AndroidHealthClinic

Unstoppable - Dedicated Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 Week (nieuw product)
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker (Orange)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Gewonnen in post Body&Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 0 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker! in het kort waarom:
    - Goede smaak
    - Goede energie
    - Geen crash
    - en vooral, dikke pomp!
Mijn review:

Voor het eerst schrijf ik een review over een product, dit omdat het een nieuw product is en ik één van de eerste gebruikers ben. De fabrikant is "dedicated nutrition" echter staat deze niet in de lijst, daarom heb ik even Body & Fit Sport Nutrition neergezet. Natuurlijk zijn er veel PWO's op de markt en allemaal hebben ze hun werking, echter ben ik zeer te spreken over dit product. Hieronder de pluspunten:

Smaak:
De smaak is vele malen beter dan andere PWO's. Dat komt omdat ik altijd weinig water (1 groot glas) gebruik met een dosis terwijl vaak aangeschreven staat dat je meer water moet gebruiken. Dit komt omdat ik geen sloot naar binnen wil werken voordat ik ga trainen. Voor het eerst heb ik een PWO gevonden die niet te sterk is qua smaak.

Beleving:
De energie is lekker, je hebt een goede focus en je hebt zin om "nog een setje meer" te pakken. Ik vind wel dat de beleving niet vele malen beter is dan andere PWO's zoals bijvoorbeeld Insane (B&F) of Jacked3D (USP labs).

Pomp:
Voor mij maakt vooral de pomp het verschil tussen de andere PWO's. Tijdens de training had ik een duidelijke pomp en kracht en waarbij ik anders niet meer kon pakte ik hier nog een setje meer. Dit is voor mij de voornaamste reden ten opzichte van andere PWO's om deze nog een keer te kopen.

Energie:
Lekkere energie, geen overdreven paniekerig gevoel maar gewoon zin om de gewichten eens lekker hard aan te pakken.

Sidenote:
Ik heb het product 3x gebruikt en het geeft bij alle 3 de ervaringen lekkere energie en een goede pomp. Ervaring op de lange termijn heb ik dus niet. Normaliter gebruik ik insane en dit geeft net even wat meer.
Qua prijs/kwaliteit: Het is dat het gratis is, en zou hem in de aanbieding kopen maar huisproducten als insane doen niet bepaald onder. Als de prijs wat lager zou zijn, zou hij een 10 hebben gekregen.

Unstoppable.jpg
 
Dan kan je beter deze proberen. Werkt voor mij hetzeflde.

Red Line White Heat

(alleen is ie door succes helaas tijdelijk uitverkocht)
 
Hmm maar eens proberen als die er weer is. Nog niet gehad....

Heb deze eergister geprobeerd,
bij mij was de reactie echt lelijk, 2 uur lang last van opgejaagd gevoel enhartkloppingen gehad en na een half uur trainen was ik gewoon kapot en lusteloos,(belijkbaar zit er te veel caffeine voor mij )
Mijn zoon en broertje zweren er bij, maar zij namen maar een half scoop,(vertelden ze achteraf :mad:)
ik had de aanbevolen dosering van 1 scoop genomen ........

Met Unstoppeble dit soort hart kloppingen nooit meegemaakt (gelukkig nog 4 dozen in voorraad :D)
 
Mijn potjes zijn op ;-(
Iemand die deze nog tegen een normale prijs kwijt wil? Contact me
 
Jordi,
ik zie nog steeds potjes te koop marktlplaats...
succes met zoektocht in ieder geval.
 
dat was de vraag niet.

ik her er nog 3 of 4 geloof ik , ook dat was de vraag ook niet.. maar denk meld het even...:p

groetjes

Bedankt voor de melding

Groenten
 
vd week deze weer eens geprobeerd, de 1e keer viel zwaar tegen maar deze keer ging ik er lekker op, heb em nu 2x gebruikt in 3 a 4 maanden :D
 
Blijkbaar hebben jullie wat ervaring met Unstoppable. Na wat lezen hier en de positieve reviews heb ik een potje in Duitsland besteld(grote online Supp store) Potje aangekomen en het was nog verzegeld met de gele plastic strip. 2 Dingen vielen me wel op. -De folie onder het deksel staat een beetje bol(alsof ie aan het gisten is) -Het label is in verschillende talen, waaronder nederlands. Ik had een kompleet engelstalig label verwacht(zoals op vele US/CA Supp's) Vervaldatum is 02/2017 Ik wil gewoon zeker zijn dat dit de echte Unstoppable is voor ik het in me lijf kieper....;)
je hebt gewoon de eu versie, us versie ga je in europa niet snel vinden.
 
Denk dat iedereen die reviewt de eu versie heeft.
 
Ok
Betekent dit dat het rommel is? Of gaat deze review over de EU versie?

Iedereen heeft volgens mij gewoon de EU versie gehad... B&F verkocht deze sowieso toen der tijd :)
 
Als je unstoppable (1.5 scoop) inneemt tegen 16:00 ..
Kan dit de veroorzaker zijn dat ik die avond moeilijk in slaap kan komen en slecht slaap?

Verder nooit ergens last van eigenlijk
 
Als ik unstoppable neem, word ik altijd moe 1 uur na mijn work-out. Iemand die weet hoe dit zou komen? Heb dit met geen andere pwo voor gehad.
 
Als je unstoppable (1.5 scoop) inneemt tegen 16:00 .. Kan dit de veroorzaker zijn dat ik die avond moeilijk in slaap kan komen en slecht slaap? Verder nooit ergens last van eigenlijk
ja caffeinne..
 
Back
Naar boven