AndroidHealthClinic

Review Ultra Fine Oats - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Voordelen Ultra Fine Oats:
    - Complexe pure koolhydraten
    - Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
    - Handige 1000 grams verpakkingen
    - Makkelijker meer spiermassa
    - Langdurige energie voor spieren
    - Rijk aan voedingsvezels
    - Uitstekend oplosbaar
    - Geen suikers!
    - Zacht van smaak
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal en zacht
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 gram, in mijn eiwit shake met melk (op traindagen in de ochtend, op niet traindagen in de middag)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, goeie vriendelijke service, gratis cadeautje
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 3.50 Euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten (zie mijn review)

Mijn review:

Ik ben dit product gaan gebruiken voor spier en massa opbouw, en gebruik het nu 1 week elke dag (op traindagen in de ochtend tussendoor, op niet traindagen in de middag tussendoor) in mijn eiwit shake, gemengd met melk.
De oats vermengen zich prima in de shake en klonteren niet, wel merk je dat je shake een soort ''korrelige'' structuur krijgt (die ik lekker vond) de oats zelf heeft zelf een neutrale zachte smaak.

De ingrediënten zijn puur gemalen havermout.

Ik vind het een echte aanrader, een gezonde en goeie manier om extra KH aan je shake of maaltijd toe te voegen.

Een product waar ik super tevreden mee ben. Het is snel te bereiden, perfect voor bij de whey, drink makkelijk weg, neemt snel op en de prijs is super netjes. Dit is iets wat ik al jaren dagelijks gebruik rond een uur of 4 in de middag :)

Ipv cuppasoup? :D

Voor mij is het mijn ontbijt met Whey en banaantje in de blender, en soms als tussendoortje

Ik bewaar de whey bussen en gebruik die dan voor oats en pure rice e.d.
Ook de scoops bewaar ik, is altijd handig.

Ik bewaar de whey bussen en gebruik die dan voor oats en pure rice e.d.
Ook de scoops bewaar ik, is altijd handig.

Ik ben juist blij dat ze bij die Oats geen scoop leveren, anders had ik omgekomen in de scoops hahaha.
Bewaar die van me whey ook vaak. Heb er een berg in me laatje liggen.

Ik ben juist blij dat ze bij die Oats geen scoop leveren, anders had ik omgekomen in de scoops hahaha.
Bewaar die van me whey ook vaak. Heb er een berg in me laatje liggen.

Ja lachen dat bewaren gaat automatisch heb er zoveel kan er wel mee op de markt gaan staan ;)

Is dit GMO of niet ?

Gewassen genetisch aanpassen zodat ze bijvoorbeeld tegen insectengif kunnen.

Zou het niet weten.
Denk ook niet dat als dit zo zou zijn het ergens op de verpakking staat vermeld?

Gewassen genetisch aanpassen zodat ze bijvoorbeeld tegen insectengif kunnen. Zou het niet weten. Denk ook niet dat als dit zo zou zijn het ergens op de verpakking staat vermeld?

als je een beetje de grondstofprijzen kent , weet je ook dat het niet voor deze prijs kan,

(ook groot inkopen heeft zijn limieten)

of ze moeten het met verlies verkopen als site -lokker , supermarkt idee ,

maar in Heereveen zijn het keiharde zakenmensen die geven echt niets gratis weg :rolleyes:

als je een beetje de grondstofprijzen kent , weet je ook dat het niet voor deze prijs kan,

(ook groot inkopen heeft zijn limieten)

of ze moeten het met verlies verkopen als site -lokker , supermarkt idee ,

maar in Heereveen zijn het keiharde zakenmensen die geven echt niets gratis weg :rolleyes:

Zou zomaar kunnen maar heb me hier nog nooit in verdiept!

Zou deze brol zijn? Want hij staat redelijk goedkoop nu?

Goedkoop is altijd duurkoop

Wat bedoel je daar mee??

Dat er altijd wat aan vasthangt als je producten onder een bepaalde prijs koopt.

Ofwel is het niet de beste kwaliteit (verontreinigingen) of er zit niet (volledig) in wat er moet inzitten of ze halen hun winsten uit andere producten waar voorgaande mee is gebeurt.

Terug
Naar boven