AndroidHealthClinic

Review Ultimate NOX PUMP Formula - Dorian Yates Approved

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Surpass your limits with my ultimate pre-training formula! Scientifically engineered to enable you to achieve new levels of training intensity, explosive muscle pumps, improved mental focus and stimulation."
    Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia.

Dorian Yates Ultimate NOX PUMP FormulaTM is scientifically engineered to be the ideal pre-workout, muscle-expanding energy drink.

It contains an advanced matrix of leading edge sports nutrients, including Nitric Oxide boosters, creatine, amino acids, phosphates, vitamins, herbal extracts and complex sugars for explosive workout pumps, increased energy, increased stamina and increased strength.

With its scientifically proven ingredients, liquid delivery system and patented absorption enhancer, this is without a doubt the most advanced and effective product of its kind.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vandaag voor het eerst gestart en geloof het of niet. Het werkt als een gek. Ik ga hiervan een logje bijhouden;)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak van het supplement is Tropical. Het is ietsje bitter maar dit is echt te verwaarlozen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje 15-30 minuten voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Betrouwbare leverancier. Verkopen niet kosten wat het kost. Eerlijke antwoorden.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het product doet wat het beloofd!

Mijn review:
Laat ik beginnen te vertellen dat ik erg scpetisch ben ingesteld als het om creatine producten gaat. Dit heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd maar was er telkens niet tevreden over.
Mijn begeleider raadde mij aan dit product te gaan proberen omdat hij er veel goede reacties over heeft gelezen en heeft gehoord. Ik keek hem aan en zei tegen hem dat ik vaak teleurgesteld ben geweest in creatine producten. Hij gaf aan dat dit iets compleet nieuws is en het gewoon moet proberen. Ik lachte (synisch) en dacht bij mijzelf als het niets is dan koop ik nooit meer een creatine product:p

Ik ben vandaag hiermee gestart een half uur voor de training thuis ingenomen met 250 ml water zoals wordt beschreven. Ik scheur het zakje open en er komt een aangename tropical geur mijn neus in:DGoed mengen met het water en het is een licht bittere smaak wat overigens lekker weg dronk. Eenmaal in de auto onderweg naar de gym dacht ik "het zal mij benieuwen"
Borst-triceps op de planning vandaag dus meteen maar aan de slag. Ik riep nog even hard op naar mijn begeleider dat ik vandaag begonnen ben en hij wist genoeg en antwoorde met een glimlach:D

Na 2 opwarm sets begonnen de zware kilo's te komen en geloof het of niet maar ik kon dit makkelijker wegdrukken en met 2-5 herh meer dan ik gewend was. De pomp kwam dan ook al snel en deze pomp werd groot, geloof me. Daar in tegen stond de pomp niet in de weg qua kracht en was mijn T-shirt aan het opvullen. Ongelooflijk dacht ik maar we zullen zien. Ik kon vervolgens zwaarder trainen en met meer herh. Dit ook zo bij de triceps en ik zag door mijn t-shirt heen dat alles rond werd en alles was keihard. Ik had nog energie over dus dacht ik laten we ook nog de schouders erbij afbeulen. Zo gezegd zo gedaan en ik ging met een voldaan gevoel naar de bar. Ik zag mijn begeleider al stiekem een aantal malen kijken en hij keek erg tevreden. Hij zei "kom shirt uit en poseren"
Met pijn en moeite kreeg ik mijn T-shirt uit en ongelooflijk! Wat ik al voelde was werkelijkheid. En de glimlach van mijn begeleider was een enorme grijns geworden. Vol, rond en hard ongelooflijk. Dit was enorm opgebold allemaal en zag er vreselijk kicken uit. Ik ben overtuigd dat dit spul werkt en ga hiervan een logje bijhouden omtrent eventuele veranderingen;)

Heb het gisteren voor de 1ste x gebruikt. Na het lezen van deze review en commentaren waren mijn verwachtingen hoog. Misschien een beetje te hoog.
Van die geweldige pomp heb ik eigenlijk niet zo veel van gemerkt.

Ik moet toch terug komen op mijn vorige uitspraak.
Vandaag voor de 2de x gebruikt. Heb buik, bost en biceps getraind. Ging zeer lekker! Ben zelfs in kracht vooruit gegaan. Ben ook al wel ander halve week bezig met M-stack, dus dit zal er ook wel mee te maken hebben. Maar in ieder geval een zeer goed product.

Is het niet slimmer die nox te nemen samen met wat bcaa caps, dan is die whey overbodig en werkt de nox waarschijnlijk stuk beter.

Is het niet slimmer die nox te nemen samen met wat bcaa caps, dan is die whey overbodig en werkt de nox waarschijnlijk stuk beter.

Doe ik sinds kort ook.

Pre-work out (Noxpump, RPM of WTF) (half) uurtje voor de training en vlak voor ik naar de sportschool ga pak ik me 5 BCAA tabs.

Nou Sanca heb je advies min of meer opgevolgd. Had uur voor me training gegeten, half uur voor me training whey, en 10 min voor me training 1 zak goed opgelost in 200 ml water. Effect was weer niks. :(. Helaas.

Ik wil het zometeen gaan nemen.
Ik ben alleen ernstig verot. Me maag is wel leeg.
Dus ik ga het zo nemen. Kan ik een half uurtje daarna wel ff koolydraten voor de traning na binne werke?

ik heb knetter veel honger dus ik ga nu maar een zakie nemen. En over 3 kwartier eten. Vanavond mijn bevindinge

Nou ik heb nox pump genomen. Na 15 minuten werd ik een beetje onrustig. Ik kreeg een lichte rush. Toen na trainen gegaan. En ik merkte er egt niks van. Ik ben nu zelfs helemaal versleten. Ik heb niet meer kilo's gepakt als normaal.

Dus als iemand mijn doos nox pump wilt overkopen. Stuur me maar een pm

misschien niet anderhalf uur voor je training nemen en ook niet er tussendoor eten?

zover ik me kan herinneren stond er tussen 15-30 minuten voor training op lege maag bij.

Na een eerste slechte ervaring met Nox pump ben ik er nu wel over te spreken. De eerste keer mixte ik met water maar werd er zo misselijk van dat ik moest braken. 2e keer met Jus d'orange genomen en dat ging veel beter.
Ik lijk langer te kunnen gaan met Nox op en ook wat zwaarder.
Bench, 2 weken terug 8 x 95.. vandaag 10 x 100. T-Bar row, vorige week stang +70, gister enkele reps met stang +105. Met Nox
Ik blijf het gebruiken, jammer van de mensen die het niet goed voelen.

Nox pump

Ik zal het eens met jusorange proberen.

Laatste keer ook een uur voor de training 1000mg Vit B12 en 30 minuten ervoor zakje NOX Pump plus nog 1000mg vit B12.

Iets meer uithoudingsvermogen merkbaar

In combinatie met m-stak vind ik het een geweldig product! F*ck aas!! :D

Oke ik ga het nog 1 x proberen. Vlak voor me traning met een beetje dextrose.

Nou vandaag weer mee getraind. Ik merk er niks van.

Ik heb het nu 20 min voor me traning gedaan. Met een beetje dextrose.
Ik voelde helemaal niks. Ik heb het op een lege maag genomen.

A waste of money

Nou vandaag weer mee getraind. Ik merk er niks van.

Ik heb het nu 20 min voor me traning gedaan. Met een beetje dextrose.
Ik voelde helemaal niks. Ik heb het op een lege maag genomen.

A waste of money

Het werkt helaas niet bij iedereen, erg jammer voor je.
Maar ik dacht dat je dextrose altijd na je training hoorde te nemen?
Dacht dat ik dat hier ergens op het forum had gelezen.

zit er gelukkig bijna doorheen smaak blijft gewoon smerig vind ik en het werk totaal niet bij mij! als ik hier mee klaar ben ga ik weer aan de no-explode werkt tog een stuk beter bij mij

Het werkt helaas niet bij iedereen, erg jammer voor je.
Maar ik dacht dat je dextrose altijd na je training hoorde te nemen?
Dacht dat ik dat hier ergens op het forum had gelezen.

Door de dextrose neem je voedsel sneller op. En dextrose neem je idd na de traning. Maar ik heb het nu door me nox gegooid voor een snellere opname;)

Terug
Naar boven