AndroidHealthClinic

Review Unstoppable - Dedicated Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg

Vandaag voor het eerst geprobeerd, ik ben om! haha
Heerlijk getraind, alle gewichten kunnen verhogen en voel me nog steeds prima.
Woensdag voor het eerst op lege maag testen, ben benieuwd!

Helaas toch niet wat ik ervan verwacht had, heb nog 2,5 potje staan. 2 zijn nog ingesealed en een potje n paar scoops uit gebruikt. Iemand wat ze wil overnemen? pb graag, prijs komen we wel over uit

Paar trainingen geprobeerd, diVerse doses.
Maar nu ben ik echt om.

WAT EEN BAGGER!

En die crash erna zorgt voor een zeer passieve dag. En nee, dat ligt niet aan de extreme training :o
Alleen de BnF fanboys prijzen dit weer aan.....en blijven nonsense verkopen, erg jammer dat DBB hier niet eens wat aan doet, dit is te opzichtig.

Deze gaat het toilet in. Ga ik niet eens iemand anders geven.

Maar nu ben ik echt om.

WAT EEN BAGGER!

En die crash erna zorgt voor een zeer passieve dag. En nee, dat ligt niet aan de extreme training :o
Alleen de BnF fanboys prijzen dit weer aan.....en blijven nonsense verkopen, erg jammer dat DBB hier niet eens wat aan doet, dit is te opzichtig.

Een crash wijst toch op een energieboost vooraf?
Het blijven gebruikerservaringen, wat voor de een wel werkt hoeft voor de ander niet te werken.

Een crash wijst toch op een energieboost vooraf?
Het blijven gebruikerservaringen, wat voor de een wel werkt hoeft voor de ander niet te werken.

Dat wilde ik dus ook zeggen.
Pre-Workouts staan er bekend om dat de werking onwijs persoonsgebonden zijn.

Dat deze bij jou helaas niet werkt en bij andere wel betekend niet dat je er "nonsense" verkocht.
Ikzelf ben er namelijk heel blij mee.

Misschien dat iemand op je gym hem van je over wilt nemen?

Maar nu ben ik echt om.

WAT EEN BAGGER!

Hoevaak ga JIJ nog blijven herhalen dat Unstoppable bagger is?

Edit, ik zie het al na 't bekijken van jouw posts dat je er de gewoonte van maakt om op elk b&f product je gal te spuwen.

Laatst bewerkt:
Maar nu ben ik echt om.

WAT EEN BAGGER!

Het is absoluut waar dat er een aantal B&F fanboys reflexmatig alle reclamekolder voor zoete koek slikken, het perfecte voorbeeld van het placebo alsook Dunning-Kruger effect, ze weten niet beter en zijn te dom om te realiseren hoe dom ze wel niet zijn. Laat het gaan.
Tegelijkertijd ga ik zelf ook hard op de unstoppable, ondanks dat ik erg veel koffie drink is een halve dosering al een leuke oppepper, sinds jaren een pwo waarvan ik merk dat ik er wat aan heb. De crash is zeker enorm bij me en is best rot. Jammer dat het niets voor je doet.

is er niet iemand die zijn potje al op heeft en de scoop niet nodig heeft heb namelijk de sachets gehaald en in een andere pot gegoten

Preworkouts hangen grotendeels af van tolerantie voor stimulanten als caffeine e.d. Dit verschilt uiteraard per persoon.
Mocht je er niets van merken, dan moet de dosering gewoon omhoog. Echter iedereen die ik heb gesproken is laaiend enthousiast over unstoppable. Zelf nog niet geprobeerd, maar hoor van iedereen dat ze hard 'spacen' haha.

heb wel interesse, ik wil wel ruilen tegen Driven Sports Craze, komt me na ruim 10 potten wat de keel uit, heb nog 2 half volle potten staan nog jaar houdbaar, werken goed heb net nog een schepje op. Of wat anders, heb nog van alles staan

Helaas toch niet wat ik ervan verwacht had, heb nog 2,5 potje staan. 2 zijn nog ingesealed en een potje n paar scoops uit gebruikt. Iemand wat ze wil overnemen? pb graag, prijs komen we wel over uit

Laatst bewerkt:
gebruik het nu een week dit produckt moet zeggen deze is echt mega super ! ! bij body en fit kan je er en combi van kopen moet je maar eers na gaan . voel direckt na 3 dagen dat je al gemakkelijk met je laaste set een 10 kilo er bij kan gaan om in het negatieve te gaan .

Lekker product! Niet te vergelijken met Assault.
Echt een van de beste workouts ooit, super veel energie en kracht!
Echt unstoppable dus. ;-)

Vraagje nog. Ik gebruik pre workout Unstoppable en na de workout 2 scoops Magnificent...
Na een half uurtje wordt 't een beetje licht in me bovenkamer en ben ik een beetje aan het spacen..
Gebruiken jullie deze combo ook? volgende keer doe ik even 1 scoop magnificent.

Vraagje nog. Ik gebruik pre workout Unstoppable en na de workout 2 scoops Magnificent...
Na een half uurtje wordt 't een beetje licht in me bovenkamer en ben ik een beetje aan het spacen..

Ik gebruik exact hetzelfde.
Heb zelf ook wel dat het een beetje licht wordt maar heb meer het idee dat dit komt omdat de PWO aan het uitwerken is.

Vind de na werking wel verdacht veel op de na werking van een ander "stofje" lijken trouwens. ;)

Denk dat het door dit ingrediënt komt:

Ampheta-Tea: A rare breed of Chinese white tea that has been cultivated exclusively for Dedicated using cutting edge 21st century technology. Containing various alkaloids that when combined with the other ingredients from Unstoppable™ will give a sensory experience like nothing you have ever experienced. Our white tea extract should not be confused with regular black or green tea. Ampheta-Tea is one of the main reasons why Unstoppable™ is such an incredibly strong product.

Ga er maar vanuit dat de magnificent daar niets mee te maken heeft..het is puur een soort crash of space gevoel van een ingredient uit Unstoppable..

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.
Hallo,

Hoe vaak gebruiken jullie Unstoppable in de week?
Ik gebruik het nu 6x per week.

Ik neem nu Unstoppable, Epic en Dominate. Rondom training ook nog Peptopro, Vitargo en BCAA.

Heb erg goede resultaten de laatste tijd!

Unstoppable is echt een goede en sterke pre wo. Beste op dit moment imo.

Hallo,

Hoe vaak gebruiken jullie Unstoppable in de week?
Ik gebruik het nu 6x per week.

Ik neem nu Unstoppable, Epic en Dominate. Rondom training ook nog Peptopro, Vitargo en BCAA.

Heb erg goede resultaten de laatste tijd!
Dit is echt een no-go! Buiten gewenning, weet ik zeker dat je over een tijdje verslaafd bent aan pre-workouts..

En je portmonnee loopt goed leeg zo ;)

Unstoppable is voor mij momenteel verreweg de beste PWO die ik genomen heb sinds 1.3 uit de producten gehaald is.
Merkbaar krachtiger, spieren staan goed vol, veel betere en gedoseerdere focus, mildere crash.

Edit: 6 keer per week?? :haha: Neem je het ook op niet training dagen?? Zou echt even een pauze in lassen als ik jou was...

Unstoppable is voor mij momenteel verreweg de beste PWO die ik genomen heb sinds 1.3 uit de producten gehaald is.
Merkbaar krachtiger, spieren staan goed vol, veel betere en gedoseerdere focus, mildere crash.

Edit: 6 keer per week?? :haha: Neem je het ook op niet training dagen?? Zou echt even een pauze in lassen als ik jou was...

Beetje man traint gewoon 6x per week toch :p
Ik neem ook makkelijke elke keer voor training een pre-workout. En train ook makkelijk 6x per week.
En dan neem ik ook nog eens een schepje voor me hardloop sessie in de ochtend.

M.a.w. zit ik zo op de 8 doseringen per week :roflol:
Oke, ik ben ook addict :sad:

Deze unstoppable is wel echt 1 van de weinige waar ik momenteel nog echt een goeie drive van krijg met een normale dosering. De rest moet ik als snel zwaar overdoseren door die tolerantie die ik opgebouwd heb...

Terug
Naar boven