MuscleMeat

Uitslag Mr Olympia 2010

hmm kvond branch er ook zeker goed bij staan!
had stiekem branch als eerder gehoopt
maar tegen de wijdte van jay kan idd niemand op. ( exept markus ruhl haha )

Wolf is back!

Jay's tijdperk is na dit jaar wel voorbij - Phil for 2011!

thnx maar beetje spuit 11 ;)

Terechte top 3!

Wist dat Branch weer ging verassen, stond er goed bij op dat ene filpje xx days off. Echt nice van Heath, had ik niet verwacht. Zag toch liever Heat-Jay_branch, anyway hopelijk pakt Heath hem volgend jaar :). Maar Jay stond er toch weer goed bij.

van mij mocht heath dit jaar al winnen, cutler out plz.

Op het filmpje zie je wel weer duidelijk waarom cutler wint , op het vlak estethiek + massa is hij echt dominant.

haha geweldig gewoon hoe ze allemaal naar jay lopen te kijken

en hoe hij gewoon de leiding neemt en iedereen volgt.

ik snap nooit zoveel van BB judging maar waar wint Jay het nou op dan? Branch en Phil staan er toch veel beter bij lijkt mij ???
Idd ****ing fail uitslag.

Zowel Branch als Phil waren beter dan Jay.
Jay 2009 was vrijwel onverslaanbaar maar dit jaar niet.

Ga het niet meer volgen deze circus, wat een tijdverspilling.

Toen ik alleen de foto's zag dacht ik dat Phil beter was dan Jay, maar na de filmpjes niet meer.

haha, prachtig die posedown - everybody (was) hungry for that sandow!
ik vermoed dat de dagen van glorie voor Jay volgend jaar zijn afgelopen, Heath ftw.

Interview Jay na z'n 4e olympia zege:

[Link niet meer beschikbaar]

jay nr 1 ? nee. wat kan hij komende jaren nog brengen? wat kan hij nog verbeteren? betere conditionering? nee hij kon dit jaar al vorig jaar niet overtreffen! phil heeft wel veel verbeterd. zijn rug was 2 jaar geleden nog zijn kritiekpunt! kijk nu eens! hij kwam groter harder gedetailleerder en een zwaar aanwezige persoonlijkheid onstage.. DAT is de mr olympia die we nu nodig hebben. niet weer 8 jaar lang die troffee maar geven omdat iemand de regerende champ is

jay nr 1 ? nee. wat kan hij komende jaren nog brengen? wat kan hij nog verbeteren? betere conditionering? nee hij kon dit jaar al vorig jaar niet overtreffen! phil heeft wel veel verbeterd. zijn rug was 2 jaar geleden nog zijn kritiekpunt! kijk nu eens! hij kwam groter harder gedetailleerder en een zwaar aanwezige persoonlijkheid onstage.. DAT is de mr olympia die we nu nodig hebben. niet weer 8 jaar lang die troffee maar geven omdat iemand de regerende champ is

"jay heeft al een sandow vorig jaar gekregen, laten we eens iemand anders kiezen:):)"

nee, zo werkt dat niet :o

Heath pakt 'm volgend jaar wel!:hedbang:

Terug
Naar boven