Fitness Seller

Review Unstoppable - Dedicated Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg

De hele b&f crew nu elke training aan de unstoppable onder het mom van potjes leegmaken.. ;)

Hahaha lijkt toch wel dat ze de potjes gewoon kunnen retourneren mochten ze het niet meer mogen verkopen...

Sprak op de FIBO nog met iemand van Prometheus die bij de Dedicated booth stond, vertelde me toen al dat het niet al te lang zou duren voordat Unstoppable eruit zou vliegen omdat er sowieso wel wat dingen in zaten die discutabel waren.

Spijtig, wou nog een voorraad bestellen maar ben al weer te laat :(
Dan maar kijken of we weer Jack3D en Noxipro uit Amerika kunnen invoeren :)

Toch jammer, had graag nog wat potjes in huis gehaald

De hele b&f crew nu elke training aan de unstoppable onder het mom van potjes leegmaken.. ;)

Was het maar waar.. :(

gelijk een open sollicitatie verstuurd :D

Bedankt voor je sollicitatie! Je sollicitatie is in goede orde ontvangen :D

Sprak op de FIBO nog met iemand van Prometheus die bij de Dedicated booth stond, vertelde me toen al dat het niet al te lang zou duren voordat Unstoppable eruit zou vliegen omdat er sowieso wel wat dingen in zaten die discutabel waren. Spijtig, wou nog een voorraad bestellen maar ben al weer te laat :( Dan maar kijken of we weer Jack3D en Noxipro uit Amerika kunnen invoeren :)

Toch jammer, had graag nog wat potjes in huis gehaald

Ik ga er vanuit dat er een gelijkwaardige vervanger komt voor deze topper! ;)

Bart

Haha ik heb er genoeg lalalala/.......

Laat mij ff wat van je overkopen AUB :P

Uit de nachtdienst vanmorgen heel slecht geslapen overdag (4 uurtjes)
hoofdpijn , lui , futloos
2 scoops genomen van unstobbeple en een uur later keihard benen getraind lol
en nu nog steeds vol met adreline, ik vind dit echt een wonder middel , (vooral voor een oude lul als ik , die ook nog eens in 5 ploegendienst werkt )
Jammer voor de mensen die niet van de Sale konden gebruik maken.

2 scoops en ik voel nog niks, goed spul man of ben ik nou immuum voor die shit?

Is het echt uit jullie assortiment?? :janken:

Weet er iemand of ik na m'n PWO nog iets mag eten?
Ik neem 5 capsules Xtreme Pump 90min voor training en Unstoppable 30min voor training.
Beide dus op een nuchtere maag.

Als ik deadlifts doe dan merk ik datk bijna flauwval, ik denk wegens te lage bloeddruk. Mede DBB'ers raden me aan om meer te eten. Maar wanneer dan? Beide PWO's nemen op een volle maag of eten na de Unstoppable?

Alvast bedankt! :-)

Ik neem 5 capsules Xtreme Pump 90min voor training en Unstoppable 30min voor training.

Als ik deadlifts doe dan merk ik datk bijna flauwval, ik denk wegens te lage bloeddruk. Mede DBB'ers raden me aan om meer te eten. Maar wanneer dan? Beide PWO's nemen op een volle maag of eten na de Unstoppable?

Fatsoenlijk eten voor een training man, anders ben je toch na een kwartier trainen al t*ring lam? Kan me niet voorstellen dat je dan lekker kan trainen..

Zou het niet eerder een suikerdip zijn?

Is het echt uit jullie assortiment?? :janken:

Ik vrees van wel.. :(

Weet er iemand of ik na m'n PWO nog iets mag eten? Ik neem 5 capsules Xtreme Pump 90min voor training en Unstoppable 30min voor training. Beide dus op een nuchtere maag. Als ik deadlifts doe dan merk ik datk bijna flauwval, ik denk wegens te lage bloeddruk. Mede DBB'ers raden me aan om meer te eten. Maar wanneer dan? Beide PWO's nemen op een volle maag of eten na de Unstoppable? Alvast bedankt! :-)

PWO werken het beste op een lege maag. Dit betekend dat er minstens drie kwartier tussen je maaltijd en het nemen van de PWO moet zitten voor een optimale werking. Daarnaast begint de PWO na ongeveer een half uur, drie kwartier na inname te werken. Na het nemen van de PWO neem ik altijd even een 'klein hapje' (bijvoorbeeld een banaan), maar dit is natuurlijk voor iedereen anders. Trainen op een lege maag wordt ook vaak gedaan.
Wat betreft het bijna flauwvallen tijdens deadlifts; uit eigen ervaring merk ik dat dit vaak komt doordat men simpelweg stopt met ademhalen tijdens de sets. Focus op de ademhaling.

Bart

Wat ik persoonlijk altijd doe is.

-Anderhalf tot 2 uur vr het begin van m'n training de laatste hap van een vaste maaltijd
-Half uur voor de training een halve scoop Unstoppable en een kop koffie
-Op weg naar de gym een banaantje oid

Nou moet ik wel zeggen dat ik een goede intra workout maaltijd heb van zo'n 40-50gr carbs en eiwitten uit intrabolic

Iemand enig idee waar deze PWO wel nog verkrijgbaar is?
Of heel toevallig iemand hier op het forum bij wie deze toch niet zo lekker aanslaat.. ;-)

Terug
Naar boven