MuscleMeat

ultieme ontbijt/recepten

malacoesa

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Ik ga vandaag een mixer kopen, nu maak ik mijn shakes met staafmixer maar ik wil gewoon een mixer kopen en dan van alles eringooien voor een sterkere shake!
Kennen jullie lekkere en voedzame ontbijten die met mixer geblend worden?

mijn ontbijt:

150g havermout
500ml volle melk
30g whey proteine (vanille of banaan)
en drinken maar :)

Krijg je geen vast voedsel weg dan? Kauwen is ook goed voor je maag en darmen.

• Topic Starter Topic Starter
jawel hoor, ik eet sochtens zowieso altijd brood als bodem. Erna een whey shake met een stukje fruit gemixed. Maar ik wil af en toe gewoon eens een beest van een krachtvoershake wegdrinken!

Mijn ontbijt: 125gr brinta + 50gr whey protein instant. Heb je geen blender voor nodig.. ;)

Als je oploskoffie in de blender mixt met water krijg je een luchtige en schuimachtige shake, totaal niet waterig en met suiker of een andere zoetstof een vrij redelijke ijskoffie. Als je dit nu eens met (vanille/chocolade)whey zou doen, evt met melk als basis...

Ik zou zeggen: 200 ml melk, scoop vanille/chocolade whey, handje ijsblokjes en dan een lepeltje oploskoffie.

bij ons thuis hebben ze sinds kort ook een blender, wat een brol. Liever even de staafmixer. Wou een shake maken met banaan en appel, whey, cacao. Zaten nog brokken appel in :kots: . Geef mij maar 5sec met de staafmixer.

Neemt niet weg dat het een goed topic is, ik had/heb ook totaal geen idee over de recepter voor de blender. Lees vaak "doe er een paar ijsblokjes in", als hij appel nog niet fijn krijgt, laat staan ijsblokjes. Heb trouwens van bb.com een hele resum shakes gedownload. Weet de link niet meer.

Lees vaak "doe er een paar ijsblokjes in", als hij appel nog niet fijn krijgt, laat staan ijsblokjes. Heb trouwens van bb.com een hele resum shakes gedownload. Weet de link niet meer.

Veel hangt af van de blender. Met de krachtigere blenders moeten ijsblokjes geen probleem zijn.

• Topic Starter Topic Starter
dat klopt wanneer de blender krachtig genoeg is en de juiste messen heeft kan hij ijsblokjes crunchen. Ik mis toch nog een ultiem recept eigenlijk. Ik vraag me af of je ook muesli erbij kan doen byvoorbeeld; muesli, melk, yoghurt, banaan, whey...?

Blender koop je van een goed merk en na gebruik goed kuisen door water met vaatwasmiddel in eventjes te laten 'blenden', daarna gewoon water 'blenden' en dan laten uitdruppen / drogen.
Simpel, snel, proper.

Terug
Naar boven