnen hebben op de testlevels bij de mens trek ik niet in twijfel, de vraag is echter in welke mate dit invloed heeft.
Om meteen keihard te gaan roepen dat dit een onderzoek is op ratten en dus niet als degelijk onderzoek kan worden gezien, gaat natuurlijk te ver. Zo'n beetje alles word eerst op ratten getest, waarom zou dat zijn denk je?

http://forum.dutchbodybuilding.com/...lke-zijn-werken-echt-werken-eigenlijk-281489/

http://web.ornl.gov/sci/techresources/Human_Genome/faq/compgen.shtml

Geslaagde onderzoeken op ratten zijn een goede aanzet om onderzoek op mensen te starten. Maar meer dan dat is het ook niet, hoor. Maar goed, het is wel meer dan "uit de lucht gegrepen".

Even topic dump. Ik heb dit dus ook gelezen. Aangezien ik ook erg zoekende ben wat er het beste aansluit qua voeding etc als kantoorp*k. Ik eet sinds 3 dagen vracht zilveruitjes en normale ui door mn home made diner in de middag. Roerbak ei, rauwe andijvie, ui en tonijn rond 12:30. En voor het slapen een shake met pot zilver ui. Gewoon is kijken wat moeder natuur doet.

De meesten nemen Testo boosters, etc... Maar hier wil ik mijzelf niet aan wagen. Ik moet zeggen dat ik wel meer gewicht druk nu en op de crosstrainer fluitend sta. Dit kan ook zijn door de hoeveelheid eieren nu. Ik wil gewoon is kijken hoe het gaat lopen na een maand.

Even topic dump. Ik heb dit dus ook gelezen. Aangezien ik ook erg zoekende ben wat er het beste aansluit qua voeding etc als kantoorp*k. Ik eet sinds 3 dagen vracht zilveruitjes en normale ui door mn home made diner in de middag. Roerbak ei, rauwe andijvie, ui en tonijn rond 12:30. En voor het slapen een shake met pot zilver ui. Gewoon is kijken wat moeder natuur doet.

De meesten nemen Testo boosters, etc... Maar hier wil ik mijzelf niet aan wagen. Ik moet zeggen dat ik wel meer gewicht druk nu en op de crosstrainer fluitend sta. Dit kan ook zijn door de hoeveelheid eieren nu. Ik wil gewoon is kijken hoe het gaat lopen na een maand.
tja je extra gainzz zullen 0.0 zijn, maar ga je gang :) uien zijn gewoon gezond!

had ook zo'n fase dat ik na het lezen van wat artikelen alles aan het proberen was. Granaatappelen, veel knoflook, veel ui, name it. Ik kan je vertellen dat je gaat ruften en je huid gaat ontzettend stinken.... Als ik jou was zou ik me eerder druk maken om een degelijk voedingsschema ipv testboosters.

Inderdaad, heb het zelf ook een tijdje geprobeerd: ui, knoflook, gember, granaatappelen enz.. In het begin misschien een beetje placebo effect, maar na langere tijd niks meer gemerkt en gestopt. Ook niks gemerkt toen ik stopte.. eet nog wel regelmatig een ui bij vlees/vis

Ook wat over knoflook gelezen dat het je test zou verhogen, maar daar ga je echt van stinken als je dat dagelijks eet :P Je zweet en zo stinkt gewoon naar knoflook!

Ik heb een 3,5 week zilver ui gegeten een pot per dag en losse ui in DIY maaltijd salades. Ik ben er zeker op vooruit gegaan! Vooral met mn borst oefening 10kg! Dit icm 1 ZMA van B&F per nacht....

Terug
Naar boven