AndroidHealthClinic

Review Unleash! v2 - XXL Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? pre-workout
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 30 min. voor training
  • Waar heb je het supplement gekocht? web
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zeker

Mijn review:
Na toch al vele pre-workout producten geprobeerd te hebben vind ik dit toch een toppertje die eruit springt.

Als ik het heb genomen voel ik na een paar minuten de energie al door men hele lijf gaan. Ik werk in de bouw dus als ik thuis kom ben ik altijd dood op.
Na de inname van deze pre-workout is dat verleden tijd.

Je krijgt er energie , een goeie pomp , en een alert gevoel van.

En het blijft zo de hele training lang.

Dus deze is zeker een aanrader om eens te proberen.

En de smaak valt ook heel goed mee.

pic1252406510.jpg

Mijn training was om te janken vanmiddag. Het lag zeker niet aan de unleash, maar aan het katabole weekend wat ik achter de rug had. Shoulder press met dumbbells bijvoorbeeld; vorige week nog 9x24kg... nu moeite met 8x20kg. Slechte voeding gisteren + zaterdag veel te bont gemaakt met de alcohol.

Volgende keer beter! Want ik geef de unleash een eerlijkere kans als ik een (niet katabool) weekend heb gehad. Nu kan ik er dus niks over zeggen

Heb nu 2 keer Unleash gebruikt;
Eerste keer kreeg ik al op de fiets een aangename boost gevoel (zin om te knallen) wat gepaard ging met een misselijk gevoel, wat tot na de training aanwezig was. Gelukkig hoefde ik niet te kotsen.
Vandaag voor de 2e keer unleash gebruikt, voelde me niet misselijk en trainen ging heerlijk.
De dingen die mij opvielen; de "pomp", en het feit dat ik makkelijk 15 KG bij BOR erbij nam en 5KG bij military press.

Dus dit product heeft zeker wel een goede eerste indruk bij me achtergelaten.

Heeft iemand super charge Labrada gebruikt? Zo ja hoe staat Unleash v2 in verhouding tot dat supplement?

ik vind supercharge nogal tam vergeleken met unleash

• Topic Starter Topic Starter
Heeft iemand super charge Labrada gebruikt? Zo ja hoe staat Unleash v2 in verhouding tot dat supplement?

unleash is een heel stuk heftiger dan labrada.

En je krijgt er een heel heftige energierush van.

(Maar labrada is ook goed hoor, maar unleash juist iets beter voor mij;) )

Heb de laatste weken op CRACK getraind en dit produkt gaf me enorme energie-boost en gevoel van alles aan te kunnen.Nu zou ik graag een alternatief produkt uit proberen bv Unleash!,Superchargen,NO XPLODE of zo.Wat zou je me aanraden?

Ik vond supercharge echt niks bijzonders. Kan aan mij liggen.
Wat mij ook opviel aan Unleash was dat ik in de uren na de training ook veel (teveel) energie had en dat ik verdacht goedgezind was. Had precies zin om met iedereen een praatje te maken. Misschien zit er MDMA in? ;-)

• Topic Starter Topic Starter
Heb de laatste weken op CRACK getraind en dit produkt gaf me enorme energie-boost en gevoel van alles aan te kunnen.Nu zou ik graag een alternatief produkt uit proberen bv Unleash!,Superchargen,NO XPLODE of zo.Wat zou je me aanraden?

Ik zou je dan unleash aanraden ofwel nanoproxil.

Ik vond crack goed in het begin dat ik het gebruikte na een tijdje werd het minder.

Maar unleash en nanoproxil blijven bij mij goed werken.:D

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Ik vond supercharge echt niks bijzonders. Kan aan mij liggen.
Wat mij ook opviel aan Unleash was dat ik in de uren na de training ook veel (teveel) energie had en dat ik verdacht goedgezind was. Had precies zin om met iedereen een praatje te maken. Misschien zit er MDMA in? ;-)

Wat je zegt kan ik volledig inkomen Ik blijf ook energie hebben bij unleash.

En na een half uur moet ik echt men energie kwijt en moet ik gewoon gewichten in men handen hebben:p

Euforisch ja?

Misschien heb biejest gelijk, stoppen ze er amfetamines in.. :s

Heb vandaag mijn sample gebruikt, de smaak was niet te harden misschien omdat ik het met maar 250-300ml water had gedronken.
Maar goed, ik voelde me eerst een beetje duizelig, daarna ging ik op de fiets en voelde me wat opgefokt want ik dacht steeds aan de training en aan niks anders(wat ik een positief gevoel vond), eenmaal aangekomen in de sportschool, werd ik best duizelig tijdens de setjes, maar had meer energie en had eigenlijk geen zin om te rusten tijdens de setjes(heb ik wel gedaan natuurlijk)
toen ik met me borst klaar was en de triceps aan de beurt waren, was me energie redelijk op, heb me oefeningen wel nog kunnen uitvoeren met veel moeite.
ik vind het wel een goed product een punt 1/10 een 8.5 afgerond een 9

Ik heb men tweede pot labrada besteld gister, vandaag ontvangen van XXl:D Maar na deze reacties denk ik dat ik over een tijdje Unleash toch ga proberen.

Heb net mijn sampletje Unleash v2 gebruikt,hier ff mijn reaktie:
een klein half uur na inname begonnen met trainen en ik voelde inderdaad een prettige "rush" om te gaan trainen.Ik had tijdens de training een iets betere focus dan normaal en ik voelde wel wat meer energie en een bepaalde "drang" om flink te knallen,maar het zette niet door.
Dit is de eerste keer dat ik een pre-workout booster gebruikte en ik had bewust al geen muziek opgezet tijdens de training,zodat ik ook zeker wist dat de energie die ik zou gaan voelen niet door opzwepende muziek of iets anders zou komen,maar puur door de booster.Hierdoor wist ik dus of het spul wel iets deed.
Maar ik moet zeggen,ik voelde dus inderdaad iets,zoals beschreven,maar het was voor mij nog niet "voldoende" om zo maar te zeggen,dat het echt een toegevoegde waarde levert....
De "rush" was voor mij nog te licht,ik zat eigenlijk steeds te hopen dat de echte boost nog zou komen!
Maar ik ben wel zeker nieuwsgierig geworden naar dit soort boosters,dat wel!

Rene (of iemand anders...) , wat kun je me misschien aanraden wat boosters betreft,die wat "heftiger" zijn,als die er uberhaupt al zijn?
En kan ik daar eventueel een sample van proberen,want voor je een duur potje koopt,wil je natuurlijk wel weten of het werkt he;)

Scorpiore heeft vrijwel mijn gedachte over Unleash beschreven. Wat ik wel erg had was dat ik steeds vergat hoeveel sets ik al had gedaan :S(heb ik anders nooit last van). Dus heb wel veel meer setjes gedaan als anders. Ook heb ik vreemd genoeg helemaal geen spierpijn die ik anders wel heb en nu heb ik zelfs meer setjes gedaan.
Wanneer je moe bent of weinig motivatie hebt om te trainen dan heb je wel wat aan unleash, maar daar heb ik gelukkig bijna nooit last van.
conclusie: het heeft een positief effect, maar niet genoeg voor mij om er een pot van te kopen.

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Trouwens hoelang duurt die werking eigenlijk? Ik voel hem nog steeds goed en heb het 2,5 uur geleden ingenomen.

Heb net mijn sampletje Unleash v2 gebruikt,hier ff mijn reaktie:
een klein half uur na inname begonnen met trainen en ik voelde inderdaad een prettige "rush" om te gaan trainen.Ik had tijdens de training een iets betere focus dan normaal en ik voelde wel wat meer energie en een bepaalde "drang" om flink te knallen,maar het zette niet door.
Dit is de eerste keer dat ik een pre-workout booster gebruikte en ik had bewust al geen muziek opgezet tijdens de training,zodat ik ook zeker wist dat de energie die ik zou gaan voelen niet door opzwepende muziek of iets anders zou komen,maar puur door de booster.Hierdoor wist ik dus of het spul wel iets deed.
Maar ik moet zeggen,ik voelde dus inderdaad iets,zoals beschreven,maar het was voor mij nog niet "voldoende" om zo maar te zeggen,dat het echt een toegevoegde waarde levert....
De "rush" was voor mij nog te licht,ik zat eigenlijk steeds te hopen dat de echte boost nog zou komen!
Maar ik ben wel zeker nieuwsgierig geworden naar dit soort boosters,dat wel!

Rene (of iemand anders...) , wat kun je me misschien aanraden wat boosters betreft,die wat "heftiger" zijn,als die er uberhaupt al zijn?
En kan ik daar eventueel een sample van proberen,want voor je een duur potje koopt,wil je natuurlijk wel weten of het werkt he;)

Je zou het supplement Crack! eens kunnen proberen. Ik weet niet of Rene hiervan een sample voor je heeft, misschien dat iemand anders weet of je die ergens kan krijgen.

Ik train zelf erg lekker op Crack! en de rush om te trainen voelt erg lekker bij mij.

Je zou het supplement Crack! eens kunnen proberen. Ik weet niet of Rene hiervan een sample voor je heeft, misschien dat iemand anders weet of je die ergens kan krijgen.

Ik train zelf erg lekker op Crack! en de rush om te trainen voelt erg lekker bij mij.

hoeveel scoops neem je dan? om meer rush te krijgen kan je ook UNLEASH! v2 hoger dosering. normaal is 1 scoop genoeg.

Ik train eigenlijk altijd op 2 of 3 scoops (labrada).
Is V2 heftiger dan Supercharge?

Zit nog steeds te twijfelen tussen JP8 en Unleash v2 icm NOS ETHER..

ik trainde met 2,5 tot 3 scoops met crack! dan gaat het wel lekker

tjaa kijk dan moet je het ook wel vergelijken met een vergelijkbare dosering van UNLEASH! v2

met 3 scoops is je pot Crack na 13x leeg. Als je dan met unleash niet 1 maar 2 scoops neemt kan je 15 trainingen vooruit.. dan wil ik het verschil nog wel eens zien of dat nog zo aanwezig is.

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

ik vind ze goed vergelijkbaar.. maar ik neem altijd maar 1 scoop unleash.. a

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Zit nog steeds te twijfelen tussen JP8 en Unleash v2 icm NOS ETHER..

:D lastig om te adviseren. vind ze beide goed.

^^ hehe die scoops van de unleash v2 kloppen ook niet. 1 scoop is 40 gram bij mij ipv 30 gram wat op de pot staat. Verkooptrucje van jou René?:cool:

Terug
Naar boven