aarnink
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 158kg
- Vetpercentage
- 50%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
juist, train je? zou beter zijn omdat 8 tot 12 boterhammen anders te veel zijn, anders is het wel goed, en eet geen verzadigde vetten, onthoudt dit ezels bruggetje: (V)erzadige vetten: (V)erkeerd, (O)nverzadigde vetten, (O)ké, avond eten kun je moeilijk aanpassen (?) omdat je nog bij je moeder bent, dus hoef je je daar niet zoveel zorgen om te maken, maar als je ouders zo iets hebben van snack dag, kun jij vragen voor wat anders. ik ben mijn moeder al zo ver gekregen dat ik mag eten wat ik wil in de avonddus ik moet minder slechte vetten eten maar ik eet in de ochten gewoon brinta met fruit en naar school 8 tot 12 boterhammen en gewoon avond eten wat moet ik er aan aanpassen dan? want ik eet verder eigenlijk niet echt tussendoor iets

juist, train je? zou beter zijn omdat 8 tot 12 boterhammen anders te veel zijn, anders is het wel goed, en eet geen verzadigde vetten, onthoudt dit ezels bruggetje: (V)erzadige vetten: (V)erkeerd, (O)nverzadigde vetten, (O)ké, avond eten kun je moeilijk aanpassen (?) omdat je nog bij je moeder bent, dus hoef je je daar niet zoveel zorgen om te maken, maar als je ouders zo iets hebben van snack dag, kun jij vragen voor wat anders. ik ben mijn moeder al zo ver gekregen dat ik mag eten wat ik wil in de avond![]()
Ja maar 1 maaltijd bestaat niet uit 2 broodjes he
Dat zie ik als tussendoortje![]()
train je?wat zou ik dan eventueel mee naar school nemen aangezien ik niet van plan ben om 4 verschillende bakken mee tenemen met rijst en kip etc

1 is genoeg 
oke mooija ik train 3 x in de week dus ik ga een gewoonte weer een beetje weer aanleren gewoon iedere pause naar de supermarkt maar dit keer kwark halen inplaats van donuts![]()

oke mooi
je kan ook tonijn in eigen water kopen als je wilt, is uitgelekt 130gr ( 35.1gr eiwit), als je dit lekker vind dan, ik vind dit zalig
dan kun je je kwark in de avond nemen namelijk
of koop gewoon kip, en doe je dat op brood
zo kun je doorgaan en doorgaan, er is veel keuze in de wereld hoor![]()

)fout, geen muesli nemen voor het slapen, zoveel mogelijk koolhydraten schrappen in de avond, beter neem je 500 gr kwark gewoon, anders worden de overtollig koolhydraten omgezet in vet, en dat wilt deze man niet volgens mij's ochtends: 500ml melk met brinta + vitamine pil of zoiets..
rond 11 uur: 1 banaan met 2 broodjes
rond 1 uur: 4 broodjes met kipfilet / pindakaas
rond 3 uur: 2 broodjes met kipfilet / pindakaas
rond 6 uur: eten wat de pot schaft thuis
voor het trainen: appel en 250ml melk
na het trainen / voor het slapen: 250ml kwark met muesli
en probeer door de dag heen 2liter water te drinken
Begin hier eens mee als basis.. voor mij werkt dit erg goed. Kom je hiermee nog niet aan, meer eten!
succes (met eten)

zowieso is muesli niet goed, niet als je die zomaar van de winkel koopt, en waarom zeggen 2mill andere mensen op dit forum dat je zo weinig mogelijk koolhydraten moet gaan eten in de avond dan?fabeltje...
En overigens kan de topicstarter wel wat extra kcal in ze schema gebruiken
zowieso is muesli niet goed, niet als je die zomaar van de winkel koopt, en waarom zeggen 2mill andere mensen op dit forum dat je zo weinig mogelijk koolhydraten moet gaan eten in de avond dan?
ja als je in de avond sport is het logisch, alleen weten wij neit wanneer hij sport hèomdat je ze dan normaal gesproken niet meer nodig hebt als energie.
maar als je savonds traint, moet je na je training natuurlijk wél koolhydraten nemen, ookal is het laat op de avond.
what ever, dat je koolhydraten savonds opslaat als vet is iig niet waar.