Fitness Seller

Review Ultimate NOX PUMP Formula - Dorian Yates Approved

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Surpass your limits with my ultimate pre-training formula! Scientifically engineered to enable you to achieve new levels of training intensity, explosive muscle pumps, improved mental focus and stimulation."
    Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia.

Dorian Yates Ultimate NOX PUMP FormulaTM is scientifically engineered to be the ideal pre-workout, muscle-expanding energy drink.

It contains an advanced matrix of leading edge sports nutrients, including Nitric Oxide boosters, creatine, amino acids, phosphates, vitamins, herbal extracts and complex sugars for explosive workout pumps, increased energy, increased stamina and increased strength.

With its scientifically proven ingredients, liquid delivery system and patented absorption enhancer, this is without a doubt the most advanced and effective product of its kind.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vandaag voor het eerst gestart en geloof het of niet. Het werkt als een gek. Ik ga hiervan een logje bijhouden;)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak van het supplement is Tropical. Het is ietsje bitter maar dit is echt te verwaarlozen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje 15-30 minuten voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Betrouwbare leverancier. Verkopen niet kosten wat het kost. Eerlijke antwoorden.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het product doet wat het beloofd!

Mijn review:
Laat ik beginnen te vertellen dat ik erg scpetisch ben ingesteld als het om creatine producten gaat. Dit heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd maar was er telkens niet tevreden over.
Mijn begeleider raadde mij aan dit product te gaan proberen omdat hij er veel goede reacties over heeft gelezen en heeft gehoord. Ik keek hem aan en zei tegen hem dat ik vaak teleurgesteld ben geweest in creatine producten. Hij gaf aan dat dit iets compleet nieuws is en het gewoon moet proberen. Ik lachte (synisch) en dacht bij mijzelf als het niets is dan koop ik nooit meer een creatine product:p

Ik ben vandaag hiermee gestart een half uur voor de training thuis ingenomen met 250 ml water zoals wordt beschreven. Ik scheur het zakje open en er komt een aangename tropical geur mijn neus in:DGoed mengen met het water en het is een licht bittere smaak wat overigens lekker weg dronk. Eenmaal in de auto onderweg naar de gym dacht ik "het zal mij benieuwen"
Borst-triceps op de planning vandaag dus meteen maar aan de slag. Ik riep nog even hard op naar mijn begeleider dat ik vandaag begonnen ben en hij wist genoeg en antwoorde met een glimlach:D

Na 2 opwarm sets begonnen de zware kilo's te komen en geloof het of niet maar ik kon dit makkelijker wegdrukken en met 2-5 herh meer dan ik gewend was. De pomp kwam dan ook al snel en deze pomp werd groot, geloof me. Daar in tegen stond de pomp niet in de weg qua kracht en was mijn T-shirt aan het opvullen. Ongelooflijk dacht ik maar we zullen zien. Ik kon vervolgens zwaarder trainen en met meer herh. Dit ook zo bij de triceps en ik zag door mijn t-shirt heen dat alles rond werd en alles was keihard. Ik had nog energie over dus dacht ik laten we ook nog de schouders erbij afbeulen. Zo gezegd zo gedaan en ik ging met een voldaan gevoel naar de bar. Ik zag mijn begeleider al stiekem een aantal malen kijken en hij keek erg tevreden. Hij zei "kom shirt uit en poseren"
Met pijn en moeite kreeg ik mijn T-shirt uit en ongelooflijk! Wat ik al voelde was werkelijkheid. En de glimlach van mijn begeleider was een enorme grijns geworden. Vol, rond en hard ongelooflijk. Dit was enorm opgebold allemaal en zag er vreselijk kicken uit. Ik ben overtuigd dat dit spul werkt en ga hiervan een logje bijhouden omtrent eventuele veranderingen;)

Na alle goede verhalen in deze topic ook maar een pakketje Nox pump aangeschaft.

Ik gebruik nu 1,5 maand JP8 in combinatie met Nos ether en dat gaat zeer lekker.
Nu heb ik vandaag voor het eerst getraind met Nox pump en mijn training was echt niet normaal.
Pomp is echt mega veel heftiger als met Jp8.
Heel even had ik z'n haastig onrustig gevoel maar dat zakte weer af gelukkig rest van de training was gewoon knalle.

Kan niet anders zeggen heerlijk spulletje.

Ga het nu om de dag gebruiken ene dag Nox pump andere dag Jp8 kijken hoe dat gaat.

Ben benieuwd hoe het slapen zo gaat :)

heb het vandaag voor het eerst gebruikt heerlijke pomp!
het ruikt wel lekker maar toen ik het naar binne gewerkt hat was het wel anders smaakt net zo goor als NO-shotgun ach jah

'k heb het ook net besteld. Eens kijken wat het verschil met supercharge gaat zijn.

Vandaag dus voor de eerste keer gebruikt. Het trainde echt super, energie was super, pomp was goed, just love it. En de gore smaak waar vele het over hebben daar merk ik dan weer niets van :D
Ik denk dat dit een perfecte combinatie is voor af te wisselen met supercharge. Alletwee super producten.

'k Ben eens benieuwd wat het met een echt zware benen training gaat doen!

Vandaag dus voor de eerste keer gebruikt. Het trainde echt super, energie was super, pomp was goed, just love it. En de gore smaak waar vele het over hebben daar merk ik dan weer niets van :D
Ik denk dat dit een perfecte combinatie is voor af te wisselen met supercharge. Alletwee super producten.

'k Ben eens benieuwd wat het met een echt zware benen training gaat doen!

die gore smaak ga je nog wel voelen, 1ste keer dronk ik het ook op binnen 1x, maar nu met moeite de helft.

Smaak is gewoon goed hoor, beetje bitter maar gewoon te drinken.
Ten minste niet zo smerig als Nos ether das pas vies

Zodra mijn cut erop zit ga ik deze ook bestellen. Als ik alle reacties zie moet ik het ook proberen.

ik had de smaak ook erger verwacht . Het valt best mee:cool:

"de smaak" :grumble:

lekker boeiend! als het maar z'n ding doet..

..en dat doet het prima.

"de smaak" :grumble:

lekker boeiend! als het maar z'n ding doet..

..en dat doet het prima.

idd. dat gezeur over smaak altijd maar hier, en dan het product afkraken. slaat nergens op.

Smaken en kleuren blijven de meest subjectieve zaken om over te oordelen hé. Maar dat neemt niet weg dat je ook kan zeggen dat iets vreselijk smaakt maar wél goed werkt. Een ander kan zeggen, het smaakt lekker maar werkt voor geen meter.

Ik probeer het ooit ook nog wel 'ns misschien, voorlopig genoeg ander spul staan. :D

Iemand verschil in werking gemerkt tussen de oude (in papieren zakje) en de nieuwe (in zilverkleurig zakje) Noxpump?

Ik heb het idee dat de laatste iets minder over the top is en qua smaak ook 'iets' beter te doen is.

Iemand anders ook deze ervaring?

is er dan oude nox pump?

Iemand verschil in werking gemerkt tussen de oude (in papieren zakje) en de nieuwe (in zilverkleurig zakje) Noxpump?

Ik heb het idee dat de laatste iets minder over the top is en qua smaak ook 'iets' beter te doen is.

Iemand anders ook deze ervaring?

Ergens moet ik hier in meegaan k heb ook de eerdere versie met papieren zakjes gehad, nu de versie in folie idd.

Ik slaap nu iets beter als met oude versie , en mss is deze voor mijn gevoel toch iets minder heftig maar dat kan ook aan mijn eet schema liggen dat ik het niet op een uber lege maar drink.

Smaak is idd wat minder scherp/wrang aanwezig

Welk(e) post-workout product(en) raden jullie aan bij gebruik van noxpump? Heb nog een halve emmer Whey Isolaat (XXL) staan.

p.s. XXL, wanneer is dit product weer verkrijgbaar, is momenteel uitverkocht

Welk(e) post-workout product(en) raden jullie aan bij gebruik van noxpump? Heb nog een halve emmer Whey Isolaat (XXL) staan.

p.s. XXL, wanneer is dit product weer verkrijgbaar, is momenteel uitverkocht

Maandag is het er weer ;-)

Terug
Naar boven