MuscleMeat

Ultra Fine Oats - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Ultra Fine Oats:
    - Complexe pure koolhydraten
    - Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
    - Handige 1000 grams verpakkingen
    - Makkelijker meer spiermassa
    - Langdurige energie voor spieren
    - Rijk aan voedingsvezels
    - Uitstekend oplosbaar
    - Geen suikers!
    - Zacht van smaak
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal en zacht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram, in mijn eiwit shake met melk (op traindagen in de ochtend, op niet traindagen in de middag)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, goeie vriendelijke service, gratis cadeautje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 3.50 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten (zie mijn review)

Mijn review:

Ik ben dit product gaan gebruiken voor spier en massa opbouw, en gebruik het nu 1 week elke dag (op traindagen in de ochtend tussendoor, op niet traindagen in de middag tussendoor) in mijn eiwit shake, gemengd met melk.
De oats vermengen zich prima in de shake en klonteren niet, wel merk je dat je shake een soort ''korrelige'' structuur krijgt (die ik lekker vond) de oats zelf heeft zelf een neutrale zachte smaak.

De ingrediënten zijn puur gemalen havermout.

Ik vind het een echte aanrader, een gezonde en goeie manier om extra KH aan je shake of maaltijd toe te voegen.
 
Ja gebruik altijd 2 scoops met 1 scoop gold standard whey .. prima om je dag mee te beginnen.

Sounds good! Die gold whey van ON is ook echt lekker, heb zelf aardbei nu :)
 
enige nadeel vond ik de houdbaarheidsdatum
 
Geen last van als je dit door je shakes en kwark gooit elke dag :D
 
stefanovich hoeveel euro aan sups krijg jij nou per maand om alle b & f producten de hemel in te prijzen?
 
0,0 jammer he.... ;) Krijg soms nieuwe producten als eerst om te proberen/testen thats it.
 
Back
Naar boven