Fitness Seller

Uitslagen van de YBF 2008?

aan allen die meegedaan hebben, felicitaties, en vooral aan degenen die toch nog erin geloven naturel mee te doen

Is er niet een lijstje met alle uitslagen ofzo?

Ik ben 3e geworden in de junioren athletic klasse.. 2007 in de Athletic klasse 2e.. En in 2006 in de superbody klasse 1e...

is er ook een link met foto's?

Gijs Geweldige foto:D

HAHA wat zullen ze wel niet gedacht hebben achter de kassa;)

gefeliciteerd g-men! Had liever een foto gezien met de uitdrukkingen op de kop van de mensen in de BK :D

de 2 kassameisjes vonden het heel leuk;)

Er kwamen verder 2 net twee ecto's binnen die wel vreemd opkeken idd. Denk dat mijn broertje nog het meest genoot, die vond het echt geweldig.

hey mensen! ik heb een 2de plaats behaald in de junioren superbody klasse en ben erg blij daarover.

in de gallerij kun je alvast een foto zien. er zijn weinig foto's gemaakt, omdat ik de foto's van forfunsport (mascha tieken) meestal afwacht en die bestel.

de nr. 1 (robin vonk) werd vorig jaar 3de toen ik 1e werd en dit jaar zag hij er super uit echt enorm verbeterd. het is een spannende strijd geweest (althans dat vond ik)

Hey mister biceps arnold piek. Je zag er ook goed uit. Gefeliciteerd.

hey mensen! ik heb een 2de plaats behaald in de junioren superbody klasse en ben erg blij daarover.

in de gallerij kun je alvast een foto zien. er zijn weinig foto's gemaakt, omdat ik de foto's van forfunsport (mascha tieken) meestal afwacht en die bestel.

de nr. 1 (robin vonk) werd vorig jaar 3de toen ik 1e werd en dit jaar zag hij er super uit echt enorm verbeterd. het is een spannende strijd geweest (althans dat vond ik)

Gefeliciteerd, dit jaar geen last gehad van krampen tijdens het poseren?

Netjes gedaan! je zag er goed uit

Heb dit jaar 1st maal meegedaan op NK.bij in mijn categorie teleurstellend 4de geworden (fitnes mannen)Jurry heeft dit jaar weinig gekeken naar droogte.Ik stond het droogst voor men reeks maar jammer.Heb in andere reeksen ook mannen gezien die absoluut niet op podium mochten ( vet staan)En deze halen ook een betere klassering dan iemand die droger stond.Mat is er mis me de jurry?

Ik heb geen idee gozer, nr 1 criteria is symmetrie dan scherpte. Laat eens een foto zien, ik heb wel een idee wie je was maar zonder foto kan ik niks zinnigs zeggen. Het is vervelend als je je ondergewaardeerd voelt.

@lieven stonden wij dus bij elkaar in de klasse.

Wat verstaan jullie onder 'natural'? Ben benieuwd.

Beetje off-topic, maar ok.
Ik versta mezelf onder natural. Namelijk het nooit gebruikt hebben van AS of andere middelen die op het moment van gebruiken op de lijst met dopinggeduide middelen stonden.

Het was wel een te gekke dag en de Burger King na afloop was goddelijk. Het voldeed aan de drie V's (Veel, Vet en Vunzig):D.

• Topic Starter Topic Starter
@ ryu. Ja het niveau was erg hoog.

Terug
Naar boven