franckylanssens
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben 3e geworden in de junioren athletic klasse.. 2007 in de Athletic klasse 2e.. En in 2006 in de superbody klasse 1e...
hey mensen! ik heb een 2de plaats behaald in de junioren superbody klasse en ben erg blij daarover.
in de gallerij kun je alvast een foto zien. er zijn weinig foto's gemaakt, omdat ik de foto's van forfunsport (mascha tieken) meestal afwacht en die bestel.
de nr. 1 (robin vonk) werd vorig jaar 3de toen ik 1e werd en dit jaar zag hij er super uit echt enorm verbeterd. het is een spannende strijd geweest (althans dat vond ik)
hey mensen! ik heb een 2de plaats behaald in de junioren superbody klasse en ben erg blij daarover.
in de gallerij kun je alvast een foto zien. er zijn weinig foto's gemaakt, omdat ik de foto's van forfunsport (mascha tieken) meestal afwacht en die bestel.
de nr. 1 (robin vonk) werd vorig jaar 3de toen ik 1e werd en dit jaar zag hij er super uit echt enorm verbeterd. het is een spannende strijd geweest (althans dat vond ik)
.Ik ben 3e geworden in de junioren athletic klasse.. 2007 in de Athletic klasse 2e.. En in 2006 in de superbody klasse 1e...
Hoeveelste was jij geeindigd?aan michael 86