MuscleMeat

Review Unstoppable - Dedicated Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg

Unstoppable is nog gewoon in Duitsland verkrijgbaar als je hem echt graag wil hebben:
[Link niet meer beschikbaar]

Unstoppable is nog gewoon in Duitsland verkrijgbaar als je hem echt graag wil hebben:
[Link niet meer beschikbaar]

Ooh dat korte enthousiasme toen ik Craze ertussen zag staan...
Verfügbarkeit :mad:

MuscleTech - Neurocore, 171g "Extreme US Version"
Interessant? Heb ooit 1 potje Neurocore gehad & dat was ook echt een goeie Pré! Maar er zal wel 1.3 ingezeten hebben...

In de oude Neurocore formule zat Geranium extract, wat een natuurlijke variant van 1.3 zou moeten zijn als ik me niet vergis.

PS: Even nagekeken. Degene bij de Duitse website is de nieuwe Neurocore versie (met Yohombine in plaats van Geranium)

Heb hem maandag ook voor het eerst gebruikt. Drukte wel iets meer, maar vond hem tegenvallen. Ga hem morgen weer proberen, ben benieuwd.

In de oude Neurocore formule zat Geranium extract, wat een natuurlijke variant van 1.3 zou moeten zijn als ik me niet vergis.

PS: Even nagekeken. Degene bij de Duitse website is de nieuwe Neurocore versie (met Yohombine in plaats van Geranium)
Hmm, yohimbe is ook geen verkeerde toevoeging IMO!:o

Hmm, yohimbe is ook geen verkeerde toevoeging IMO!:o

Yohimbe is lekker ja, een iets te hoge dosis kan wel bubble guts aka explosive ass fountains veroorzaken, dus het wordt denk ik lastig om een goeie dosis voor iedereen te bepalen.
Yohimbe is volgens mij ook niet legaal in de eu, beetje jammer weer.

Waarschijnlijk wordt de volgende unstoppable met of een totaal nieuwe stimulant of ze combineren wat dingen uit de oude doos als octopamine, vinpocetine, citicoline. Een leuke getweakte versie van tyramine of phenylethylamine kan ook nog een leuke boost geven, kijk maar naar d stunner.

Yohimbe is lekker ja, een iets te hoge dosis kan wel bubble guts aka explosive ass fountains veroorzaken, dus het wordt denk ik lastig om een goeie dosis voor iedereen te bepalen.
Yohimbe is volgens mij ook niet legaal in de eu, beetje jammer weer.

Waarschijnlijk wordt de volgende unstoppable met of een totaal nieuwe stimulant of ze combineren wat dingen uit de oude doos als octopamine, vinpocetine, citicoline. Een leuke getweakte versie van tyramine of phenylethylamine kan ook nog een leuke boost geven, kijk maar naar d stunner.
True about yohimbe. Erg benieuwd naar de v2 van Unstoppable

Gisteren voor het eerst maar eens de hype geprobeerd. 2 goede scoops zoals ik altijd doe om te testen hoe een pre gaat en moet zeggen knalde er verassend goed op! Beste die ik sinds lange tijd gehad heb. Topper wat mij betreft

:'( Heb de sale gemist, en mn pot is juist afgelopen woensdag op gegaan

Eerste paar keer heel goed laatse twee keer nerveus Effecten zoals drugs

Eerste paar keer was het ook echt leip voor mij . gaan gaan gaan
aleen de laatse twee keer nu de reden dat ik deze Post ook maak is dat ik heel nerveus word en ongeveer 30 min na het innemen zweet handjes krijg. ik heb veel energie maar ik voel me niet fijn. ik heb na de workout ook een echte sicke crash heletijd gapen en echt kapot

ik vergelijk het echt hoe gek ook een beetje met speed zon naar kut gevoel maar wel veel energie en focus

Hij blijft goed deze pwo.

Vanmorgen voor het eerst getraind met deze PWO. Besteld bij Body & Fit voor 50 korting;)
Trainen ging als een beest. Mega pomp en supergoede focus.
Na de training even gegoogled en kwam dit tegen:

http://www.eigenkracht.nl/nieuws/it...or+voedingssupplement+Unstoppable+(Dedicated)

Wat zijn precies de bijwerkingen volgens jullie? En is het echt zo erg met de gezondheidsklachten als op die site word beweerd?

Enige bijweking die ik merkte direct na de training was dat ik een kleinere leuter had;p

Vanmorgen voor het eerst getraind met deze PWO. Besteld bij Body & Fit voor 50 korting;)

http://www.eigenkracht.nl/nieuws/it...or+voedingssupplement+Unstoppable+(Dedicated)

Wat zijn precies de bijwerkingen volgens jullie? En is het echt zo erg met de gezondheidsklachten als op die site word beweerd?

Enige bijweking die ik merkte direct na de training was dat ik een kleinere leuter had;p

Geen bijwerkingen, ik word alleen agressief na me training.

Ik gebruik 2 volle scoops btw

Sommige mensen hebben last van hartkloppingen en paniekaanvallen, ik merkte zelf dat ik soms heel prikkelbaar of helemaal dood was na een training. Jouw bijwerking heb ik nooit gehad, de pump verplaatste zich zelfs naar de goeie plekken.

Hoeft natuurlijk niet door dedicated te komen. Een klein onderzoekje doet wonderen.

ongeveer 20 min na het opstaan.. Even kijken.. Resultaat ?
Smiddags voor de training........... Even kijken.. Resultaat ?

Mocht het zo zijn dat je op deze momenten nog steeds een kleinere leuter hebt.. Dan heb ik slecht nieuws voor je.

Ontopic:

De gezondheidsrisico`s vallen best mee hoor als je je gewoon houd aan de aanbevolen dosering. Kan vrij weinig gebeuren lijkt me. Mocht je meer nemen dan moet je naar verloop van tijd natuurlijk wel uitkijken.

Probeer ook niet te wennen aan het gevoel van een pwo.. Heb ik wel gedaan en als je dan stopt dan wordt het eventjes een zware tijd. ;)

Terug
Naar boven