MuscleMeat

Review Unstoppable - Dedicated Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg

We hebben Unstoppable ook in handige sachets :)

UNSTOPPABLE™ is de sterkte pre-workout ter wereld – OOIT! 1 sachet pack, 10 sachets, 20 servings!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Merk eigenlijk nooit wat van een pre workout maar deze heeft me vandaag toch aangenaam verrast! Wel een dipje na de training maar zeker niet zoals vroeger met DMAA.

Blij dat ik via bodyenfit 40 servings gekocht heb voor 20 euro

Merk eigenlijk nooit wat van een pre workout maar deze heeft me vandaag toch aangenaam verrast! Wel een dipje na de training maar zeker niet zoals vroeger met DMAA.

Blij dat ik via bodyenfit 40 servings gekocht heb voor 20 euro
Unstoppable is een knaller. Harde pomp en veel energie :wl:

Jammer dat de prijs maar even 9.90euro was..
We kregen de eerste batch van de leverancier voor een ontzettend scherpe prijs. Daardoor konden we 9,90 aanbieden. Dit ter introductie, maar het product was zo snel uitverkocht, dat we het opnieuw moesten inkopen. Hierdoor hadden we geen introductieprijs meer, waardoor helaas het verkoopbedrag hoger ligt. Desalniettemin, het is nog ontzettend scherp voor Unstoppable en zeker zijn geld waard.

Ralf

We kregen de eerste batch van de leverancier voor een ontzettend scherpe prijs. Daardoor konden we 9,90 aanbieden. Dit ter introductie, maar het product was zo snel uitverkocht, dat we het opnieuw moesten inkopen. Hierdoor hadden we geen introductieprijs meer, waardoor helaas het verkoopbedrag hoger ligt. Desalniettemin, het is nog ontzettend scherp voor Unstoppable en zeker zijn geld waard.

Ralf
Duidelijk! Het is en blijft ook een super product! Ben benieuwd hoe lang deze op de markt blijft!:o

Maandag nog net voor de actieprijs kunnen bestellen! :)
Ben erg benieuwd! wil hem alleen niet 's avonds gebruiken dus moet nog even wachten.

Iemand ervaring met gebruik op een lege maag smorgens? geen probleem?

Ben erg benieuwd! wil hem alleen niet 's avonds gebruiken dus moet nog even wachten.

Dan zou ik wel even de juiste dosering nemen. Vind hem nuchter in de morgen in slaan als een bom. Maar train er erg goed op! :thumbs:

Ik zou nooit op lege maag trainen of zon sterke pre als deze nemen

'S ochtends op lege maag trainen kan prima, moet je wel ff aminos van te voren nemen.
Goed voor de verbranding!

Zou indd ff rustig aan doen met die Unstoppable doseren. Knalt erin als een gek zo op de vroege ochtend!

Thanks allemaal!
Was ook zeker van plan niet teveel te nemen om mee te beginnen.

'S ochtends op lege maag trainen kan prima, moet je wel ff aminos van te voren nemen.
Goed voor de verbranding!

Zou indd ff rustig aan doen met die Unstoppable doseren. Knalt erin als een gek zo op de vroege ochtend!
+1

's Avonds moet je inderdaad een beetje mee oppassen zoals je in mijn voorlopige reviewtje kan lezen. 's Ochtends is geen probleem!

1 scoop is voorlopig nog genoeg, maar ik voel ondertussen toch wel de tolerantie toenemen!
Welk ingrediënt onderscheidt deze pre nu weer vd anderen?

Nu ik deze reviews lees doet het me denken aan de oude Jack3d en Noxipro en Craze.

Komt het daarbij in de buurt of is het nóg sterker?

Nu ik deze reviews lees doet het me denken aan de oude Jack3d en Noxipro en Craze.

Komt IMO goed in de buurt! Al zou niet iedereen hetzelfde reageren natuurlijk. (mocht het niet bij je werken neem ik de pot wel van je over)

Ik zou graag een sampeltje willen scoren.... kan ik van iemand één zakje overkopen? Deze kan gewoon in een envelop worden opgestuurd. :)

Ik gebruik dit supplement nu ook al een paar weken en ik ben er best tevreden over. Alleen vroeg ik mij af of dit te stacken is met andere supps zoals beta alanine/agmatine/citrulline en dergelijke etc. Heeft iemand dit al geprobeerd? Aangezien Unstoppable geen van de stoffen bevat wat je normaal vaak ziet in andere pwo's. Alvast bedankt!

Heb dedicated nu 2x geprobeerd. De energie rush doet me denken aan die van geranamine. Qua crash werd ik niet moe, enkel een mentaal dipje. Lekkere pwo en qua energie denk ik de beste die ik geprobeerd heb (jack3d micro, jack3d advanced, assault, 1mr, insane), maar de crash was bij beide keren aanwezig.

Ik zou graag een sampeltje willen scoren.... kan ik van iemand één zakje overkopen? Deze kan gewoon in een envelop worden opgestuurd. :)

Sample pack op B&F is een tientje. Zal 99% zeker niet tegenvallen

Haha, nee nee. Het kan nooit in de buurt komen of beter zijn dan de oude noxi pro / jack3d, vanwege de DMAA die er niet meer inzit.

Terug
Naar boven