Fitness Seller

Uitslag Mr Olympia 2010

moet je die onderarmen van phil eens vergelijken met jay of branch haha :roflol: lijkt wel of er een tumor aanhangt

ik snap nooit zoveel van BB judging maar waar wint Jay het nou op dan? Branch en Phil staan er toch veel beter bij lijkt mij ???

als ze vlak voor je staan, dan is het heel wat anders dan op foto's,
zelf vond ik dat phil voor jay stond, enkel de wijdte van jay is dan weer niet te overtreffen.

uitslag is terecht, of toch dicht bij.
ik ben benieuwd voor kai/roelly/phil wat ze gaan doen voor volgend jaar ;)
tot op de arnold classic dan !:D

En op de filmpjes staat jay er veel beter bij dan op de foto's. Foto's kunnen een verkeerd beeld geven

OK, dan zal dat het zijn.

Hier wordt de top 10 bepaald.
De top 6 komt hier naast elkaar gezet.
Heb je beter beeld van de verhoudingen!

[Link niet meer beschikbaar]

EDIT: WUHAHAHA die pose down met zn 6en. Iedereen loopt achter Jay zn reet aan, vooral Phil.
Ik blijf et zeggen. Phil is future Mr. O EN heeft de sickest armen van iedereen.
Jay is hier terecht de winnaar.

oja thx, dan is ie wel huge idd. waarsch. vertekent het omdat iedereen altijd de foto volledig vult :)

Phil staat er goed bij zeg! Jammer van Kai.. zonde. Ronny Rockel vind ik echt steeds beter worden. Wat een conditionering!!! En Roelly, hij kan op zich goed mee komen, maar zijn rug... nog steeds te klein. Of het komt door het vocht... want vond zn rug toch wel erg goed in de xx days out-pics..
Branch blijf ik fan van, maar meer als sportschool bb.. gewoon een beest.

WUAHAHAHAHA
Hier bij deze epic award uitdeling als Jay aan het woord is op ongeveer 75% van et filmpje verspreekt hij zich! Hij zegt i know a lot of you GAYS..GUYS came from worldwide...

LOL!!!! :roflol: :roflol: :roflol:

Ongeveer wat ik verwacht had ja, terecht ook. Alleen Dexter had misschien een plaatsje hoger gemogen, maar we moeten eerlijk zijn, Branch was gewoon wat beter op bepaalde punten.

Dan lig je onder de tafel van het lachen...

Op rxmuscle.com zeggen ze dat Jay uitdrogingsverschijnselen had tijdens/na de prejudging waardoor wat ook verklaarde dat hij steeds minder werd tijdens de callouts.

Uitreiking top6:

nobody beats jay
mooie top 5

Op rxmuscle.com zeggen ze dat Jay uitdrogingsverschijnselen had tijdens/na de prejudging waardoor wat ook verklaarde dat hij steeds minder werd tijdens de callouts.

Hij zei t zelf ook tijdens zn toespraak aan de gays, eh guys in t publiek

haha fail :roflol:

EDIT: WUHAHAHA die pose down met zn 6en. Iedereen loopt achter Jay zn reet aan, vooral Phil.
Ik blijf et zeggen. Phil is future Mr. O EN heeft de sickest armen van iedereen.
Jay is hier terecht de winnaar.

Wel irritant dat je steeds 3 man ziet en dus nooit Jay en Phil naast elkaar van dichtbij in beeld.

Yeah om me post te laten zien ??? So?

Terug
Naar boven