AndroidHealthClinic

Review Ultimate NOX PUMP Formula - Dorian Yates Approved

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Surpass your limits with my ultimate pre-training formula! Scientifically engineered to enable you to achieve new levels of training intensity, explosive muscle pumps, improved mental focus and stimulation."
    Dorian Yates, 6 time Mr. Olympia.

Dorian Yates Ultimate NOX PUMP FormulaTM is scientifically engineered to be the ideal pre-workout, muscle-expanding energy drink.

It contains an advanced matrix of leading edge sports nutrients, including Nitric Oxide boosters, creatine, amino acids, phosphates, vitamins, herbal extracts and complex sugars for explosive workout pumps, increased energy, increased stamina and increased strength.

With its scientifically proven ingredients, liquid delivery system and patented absorption enhancer, this is without a doubt the most advanced and effective product of its kind.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Vandaag voor het eerst gestart en geloof het of niet. Het werkt als een gek. Ik ga hiervan een logje bijhouden;)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak van het supplement is Tropical. Het is ietsje bitter maar dit is echt te verwaarlozen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 zakje 15-30 minuten voor de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Betrouwbare leverancier. Verkopen niet kosten wat het kost. Eerlijke antwoorden.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het product doet wat het beloofd!

Mijn review:
Laat ik beginnen te vertellen dat ik erg scpetisch ben ingesteld als het om creatine producten gaat. Dit heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd maar was er telkens niet tevreden over.
Mijn begeleider raadde mij aan dit product te gaan proberen omdat hij er veel goede reacties over heeft gelezen en heeft gehoord. Ik keek hem aan en zei tegen hem dat ik vaak teleurgesteld ben geweest in creatine producten. Hij gaf aan dat dit iets compleet nieuws is en het gewoon moet proberen. Ik lachte (synisch) en dacht bij mijzelf als het niets is dan koop ik nooit meer een creatine product:p

Ik ben vandaag hiermee gestart een half uur voor de training thuis ingenomen met 250 ml water zoals wordt beschreven. Ik scheur het zakje open en er komt een aangename tropical geur mijn neus in:DGoed mengen met het water en het is een licht bittere smaak wat overigens lekker weg dronk. Eenmaal in de auto onderweg naar de gym dacht ik "het zal mij benieuwen"
Borst-triceps op de planning vandaag dus meteen maar aan de slag. Ik riep nog even hard op naar mijn begeleider dat ik vandaag begonnen ben en hij wist genoeg en antwoorde met een glimlach:D

Na 2 opwarm sets begonnen de zware kilo's te komen en geloof het of niet maar ik kon dit makkelijker wegdrukken en met 2-5 herh meer dan ik gewend was. De pomp kwam dan ook al snel en deze pomp werd groot, geloof me. Daar in tegen stond de pomp niet in de weg qua kracht en was mijn T-shirt aan het opvullen. Ongelooflijk dacht ik maar we zullen zien. Ik kon vervolgens zwaarder trainen en met meer herh. Dit ook zo bij de triceps en ik zag door mijn t-shirt heen dat alles rond werd en alles was keihard. Ik had nog energie over dus dacht ik laten we ook nog de schouders erbij afbeulen. Zo gezegd zo gedaan en ik ging met een voldaan gevoel naar de bar. Ik zag mijn begeleider al stiekem een aantal malen kijken en hij keek erg tevreden. Hij zei "kom shirt uit en poseren"
Met pijn en moeite kreeg ik mijn T-shirt uit en ongelooflijk! Wat ik al voelde was werkelijkheid. En de glimlach van mijn begeleider was een enorme grijns geworden. Vol, rond en hard ongelooflijk. Dit was enorm opgebold allemaal en zag er vreselijk kicken uit. Ik ben overtuigd dat dit spul werkt en ga hiervan een logje bijhouden omtrent eventuele veranderingen;)

Van Skinnie afgelopen vrijdagmiddag een sampletje ontvangen. Ik had de nacht ervoor vreselijk slecht geslapen (waarschijnlijk de super charge) en moest zelfs een halve dag verlof nemen om mij weer enigzins ok te voelen. Toen ik rond de klok van 3 's middags thuiskwam lag mijn sampletje klaar. Mooi! Eerst thuis een flinke bak kip met groenten genomen even wat bank gehangen en toen even naar de zonnebank studio (op vrijdag moet dat even om er 's avonds toch enigzins gezond uit te zien in de club). Toen ik klaar was met zonnebanken floepte ik even snel de wc op om daar mijn NOX Pump even naar achter te slaan. Netjes gemixt met water zoals op het pakje staat. Even goed mengen en naar binnen. Was toch wel een beetje angstig voor de smaak maar dit viel reuze mee. Smaakt gewoon naar tropische vruchtensap maar dan iets minder zoet. Nou onderweg naar de gym voelde ik me al steeds opgewekter en energieker worden. Ik zou eigenlijk vandaag de rug en armen trainen maar heb de borst er toch nog even bijgepakt. Heerlijk getraind. Echt een super pomp ervaren en het drukte allemaal lekker makkelijk weg. Na mijn training had ik eindelijk weer eens zoiets van "ZO" toen ik in de spiegel keek. Borsten waren mooi opgepompt de buikspieren vlamden weer eens!

Van het down gevoel na het sporten had ik totaal geen last. Ik had nog steeds goede energie en had thuis nog flink lopen opruimen! Vrij uniek voor mij na een training. Die avond nog even richting club met een opgepompt lijf en nog altijd een bak energie. Was er erg goed aan.

Ik ga dus een pak bestellen. Ik hoop wel dat ik er op een doordeweekse dag wel door kan slapen.

sampletje? wie is skinnie?

op de box staat iets doorgestreept. weeti emand wat hier staat?

wil ik ook wel weten ;)

op de box staat iets doorgestreept. weeti emand wat hier staat?

Is hier al 's vaker uitgelegd. Maar als ik me goed herinner was er een bedrijf die het product heeft uitgetest op verboden middelen, en dat zat er dus niet in. Maar later kwam aan het licht dat het desbetreffende bedrijf nooit een test had uigevoerd waardoor de tekst er weer af moest, en hebben ze niet allemaal nieuwe verpakkingen laten maken maar gewoon de oude doorgestreept.

haha volgende op mijn "to do"-lijstje :P

Heb NOX-Pump nu 5 keer gebruikt en ben er zeer tevreden over. Bij elke training heb ik nieuwe hoogten bereikt. Het is geen wondermiddel maar zeker wel een middel dat mij meer energie en kracht heeft gegeven.

Zoals bijvoorbeeld vandaag. Toen ik vanochtend wakker werd voelde ik me niet echt uitgerust en al helemaal niet krachtig. Dat slappe gevoel is t/m de middag blijven hangen. Totdat ik dat spul weer nam en ik keihard ben gaan trainen.

De eerste keer voelde ik me wat onrustig en op het begin voelde m'n maag ook niet helemaal oke, maar dat gevoel ging snel weg. Heb ook geen last van een down-gevoel na de training. Ik blijf wat alerter dan normaal en dat zakt langzaam weg.

Het is wel een van de ranzigste dingen die ik ooit heb gegeten. Tonijn, magere kwark, visolie, lijnzaadolie... is allemaal prima, dit is echt niet lekker. Maar dat is vrijwel geen argument. ;)

ben van plan het binne kort(over enkele weken ) te gaan proberen hoop dat het lekker gaat x

Laatst bewerkt:
Ik begrijp toch niet wat er zo ranzig aan is. Het is gewoon een tropische vruchten smaakje.

Ik begrijp toch niet wat er zo ranzig aan is. Het is gewoon een tropische vruchten smaakje.

Blijf me er ook over verbazen, dacht eerst dat ik een andere batch had die niet vies was... Gaf een dosering aan een trainingsmaatje die ging bijna over z'n nek :P

smaken kunnen flink verschillen!

heb het deze week besteld ik hoop dat het er maandag is en hoop echt dat het goed gaat werken

ik heb laatst met een kameraad een doosje bestelt om uit te proberen...

we hadden eerst het idee dat het niet echt werkte, totdat ik de zakjes ophad en ineens zonder moest trainen:P ik merkte gelijk dat ik sneller moe werd en dat ik minder kracht had!:O het is voor mij dus echt een goede pre-workout, wel een aanrader!!!

ohjah en de smaak is ook supergoed te doen, je drinkt het zo weg!!:)

Laatst bewerkt:
Morgen hebben we weer NOX Pump! :wl:

Is dit een product wat je maar gelimiteerd op voorraad hebt? Heb het nog nooit gebruikt, daarom zou ik er maar 1 willen bestellen. Maar als ze weer snel uitverkocht zijn koop ik er wel 2 namelijk.
Zou jammer zijn als ik er 2 weken mee bezig ben en nog een pak wil bestellen, dat die niet meer verkrijgbaar is.
Bij andere shops staat hij namelijk uitverkocht.

Ik train altijd in de avond, 6 uurtjes voor het slapen ongeveer. Komen er bij dit product net als RPM ook slaapproblemen voor?

Is dit een product wat je maar gelimiteerd op voorraad hebt? Heb het nog nooit gebruikt, daarom zou ik er maar 1 willen bestellen. Maar als ze weer snel uitverkocht zijn koop ik er wel 2 namelijk.
Zou jammer zijn als ik er 2 weken mee bezig ben en nog een pak wil bestellen, dat die niet meer verkrijgbaar is.
Bij andere shops staat hij namelijk uitverkocht.

Ik train altijd in de avond, 6 uurtjes voor het slapen ongeveer. Komen er bij dit product net als RPM ook slaapproblemen voor?

Het probleem is dat de fabrikant gewoon geen voorraad heeft en de productie daar echt stokt.. dus er is gewoon niet voorradig.. we hebben nu zelf via via uit de UK wat kunnen halen. Via de officiele weg is er helemaal niets!

GRRRRRRRR:mad: in het zuiden heeft niemand meer NOX op voorraad, kon wel eens zo'n 6 weken gaan duren zei die. Heb uiteindelijk van ellende maar NO3-OVERLOAD gekocht, ook 30servings, voor 70pleuro. Zou volgens de verkoper vergelijkbaar zijn met NOX. Dalijk eens kijken of dat wat is.

hehe net weer een zakje gehad na 3 maanden zonder, wat een pomp:D echt lekker hard kunnen trainen.

even over die slaapproblemen, ik heb het de eerste keer om 19.00 genomen en ik denk dat ik pas om 4 uur sliep dus is wel aan te raken om het te nemen als je een middag kan trainen.

hehe net weer een zakje gehad na 3 maanden zonder, wat een pomp:D echt lekker hard kunnen trainen.

even over die slaapproblemen, ik heb het de eerste keer om 19.00 genomen en ik denk dat ik pas om 4 uur sliep dus is wel aan te raken om het te nemen als je een middag kan trainen.

You lucky bastard...:D

Idd, als ik het na 18.00u drink heb ik ook moeite met inslapen. Bij gebrek aan NOX afgelopen dagen zo'n flesje met 150mg cafeine gedronken voor het trainen. Maar dat is ook geen succes, net alsof je een paar pilletjes op hebt, ik begon nog net geen bekken te snijden of mijn Aussie op zolder te zoeken.

NOX pump wordt op dit moment onderzocht op schadelijke stoffen. Van een supplementier in NL heb ik begrepen dat hij het tijdelijk niet meer kan krijgen.

Wie weet hier meer over?

You lucky bastard...:D

Idd, als ik het na 18.00u drink heb ik ook moeite met inslapen. Bij gebrek aan NOX afgelopen dagen zo'n flesje met 150mg cafeine gedronken voor het trainen. Maar dat is ook geen succes, net alsof je een paar pilletjes op hebt, ik begon nog net geen bekken te snijden of mijn Aussie op zolder te zoeken.

lol als ik 1 zakje pak ben ik 1 uur na de training helemaal down....dan moet ik slapen :P

lol als ik 1 zakje pak ben ik 1 uur na de training helemaal down....dan moet ik slapen :P

Nja, dat is ook minder, ik ben de rest van de dag/avond dan mega energiek. Ligt ook aan de training denk ik, ik knal dan wel 1,5 tot 2 uur door tot het gaatje, mega adrenaline/dopamine komt vrij dan.

Terug
Naar boven