Fitness Seller

Review Ultimate NOX PUMP Formula - Dorian Yates Approved

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Surpass your limits with my ultimate pre-training formula! Scientifically engineered to enable you to achieve new levels of training intensity, explosive muscle pumps, improved mental focus and stimulation."
    Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia.

Dorian Yates Ultimate NOX PUMP FormulaTM is scientifically engineered to be the ideal pre-workout, muscle-expanding energy drink.

It contains an advanced matrix of leading edge sports nutrients, including Nitric Oxide boosters, creatine, amino acids, phosphates, vitamins, herbal extracts and complex sugars for explosive workout pumps, increased energy, increased stamina and increased strength.

With its scientifically proven ingredients, liquid delivery system and patented absorption enhancer, this is without a doubt the most advanced and effective product of its kind.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vandaag voor het eerst gestart en geloof het of niet. Het werkt als een gek. Ik ga hiervan een logje bijhouden;)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak van het supplement is Tropical. Het is ietsje bitter maar dit is echt te verwaarlozen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje 15-30 minuten voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Betrouwbare leverancier. Verkopen niet kosten wat het kost. Eerlijke antwoorden.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het product doet wat het beloofd!

Mijn review:
Laat ik beginnen te vertellen dat ik erg scpetisch ben ingesteld als het om creatine producten gaat. Dit heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd maar was er telkens niet tevreden over.
Mijn begeleider raadde mij aan dit product te gaan proberen omdat hij er veel goede reacties over heeft gelezen en heeft gehoord. Ik keek hem aan en zei tegen hem dat ik vaak teleurgesteld ben geweest in creatine producten. Hij gaf aan dat dit iets compleet nieuws is en het gewoon moet proberen. Ik lachte (synisch) en dacht bij mijzelf als het niets is dan koop ik nooit meer een creatine product:p

Ik ben vandaag hiermee gestart een half uur voor de training thuis ingenomen met 250 ml water zoals wordt beschreven. Ik scheur het zakje open en er komt een aangename tropical geur mijn neus in:DGoed mengen met het water en het is een licht bittere smaak wat overigens lekker weg dronk. Eenmaal in de auto onderweg naar de gym dacht ik "het zal mij benieuwen"
Borst-triceps op de planning vandaag dus meteen maar aan de slag. Ik riep nog even hard op naar mijn begeleider dat ik vandaag begonnen ben en hij wist genoeg en antwoorde met een glimlach:D

Na 2 opwarm sets begonnen de zware kilo's te komen en geloof het of niet maar ik kon dit makkelijker wegdrukken en met 2-5 herh meer dan ik gewend was. De pomp kwam dan ook al snel en deze pomp werd groot, geloof me. Daar in tegen stond de pomp niet in de weg qua kracht en was mijn T-shirt aan het opvullen. Ongelooflijk dacht ik maar we zullen zien. Ik kon vervolgens zwaarder trainen en met meer herh. Dit ook zo bij de triceps en ik zag door mijn t-shirt heen dat alles rond werd en alles was keihard. Ik had nog energie over dus dacht ik laten we ook nog de schouders erbij afbeulen. Zo gezegd zo gedaan en ik ging met een voldaan gevoel naar de bar. Ik zag mijn begeleider al stiekem een aantal malen kijken en hij keek erg tevreden. Hij zei "kom shirt uit en poseren"
Met pijn en moeite kreeg ik mijn T-shirt uit en ongelooflijk! Wat ik al voelde was werkelijkheid. En de glimlach van mijn begeleider was een enorme grijns geworden. Vol, rond en hard ongelooflijk. Dit was enorm opgebold allemaal en zag er vreselijk kicken uit. Ik ben overtuigd dat dit spul werkt en ga hiervan een logje bijhouden omtrent eventuele veranderingen;)

dit spul is echt geweldig gebruik het 2weken nu

Best wel ziek bij net zo veel webshops uitverkocht

is vrij normaal.. de fabrikant heeft het niet.. en de importeur ook niet. en wij hadden vorige keer al het de helft opgekocht wat hij had binnengekregen. Volgende week krijgt hij er ook maar 150 voor heel NL. waarvan ik er 50 gereserveerd heb. Meeste shops hebben er maar 2-3 op vooraad.

is vrij normaal.. de fabrikant heeft het niet.. en de importeur ook niet. en wij hadden vorige keer al het de helft opgekocht wat hij had binnengekregen. Volgende week krijgt hij er ook maar 150 voor heel NL. waarvan ik er 50 gereserveerd heb. Meeste shops hebben er maar 2-3 op vooraad.

Dat snap ik wel, ik duidde het meer op het feit dat aardig wat mensen dat zijn gaan gebruiken of proberen.

Vandaag maar weer eens met NP getraind. Blijft voor mij toch de absolute nr.1 als pre workout. Na 2 uur rug en triceps afgebeuld te hebben had ik nog het idee dat ik uren kon doorgaan. Al blijft het wel ontzettend smerig. Als ik die zure geur al ruik begin ik al bijna te kokhalzen, hahaha... dus neus dicht en doorslikken tot alles weg is en daarna gelijk mond spoelen en een pepermunt naar binnen. Maar als ie eenmaal binnen is gaan alle remmen los.

Dan is de eerste doos voor mij :p bestelling is binnen:D

Net wanneer ik geen geld heb :(

Ik ga vandaag hem ook voor het eerst innemen. Ik ben benieuwd.
Superpump werkte bij mij erg goed, dus ben benieuwd of dit het nóg beter bij me doet..

ik heb vanmiddag ook weer een nieuw doosje gehaald :D

Zo net terug van de zaal en ik zit nog enigzins na te genieten.. Misschien dat dat komt omdat het product nog vol door mn bloed gaat hehe

Ik had me op het ergste voorbereid qua geur en smaak..maar ik moet eerlijk zeggen, dat ik het gewoon lekker vond!
Na 40 minuten begon ik te voelen dat het begon te werken. Hartslag iets verhoogt en een iets allerter gevoel.

De training verliep echt goed. Het kan geheel tussen de oren hebben gezeten, dat ik niet eerder zwaarder de bank ben gaan pakken, maar ik drukte 10kg meer weg in 3 volledige sets dan dat ik eerst deed. Ook op mn fly's pakte ik 5 kg meer.
De rest van mijn training heb ik alles op huidige gewichten gepakt. En dat ging in zijn geheel makkelijker. Dus al met al LIJKT het erop dat dit product goed aanslaat bij mij. Het kan tussen mijn oren zitten, maar dat zal de loop vd tijd uitwijzen.
Voor nu ben ik ERG positief!

Heeft iemand niet wat over die niet meer hoeft, k vind 55 euro te veel geld voor zoiets.. Ik wil het eerst ff proberen.

Haha je weet maar nooit:D. Mocht er iemand zijn die het niet meer hoeft en het voor een beter prijsje wil weg doen, pm me dan.:cool:

Net voor het eerst gebruikt en moet zeggen ik was een stuk meer gefocust, had lekker veel energie alleen de laatste oefening zakte de energie helemaal in dat was wel iets minder.

Maar de eerste ervaring was super:D:lifter::wl:

top!!!!! jesus wat een pomp alleen het leek net of me hart in me hoofd zat :P maar voor de rest superr alleen ik kon egt niet meer maar ik wou zo graag maarja moregn weer een dag

Goed, ik train nu zo'n twee weken met NOX pump en moet zeggen dat het absoluut een goed product is.
De krachtwinsten zijn duidelijk merkbaar. In mijn rustperiode tussen superpump en nox pump was ik niet in kracht afgenomen, maar daarentegen wel in kracht toegenomen bij het gebruiken van nox.
De mantale focus is ook heerlijk. Af en toe vind ik hem even to much en voel ik me als roadrunner die aan een boom vastgebonden is, maar al met al houd het me lekker wakker.
De pomp die ik ervaar is momenteel even aanwezig als met superpump, echter vind ik de pomp bij superpump langer aanhouden.
Ik ben in deze periode 1kg aangekomen (ongetwijfeld wat met wat vocht) en daar ben ik zeer tevreden mee.

Oja..en ik vind NOX lekker smaken :D

Terug
Naar boven