MuscleMeat

Uitzondering of regelmaat?

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Ik heb vandaag een erg schokkend verhaal gelezen over mensen waar het mis is gegaan na anabolen gebruik. Vooral dan op psychisch gebied.

Zie post 13 en 14 op http://www.medicity.nl/showthread.php?t=29

Echt akelig! Ik weet niet wat ik er van moet denken. Is dit echt mogelijk? Is de kans groot dat je zo iets overkomt?

Ik was nog niet eens 18, laat staan dat ik een volwassen was.
Ik heb in totaal 6 of 7 pillen gebruikt van het anabool Proviron en heb een stuk of 5 pillen clomid geslikt. Het begon allemaal zo goed he, je bouwde je hierna voort uit je eigen positie die je

In totaal heeft hij 6 of proviron tabs geslikt en 5 x clomid..en dat heeft zijn hele leven verwoest ?...

wat een rare gozer zeg...heeft gewoon last van een psychische stoornis en denk dat dit komt doordat hij 6 proviron heeft geslikt..

best wel triest..

grt. Rico

Cool, heb al gepost. Voel een leuke discussie opkomen daar. ;)

Hehe,zal het ff in de gaten houden. ;)

Wat een idioot zeg! ???

LOL.....wat een mong**l! :D

Ik heb in totaal 6 of 7 pillen gebruikt van het anabool Proviron en heb een stuk of 5 pillen clomid geslikt.
Het begon allemaal zo goed he, je bouwde je hierna voort uit je eigen positie die je al in het leven had. Je werd maar alleen sterker en beter in de dingen waar je helemaal niet goed in was. Je ging beter leren, beter praten, sneller praten, je maakte nieuwe vrienden, die je normaal gesproken niet zo zomaar zo gemaakt hebben.

Ik heb geen vrienden maar wil ze best wel.. Iemand nog een strip Proviron liggen? Of anders gewoon een strip Triginon, dat zal ook wel werken...hoop ik :(

Dani zei:

Ik heb geen vrienden maar wil ze best wel.. Iemand nog een strip Proviron liggen? Of anders gewoon een strip Triginon, dat zal ook wel werken...hoop ik :(

LOL!
Nee , daar is een paardenmiddel bij jou voor nodig.....denk dat je daar multi-vitamine voor moet gaan slikken. Schijnt ook heel heftig spul te zijn....
:D

Inderdaad iemand die aandacht zoekt en door de mand valt,wat een zelfmedelijden in die post. Ik word er misselijk van.

Kolere, met 13 pillen en hij kon de hele wereld aan. Wat een debiel zeg, gevalletje aandacht tekort. Is het niet gewoon een NeCeDo medewerker die undercover is gegaan?

Neh zelfs die gasten weten wel hoe stompzinnig dit verhaal over komt

Volgens mij waren het hele andere pillen dat die kerel geslikt heeft :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me idd erg bizar verhaal. Mss hadden ze gewoon al ernstige psychise stoornissen ervoor. Rare kerels toch. Ik d8... toch maar ff zeker spelen en vragen hier.

anak zei:
Ik heb vandaag een erg schokkend verhaal gelezen over mensen waar het mis is gegaan na anabolen gebruik. Vooral dan op psychisch gebied.

Zie post 13 en 14 op http://www.medicity.nl/showthread.php?t=29

Echt akelig! Ik weet niet wat ik er van moet denken. Is dit echt mogelijk? Is de kans groot dat je zo iets overkomt?
Alleen als je het fout doet, wanneer de goede raad op dit forum opgevolgd wordt, kan je heel wat ellende voorkomen.

En wat je daar gelezen hebt, tja dat is gewoon triest, stelletje idioten...

Ik ben zwáár onder de indruk. Not.

Meneer heeft een handjevol Proviron en Clomid geslikt en beweert nu volkomen naar de kloten te zijn. Nee, hier zit meel meer achter. Van een therapeutische hoeveelheid pilletjes ter waarde van 1 week behandeling word je echt niet dol hoor.

Bullnuts.

Nah, zelfs en NECEDO medewerker zou zoiets debiels niet posten.

Topic is ondertussen een pak interessanter geworden,kale gaat ervoor :D

topic is uit z'n verband gerukt :o

Terug
Naar boven