rtodeep
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koetje zei:de bewakingsfirma's willen van het slechte imago af van de grote vechtersbaas . waar ik werk zetten ze 2 grote kerels aan de deur en 2kleinere erbij . de kleineren vallen minder op in publiek dus makkelijker om toezicht te houden in de zaal
Misschien toch handig al die kleine muntjes, dan hoor je ze tenminste nog rinkelen. 
Mighty zei:De zoveelste discussie over het geven van fooi aan de portier. Dat kan heel simpel opgelost worden; Als je het er voor over hebt, geef je een fooitje en anders niet. Klaar!
Zo. Dat scheelt een hoop gezeik in de ruimte en domme antwoorden. Waar gaan we het nu over hebben?

Je doet nu zelf wel heel naïef. Wel eens over nagedacht dat niet íedere portier zo behulpzaam als jij is als het op uit elkaar halen van ecto's komt? Ik heb een tijd lang in een discotheek in nmgn echt bijna iedere zaterdag minimaal 2 keer gehad dat mensen op de vuist gingen... En de portiertjes gezellig buiten aan de red bull stonden, terwijl ze wisten wat er binnen aan de hand was. En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dat niet alleen in Nijmegen gebeurt.DBC01 zei:Haha heerlijk die naieve gedachten van mensen: 'Over een jaar staan er alleen maar nog nette kerels in pak' hahaha!![]()
Ik ken er zat die met een regeling van Bijzondere Wetten in hun stad zónder papieren staan. Verder hebben veel portiers het voor zichzelf en voor anderen verpest door die k*thouding aan hun deur. Handje ophouden enzo, wálgelijk. Je houdt je hand op als je zwerft over straat.
Ze staan er -helaas- wel voor jouw veiligheid, wat doen ze er anders man?
Wat een sukkel-opmerking. 'Ze staan er niet voor mijn veiligheid'.
Nee? Zal ik es een avondje iedereen binnenlaten die voor m'n deur komt en NIET ingrijpen als ze reoepen: Meneer de portier kom snel! Massale knokpartij!
Nee dan blijf ik lekker als een kluns staan, doe niks en dan es kijken wie er nog mauwt als een ego-knakker dat portiers er niet staan voor de veiligheid van de gasten.![]()
Hertje zei:Tuurlijk werkt (bijna) iedereen om geld te verdienen. Maar je moet het niet omdraaien. Als ik jou moet geloven staan de mensen achter de bar ook niet om je drankjes te geven.![]()

Hertje zei:Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat een portier zijn hand ophoud. Maar ja, kan natuurlijk ook komen doordat ik een vrouw ben...![]()
peter1988 zei:Ik vind persoonlijk dat ze dan maar wat anders moeten doen als al die portiers zo klagen. Hadden ze maar naar school moeten gaan en een vak moeten leren ofzo.De meeste portiers die ik ken zijn mensen die flink agressief zijn en erop kicken klanten te slaan en geef je ze geen fooi dan gaan ze nog zeuren ook. Sorry hoor maar als een portier agressief etc doet richting klanten, zich duidelijk de bikkel voelt omdat hij portier is dan krijgt hij van mij geen fooi. Waarom zou een portier respect verdienen?
DBC01 zei:Ik vind het verbazingwekkend hoe omgangsvormen de laatste 6 jaar compleet ui z'n verband worden gerukt. En dan niet door mensen van 25+ maar juist de groep van 17-24. Niks hoeft meer, de klant mag z'n gang gaan en álles mag natuurlijk. De barkeeper moet je drank binnen 10 seconden klaarzetten, tegen de portiers mag je je verbaal afreageren (zijn toch lullen) en ze staan er vooral niet voor je veiligheid alleen 'om de avond vlotjes te laten verlopen'
Wat moet ik me dáárbij voorstellen? Zeker in de war met een host(ess).
Nog niemand die inhoudelijk reageert op wat er zou gebeuren als een portier er dus echt niet voor je veiligheid staat en de boel de boel laat?
In ieder geval zijn er nog leuke tenten waar je normale omgangsvormen hebt maar vooral de tenten net buiten de randstad vallen steeds meer uit de gratie bij beveiligers. Je wordt genegeerd, er kan geen hallo of goedenavond vanaf maar als er stront aan de knikker is dan weten ze je ineens wel te vinden.
Nee, ben blij dat mij nog omgangsvormen zijn bijgebracht.

Hertje zei:Als jij een lekkere avond hebt gehad mede door de mensen die er voor zorgen dat je veilig bent uitgeweest, dan vind ik dit onbeschoft gedrag. 20 cent fooi is gewoon een belediging.Dat zo'n portier er eerst nog een geintje over maakt, vind ik nog netjes. Maar dat asociaal gedrag die hij terug kreeg, had ik ook niet gepikt.
Als wij naar een feest gaan geven we altijd 5 euro fooi en bedanken we de portier. Gewoon zoals het hoort.

Ik denk dat er ongeveer 500 man liep. Stel dat 400 man fooi geeft, laten we zeggen gemiddeld 50cent. Toch leuk, gemiddeld €200 extra op een avond, €800 per maand, €41.600 per jaar, als hij elke week werkt, alleen op zaterdag.
En opeens heb je het, je word uitsmijter
omdat er geen reet van klopt ouweM@rsel zei:

Ik denk dat er ongeveer 500 man liep. Stel dat 400 man fooi geeft, laten we zeggen gemiddeld 50cent. Toch leuk, gemiddeld €200 extra op een avond, €800 per maand, €41.600 per jaar, als hij elke week werkt, alleen op zaterdag.
En opeens heb je het, je word uitsmijter