AndroidHealthClinic

Ultra Fine Oats of Pure Rice Powder tijdens cut?

Hallo Wesley, Zou beide vermijden en even bij een andere webshop gaan kijken voor een vergelijkbaar product. Weet dat XXL een mooie grote zak van Perfect Oats heeft. B&F rotzooit aardig af met z'n producten, en je moet jezelf afvragen of je je hier aan wil wagen, helemaal in een cut. Ze gooien bij al hun spullen behoorlijk wat fructose blijkt, lekker goedkoop. Valt niet uit te sluiten dat ze dat ook niet doen bij deze producten. Denk je dat je gezond complexe carbs zit te chucken, ben je in feite gewoon pure suiker aan't wegharken :D . Serieus, maak geen geintje. Kijk even bij XXL. http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-oats

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ah zal ik doen.
Harstikke bedankt.

Hallo Wesley,

Zou beide vermijden en even bij een andere webshop gaan kijken voor een vergelijkbaar product. Weet dat XXL een mooie grote zak van Perfect Oats heeft. B&F rotzooit aardig af met z'n producten, en je moet jezelf afvragen of je je hier aan wil wagen, helemaal in een cut. Ze gooien bij al hun spullen fructose, lekker goedkoop. Denk je dat je gezond complexe carbs zit te chucken, ben je in feite gewoon pure suiker aan't wegharken.

Serieus, maak geen geintje. Kijk even bij XXL.

http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-oats

:roflol:

En dat is trouwens niet mogelijk trouwens man. Was laatst aant cutten, shake gemaakt met oats, en wat denk je? T wou gewoon mn mond niet in.

Pure Rice Powder tijdens de cut.

Zou tijdens cut vloeibaar eten zo veel mogelijk vermijden als je te veel honger gevoel krijgt.

Hangt van persoon tot persoon af.

Ondanks de honger vind ik een shake(ricepowder + hydrowheyshake) als tussenmaaltijd veel lekkerder dan 50 gram rijst + 150 gram kip/vis.
Uiteraard vult vast voedsel beter maar dat stoort mij niet.

Waarom zou je ultra fine oats of rice powder niet tijdens je cut kunnen nemen?

Hangt van persoon tot persoon af.

Ondanks de honger vind ik een shake(ricepowder + hydrowheyshake) als tussenmaaltijd veel lekkerder dan 50 gram rijst + 150 gram kip/vis.
Uiteraard vult vast voedsel beter maar dat stoort mij niet.

Dit. Bij mij vult het zelfs goed en heb voor uren geen honger meer.

het is gewoon havermout en rijst...

gewoon die van body en fit nemen niks mis mee en scheelt je ook weer geld

Kan prima. Gebruik zelf oats van xxl en Rice powder van b&f

Terug
Naar boven