XXL Nutrition

Review Unleash! v2 - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? pre-workout
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 30 min. voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? web
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zeker

Mijn review:
Na toch al vele pre-workout producten geprobeerd te hebben vind ik dit toch een toppertje die eruit springt.

Als ik het heb genomen voel ik na een paar minuten de energie al door men hele lijf gaan. Ik werk in de bouw dus als ik thuis kom ben ik altijd dood op.
Na de inname van deze pre-workout is dat verleden tijd.

Je krijgt er energie , een goeie pomp , en een alert gevoel van.

En het blijft zo de hele training lang.

Dus deze is zeker een aanrader om eens te proberen.

En de smaak valt ook heel goed mee.

pic1252406510.jpg

ben nu mee begonnen, 1 dosering is wel net iets te weinig voor mij. Krijg wel meer drive maar de pomp en energie die ik had met no xplode bijvoorbeeld is minder. Maar ligt wel minder op de maag dan no xplode. vanavond met 1.5schep eens proberen

De mannen hier op het forum dat ervaring hebben met de volgende producten, no-xplode en unleash, wat is volgens jullie de beste van de 2.
Ik train bangelijk goe op no-xplode, alleen word ik kotsmisselijk na de training. Kan dan natuurlijk ook slecht eten enzo... :(
Dus ik zoek enkel voor die reden een vervanger, want voor de rest is da echt zalig traine vind ik op no-xplode :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 14:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:27 ----------

ben nu mee begonnen, 1 dosering is wel net iets te weinig voor mij. Krijg wel meer drive maar de pomp en energie die ik had met no xplode bijvoorbeeld is minder. Maar ligt wel minder op de maag dan no xplode. vanavond met 1.5schep eens proberen

Thanx vor de info! ;) Heb hetzelfde probleem da no-xplode spijtig genoeg op de maag ligt, kotsmisselijk worde :s vor de rest macheert da goe

ik heb nanoproxil gebruikt nu heb ik begrepen dat het een beetje hetzelfde is qua ingredienten. nanoproxil werkte niet geheel naar wens, is het zinvol om dan unleash nog te proberen?

Met pre workout is het altijd proberen of het voor je werkt.. er zijn genoeg klanten die ontevreden zijn over NOX Pump , terwijl anderen daar juist op knalden.. het is even kijken wel het goed doet bij jou.

UNLEASH! is toch wel anders als Nanoproxil hoor.

Rene zijn er toevallig ook samples :O

vind dit toch heftige shit, damn! :D

vandaag nog eens op supercharge getraind. deed nog wel eens goed, op het gemakje trainen, niet te opgefokt dus ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nanoproxil gebruikt nu heb ik begrepen dat het een beetje hetzelfde is qua ingredienten. nanoproxil werkte niet geheel naar wens, is het zinvol om dan unleash nog te proberen?

de unleash is toch wel net iets heftiger dan de nanoproxil.

Heb ze alle twee staan en zit toch wel verschil op;)

Ik zet hier ook even de review neer die ik geplaatst heb op xxlnutrition.nl:

Dit product is zijn geld (voor mij) niet waard. Waar de vorige formule van Unleash juist zo goed was, is deze slecht.

Na inname merk ik de eerste 20 minuten eigenlijk niks, daarna krijg ik een wat raar gevoel in mijn buik (het lijkt een beetje op duizeligheid). Na een half uur / 40 min. begin ik me misselijk te voelen en dit wordt soms zelf zo erg dat ik gewoon niet door kan gaan met mijn training. Erg zonde, de oude Unleash was mijn persoonlijke topper, maar deze vernieuwde versie is waardeloos.

(Ik heb al 5/6 trainingen gedaan voordat ik tot deze review kwam, ook drink ik voldoende water etc.)

Ik wissel unleash nu al een tijdje om de training af met supercharge, works fine by me

Alertheid viel me ook op. Is net alsof je aan de speed bent ofzo :D Alles klinkt luider, zuiverder, en je ogen gaan alle kanten op want je merkt alles :p Bloed pompt ook zeer snel door het lichaam. Alles functioneert gewoon sneller, beter.

Eens in de gym aangekomen wordt het nog leuker. Lijkt wel alsof je al de rest rondom je niet ziet, enkel je eigen blik in de spiegel en die barbell...

Klinkt goed zeg !
Donderdag doe ik de eerste training met unleash,k'hoop dat ik hetzelfde voel :eek:

Prepare for good trains :D

Heb er al een pot doorheen getraind en moet zeggen dat het product me positief verraste. Ben aardig ervaren met pre-workouts ( NO-Xplode, Crack, Supercharge, Superpump 250, NO-Shotgun, Energized Xpand, RPM, NO BETA) maar deze komt zeker in mijn top 3 te staan!
Goede focus, lekkere energierush zonder opgejaagd gevoel, ligt goed op de maag en geen aftercrash. Ook de prijs is in vergelijking heel redelijk!

8/10

Heb er al een pot doorheen getraind en moet zeggen dat het product me positief verraste. Ben aardig ervaren met pre-workouts ( NO-Xplode, Crack, Supercharge, Superpump 250, NO-Shotgun, Energized Xpand, RPM, NO BETA) maar deze komt zeker in mijn top 3 te staan!
Goede focus, lekkere energierush zonder opgejaagd gevoel, ligt goed op de maag en geen aftercrash. Ook de prijs is in vergelijking heel redelijk!

8/10

:thumbs:

Ik gebruik nu ook Unleash V2 al een tijdje, maar ik moet ongeveer 20/30 minuten na iname elke keer weer naar de wc om de grote boodschap te doen :p
Ik meng 't met ongeveer 400/500 ml water, dus das wel genoeg denk ik zo.
Voorheen had ik dit nooit.
Is er mischien een oplossing voor?

Ik gebruik nu ook Unleash V2 al een tijdje, maar ik moet ongeveer 20/30 minuten na iname elke keer weer naar de wc om de grote boodschap te doen :p
Ik meng 't met ongeveer 400/500 ml water, dus das wel genoeg denk ik zo.
Voorheen had ik dit nooit.
Is er mischien een oplossing voor?

Ik had dat altijd met NOX pump.. pre workouts werken vaak wat op de darmen. ik zou minder water nemen maar als je er met unleash gevoelig voor bent weet ik niet of je het kan voorkomen.

Ik had dat altijd met NOX pump.. pre workouts werken vaak wat op de darmen. ik zou minder water nemen maar als je er met unleash gevoelig voor bent weet ik niet of je het kan voorkomen.

Achja, mij maakt 't niet zo heel veel uit als de werking dan maar niet verdwijnt?
Lijkt me niet zo iig, want mijn aders spatten uit mijn armen :D

ik gebruik unleash nu ook echter er zit een maatschep bij van 50 cc is dit wel gelijk aan 30 gram??????

Ik heb net een scoup genomen, half uur geleden. Had 2 uur van te voren niks meer gegeten. Op het moment voel ik nog niet veel. Ik neem nog een half scoupje extra nu en ga dan maar eens naar de gym.

Vanavond volgt een review van me training icm uleash!

Heb zaterdag voor de 1e keer met Unleash v2 getraind.
Gezweet als een paard en wel goed uithoudingsvermogen. Had wat last van m'n maag voor de training maar had dan ook geen fatsoenlijk ontbijt genomen. Volgende keer doe ik er wat minder in dan 500ml water want vond het wat veel om op te zuipen. Smaak valt niks over te klagen.

Terug
Naar boven