Fitness Seller

Uitslagen van de YBF 2008?

mass builder, van jou weet ik dat je de nac ook doet.

zijn er meer junioren waarvan je weet dat ze meedoen?
of mensen die de ybf hebben gedaan en nac er bij pakken?

@ leeman thnks voor het complimentje betreft de tattoo;)

@ lieven je stond er inderdaad droog bij kerel we waren samen de langste van het groepje.
Ik vond het een sportieve uitslag en zoals gijs al zei symetrie gaat voor scherpte moet je maar aan nemen denk.

Gr Niels

@Niels vond jouw nr 1.De nr1 was niet terecht vond ik.Jij had meer massa dan ik.Ben volgend jaar teug van de partij.grz

Yes boys Ik doe mee bij de Nac ga morgen naar mijn begeleidster ons plan doornemen en dan gaan we ervoor.. vanavond nog een keer lekker eten en vanaf morgen Back on track om 7:00 stipt cardio.. Zal leuk worden denk ik bij de nac tenminste ook 1 line up.. Raquib die 1e werd bij mij in de klasse doet ook mee..

Komen er ook nog foto's online? 6 pagina's vol gelul is wel genoeg dacht ik zo :D.

word leuk op nac

pimpie, mass builder, Raquib, ikzelf

waarschijnlijk nog wat meer, gezellig jongens!

Welke fotografen hebben trouwens foto's gemaakt?

Ik weet www.giantpt.com en www.funforsport.nl maar ik zag best veel fotografen zitten.
Ik was natuurlijk niks gewend maar de hele eerste rij zat ermee vol;)

Okay, een fotootje van die grote WABBA jongen dan maar... De rest volgt als ik eindelijk de tijd heb alles uit te zoeken en in een stuk te plaatsen (is herfstvakantie hier en heb wat koters met aandachtsproblemen).

Hallo ik was derde bij de heren fitniss.had nog heel effe op de tweede plaats gehoopt.maar niels was gewoon iets beter.Wel allemaal sympathieke sportieve gasten in onze line up trouwens.echt relaxed!doe over 4 weken mee met de nac trouwens.
groetjes

robin r: heb je geen foto van bert? die ook in die klasse stond? die is toch een stuk wijder dan die n*ger

Yes boys Ik doe mee bij de Nac ga morgen naar mijn begeleidster ons plan doornemen en dan gaan we ervoor.. vanavond nog een keer lekker eten en vanaf morgen Back on track om 7:00 stipt cardio.. Zal leuk worden denk ik bij de nac tenminste ook 1 line up.. Raquib die 1e werd bij mij in de klasse doet ook mee..

Succes, hoop dat het je dit keer wel voor mekaar krijgt om goed droog te komen staan.

ik stond ook in de heren fitness, ben eerste geworden.
Lees hier al dat niet iedereen in de klasse het terecht vond, maar ben er wel blij mee.

Niels had jij een blauwe slip?

Nou droog was ik wel maar ging vocht vasthouden.. Dat is anders dan niet droog zijn..

robin r: heb je geen foto van bert? die ook in die klasse stond? die is toch een stuk wijder dan die n*ger

Komt nog. Deze gozer was echt groter, hoor (niet in lengte, maar wel qua massa), maar misschien zag ik het niet helemaal zoals anderen het zien. Ik was meer onder de indruk van deze William, die benen alleen al en veel strakker.

@ michael 86

Ja ik had de blauwe slip aan ja...
Ik was het wel eens met de uitslag hoor je stond er groter bij als mij.
Ik dacht dat er een Robin eerste was geworden maar het is dus michael ;)

@ brambo

Succes op de NAC trouwens ik zal niet naast je staan zit wel in het publiek.
Dus wie weet zien ik je nog daar :D

Gr Niels

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven