XXL Nutrition

Uitslag Mr Olympia 2010

Die wheels van Branch

Roellie was off..

Terechte Mr.O wat ik nu gezien heb, Phil Mr.O'11

Seeker wanneer doe jij mee?

Roelly was ontzettend soft, bij de comparison pics zag je eigenlijk al dat hij gewoon nog te klein is om aan Branch/Phill te tippen.

Roelly was ontzettend soft, bij de comparison pics zag je eigenlijk al dat hij gewoon nog te klein is om aan Branch/Phill te tippen.

Phil en Branch zijn duidelijk nog te hoog gegrepen, maar gasten als Yamagishi en Freeman moet hij toch wel kunnen pakken. 21 worden is niet meer dan een grote teleurstelling.

21e moet ckr een teleurstelling zijn voor hem. Maar als hij blijft groeien zoals hij nu doet pakt ie vast nog wel een keer een hogere plaatsing!

mooi van heath altijd al fan van hem, hoop dat ie volgend jaar wint maar heeft imo nog net iets grotere wheels nodig om te winnen tegenover branch en jay

Laatst bewerkt:
hopelijk wordt het met phil heat niet zoals met bv kevin levrone of flex wheeler altijd net niet vond persoonlijk jay was de beste maar vond phil de beste fysiek hebben

img_12161285450456.jpg
img_10631285407970.jpg
img_05341285407925.jpg

hier kan alle mogelijke foto's bekijken van het olympia weekend: http://contest.bodybuilding.com/results/14071

bij de 202 is heeft Eduardo Correa Da Silva (3e plaats) toch een opmerkelijk goede fysiek

Laatst bewerkt:
Als branch zijn rug en armen kan verbeteren tegen volgend jaar maakt hij zeker kans op een sandow volgend jaar. Ik vind de pre-judging van Wolf niet op youtube :(

HanyRambod

All I do is win win win!!!!!
about 3 hours ago via Twitter for iPhone

haha wel een baas die Rambod dat die dit flikt.

Even voor de duidelijkheid Roelly is 14e geworden geen 20 of 21e

ik snap nooit zoveel van BB judging maar waar wint Jay het nou op dan? Branch en Phil staan er toch veel beter bij lijkt mij ???

Terug
Naar boven