XXL Nutrition

Unox Noodels

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.153
Waardering
8.319
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Ha vriendjes,

Puur uit intresse, zodra je uit zo'n zakje noodels van unox dat kleine zakje olie en kruiden weggooit en alleen de noodels gebruik, betekent dit dat er geen vetten meer zitten in het product.

Voedingswaarde per bereid product:
412 kcal
51 kh
20 vet
0 eiw


Ja ik weet dat je vet nodig hebt, niet moet zeiken naar vreten, blah blah blah..

Puur intresse ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar dan kan je toch net zo goed een blok conimex noedeltjes kopen?
 
Wat is precies de vraag dan?
 
Of je de vetten wegneemt als je dat zakje olie niet toevoegd (wel zakje kruiden)
 
Ik zou gewoon het zakje noedels weggooien
 
Ik zou de kruiden opeten de olie opdrinken en de noodles weggooien.
 
Het is en blijft troep. Als je zo graag een aantal keer per week 't wilt eten, gooi dan gewoonweg alles erdoor.

Daarnaast zit er ook vet door de noodles verwerkt. Niet alleen het zakje.

Edit: Van wat ik zo lees ong. 7g vet zonder toevoegingen. (Unox wellicht iets meer omdat verpakkingen naar mijn idee groter zijn dan meeste instant noodles)
 
Het is en blijft troep. Als je zo graag een aantal keer per week 't wilt eten, gooi dan gewoonweg alles erdoor.

Daarnaast zit er ook vet door de noodles verwerkt. Niet alleen het zakje.

Edit: Van wat ik zo lees ong. 7g vet zonder toevoegingen. (Unox wellicht iets meer omdat verpakkingen naar mijn idee groter zijn dan meeste instant noodles)

Hoezo is het troep?
 
Hoezo is het troep?


Hoge GI, cheap palmolie, msg, natrium, weinig voedingswaarde, daarnaast ooit eens een video gezien hoe moeilijk het lichaam het heeft de noodles te verteren.
 
Hoge GI, cheap palmolie, msg, natrium, weinig voedingswaarde, daarnaast ooit eens een video gezien hoe moeilijk het lichaam het heeft de noodles te verteren.

Oke:roflol:
 
Back
Naar boven